quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:03 schreef Liejannuh het volgende:
Queen moet weg uit de top 10!![]()
Spinvis moet in de top 10!
Over spinvis maak ik geen grapjes! Spinvis is tof!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:36 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hopelijk maak je een grapje.
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Over spinvis maak ik geen grapjes! Spinvis is tof!
Over queen maak ik trouwens ook geen grapjes, dat vind ik namelijk volkomen ruk!
Das waar, da ene hitje van Spinvis tegen de 20 andere noteringen van Queen...quote:Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef uncle_sjohie het volgende:
Er is toch genoeg ruimte in die top 2000 voor beide?![]()
Wat lief!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 15:00 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Das waar, da ene hitje van Spinvis tegen de 20 andere noteringen van Queen...![]()
Ach voor deze keer, zie kan best aardig zijn.![]()
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Over queen maak ik trouwens ook geen grapjes, dat vind ik namelijk volkomen ruk!
Toch hoor je nummers als Child in time, Avond, House of the rising sun en Stairway to heaven niet zo vaak op de radio. Blijft toch wel iets speciaals.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Alleen zo jammer dat je 8 van de 10 platen zo al kunt uittekenen, vind ik dan.
Queen bashen is hipquote:Op donderdag 2 november 2006 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Over spinvis maak ik geen grapjes! Spinvis is tof!
Ja maar...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:43 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Queen bashen is hip
Spinvis goed vinden is hip
Gelukkig ben ik niet hip
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:43 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Queen bashen is hip
Gelukkig ben ik niet hip
Heb er 2x op gestemd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:07 schreef Homdeck het volgende:
Ik zie er al weer naar uit. Lekker de hele dag de radio aan.
Ik ga gewoon weer stug op Innuendo stemmen. Ik snap er geen zak van dat dat nummer nog nooit in de top2000 heeft gestaan, terwijl ik van best veel mensen hoor en lees dat ze erop gestemd hebben![]()
tis een grote Radio 2 boycotquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:07 schreef Homdeck het volgende:
Ik ga gewoon weer stug op Innuendo stemmen. Ik snap er geen zak van dat dat nummer nog nooit in de top2000 heeft gestaan, terwijl ik van best veel mensen hoor en lees dat ze erop gestemd hebben![]()
Ik had er vorig jaar ook op gestemdquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:07 schreef Homdeck het volgende:
Ja, precies. Zoiets zat ik me ook af te vragen toen ik mijn vorige stukje schreef maar was er niet meer zeker van. Ik wist dat er niet zo heel veel stemmen nodig waren om er een nummer in te krijgen. Hoewel het beonidge aantal stemmen sinds vorig jaar toch wel veranderd moet zijn met die grote hoeveelheid stemmersquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:47 schreef Joesse het volgende:
[..]
tis een grote Radio 2 boycotIk heb 2 jaar geleden zo'n 100 tot 150 mensen bereid gevonden Innuendo te stemmen (was nog een heel gedoe
) maar hij stond er nog niet in, terwijl de nummer laatst toen iets van 90 stemmen had ofzo
![]()
En mensen, wees nou eens serieus: Blöff hoort toch zeker in de top 10quote:Op donderdag 2 november 2006 21:43 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Queen bashen is hip
Gelukkig ben ik niet hip
Jah, en de kaiser chiefs, en franz ferdinand en panic at the disco ook!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:35 schreef cafca het volgende:
[..]
En mensen, wees nou eens serieus: Blöff hoort toch zeker in de top 10![]()
Je kan het eens zijn of niet met het antwoord, maar je krijgt tenminste wel een fatsoenlijk antwoord. Niet zo´n standaard mailtje.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef peaceman het volgende:
Oke. Dit was mijn 1e email naar Radio 2, afdeling Top 2000. Ow en misschien wel even van belang voor de terpetijnpissers onder ons dat ik dit niet hier plaats om commentaar te krijgen over wat ik gevraagd heb; het is bedoeld als informatie. Het gaat er dus ook niet om of de voorbeelden die ik noem al dan niet bij mijn eigen voorkeuren horen.
[..]
De reactie hierop was als volgt:
[..]
Ik reageerde als volgt:
[..]
Hier volgde nog 1 reactie op. Helaas wordt niet alles hierin beantwoord, maar toch:
[..]
Tja ik had hier ook nog wel op kunnen reageren, maar ik heb het maar zo gelaten. Wellicht nemen ze het mee in hun volgende bespreking.![]()
quote:Jimi Hendrix Experience - Hey Joe (1967)
Rolling Stones - Angie (1973)
U2 - One (1992)
Pink Floyd - Time (1973)
Coldplay - The scientist (2002)
Beatles - A day in the life (1967)
Beatles - Eleanor Rigby (1966)
Beatles - Fool on the hill (1967)
Beatles - In my life (1965)
Beatles - While my guitar gently weeps (1968)
Dat is ook zo. Dat ontken ik ook nergens. Eerlijk gezegd was ik al verbaasd een serieus antwoord te krijgen.quote:Op maandag 6 november 2006 09:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je kan het eens zijn of niet met het antwoord, maar je krijgt tenminste wel een fatsoenlijk antwoord. Niet zo´n standaard mailtje.
Ik was ook een beetje (positief) verrast.quote:Op maandag 6 november 2006 10:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Dat ontken ik ook nergens. Eerlijk gezegd was ik al verbaasd een serieus antwoord te krijgen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar ook op gestemdMaar ik kan me niet voorstellen dat Radio 2 dat nummer boycot, het past namelijk prima bij de top 2000
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 13:53 schreef Numbie het volgende:
B.B. King - The thrill is gone
One komt uit 1988quote:Op maandag 6 november 2006 12:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Metallica - One (1994)
Dan moet je een mailtje naar Radio 2 sturen, daar staat namelijk dat het uit 1994 komtquote:
Doe er wat aan en stem op recente nummersquote:Op maandag 6 november 2006 14:21 schreef rood_verzet het volgende:
De top 2000 is altijd dezelfde oude meuk, leuk voor bejaarden
Het is in 1994 opnieuw uitgebracht, toen bereikte het ook de top 40...quote:Op maandag 6 november 2006 14:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan moet je een mailtje naar Radio 2 sturen, daar staat namelijk dat het uit 1994 komt![]()
En voor andere mensen met goede smaakquote:Op maandag 6 november 2006 14:21 schreef rood_verzet het volgende:
De top 2000 is altijd dezelfde oude meuk, leuk voor bejaarden
Oh de single kan wel uit 1994 komen, in ieder geval stond het voor het eerst op ...And justice for all en dat album komt uit 1988quote:Op maandag 6 november 2006 14:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan moet je een mailtje naar Radio 2 sturen, daar staat namelijk dat het uit 1994 komt(het jaar dat het op single uitkwam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |