Mee eens, stond tot mijn verbazing niet in de keuzelijst.quote:Op maandag 6 november 2006 20:48 schreef Annemiek78 het volgende:
KT Tunstall - Suddenly I see......
Zo'n geweldig mooi nummer!
quote:Op maandag 6 november 2006 20:57 schreef Homdeck het volgende:
Ik kan Roef en Marian niet in de keuzelijst vinden![]()
laat ons meegenietenquote:Op maandag 6 november 2006 20:45 schreef Annemiek78 het volgende:
Zo... Ik heb gestemd!!!
http://top2000.radio2.nl/stemmen/page/top2000_voorpagina_normaalquote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik kan de hele keuzelijst niet vinden
Of iets van de eerste albums ( ik denk tot ongeveer Mother's Milk )quote:Op maandag 6 november 2006 19:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
Juist. En aangezien elke zender van 538 tot Veronica en 3FM die band al draait, is het wel zo fijn als er één zender lekker eigenwijs géén RHCP draait.
RHCP is toch ook gewoon de enige goeie band van de laatste 30 jaar ?quote:Op maandag 6 november 2006 19:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
Juist. En aangezien elke zender van 538 tot Veronica en 3FM die band al draait, is het wel zo fijn als er één zender lekker eigenwijs géén RHCP draait.
Mwa, ik verwacht geen grote verschuivingen. Tuurlijk zullen er weer wat nieuwe nummers tussen zitten, maar dat was vorig jaar ook al zo.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:40 schreef Knipoogje het volgende:
Wow! Na jaren heeft Radio 2 eindelijk de lijst uitgebreid met jaren 90 gitaarmuziek. Counting Crows, Radiohead, dEUS... toe maar! Zelfs DJ Tiesto!
Hoop niet dat er nu een Pandora's box is geopend en dit direct het einde betekent van alle echte gouwe ouwen in de lijst uit de jaren 50-60-70. Gezien de populariteit van niet-radio 2 luisteraars bestaat natuurlijk nu de kans dat de hele top 100 vol zit met jaren 90 muziek. Zowel de rockmuziek als de sky radio muziek.
Maar goed, kan nu eindelijk Radiohead eens stemmen
Het gehalte aan 'nieuwe' muziek die tegenwoordig de radio 3 FM lijsten vult is anders wel erg groot hoor. Verreweg de grootste toevoeging die ze ooit aan de keuzelijst gedaan hebben....quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:03 schreef MrBadGuy het volgende:
Mwa, ik verwacht geen grote verschuivingen. Tuurlijk zullen er weer wat nieuwe nummers tussen zitten, maar dat was vorig jaar ook al zo.
Maar dat betekent nog niet dat dat terug komt in de Top 2000 zelf.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het gehalte aan 'nieuwe' muziek die tegenwoordig de radio 3 FM 2 lijsten vult is anders wel erg groot hoor. Verreweg de grootste toevoeging die ze ooit aan de keuzelijst gedaan hebben....
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef methodmich het volgende:
Welke plaat verwachten jullie als de verrassende hoge nieuwe binnenkomer? Zeg maar de Katie Melua van vorig jaar.
Ik gok zelf op You're Beautiful van James Blunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |