Kapsones-trut.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:39 schreef SnowDoggg het volgende:
Hehe... ik moest lachen om dat wijf die de camera kuste! "Ik houd van aandacht!" Achteraf niet meer zo!![]()
Goed in playback ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:40 schreef Knipoogje het volgende:
In het vorige topic was een youtube filmpje van een 11jarige die nogal goed was...
http://www.youtube.com/watch?v=HkaE9SLwCDo
Deze 11 jarige is beter
ehm nee, dat is live gezongen. Een of ander Idols programma in Azie voor kidsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:42 schreef amaranta het volgende:
Goed in playback ja.
Heb je nog caps van die Lotus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:46 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Overdreven, want heel erg lang zullen ze er niet inzitten.
Die was te jong.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je nog caps van die Lotus?![]()
.
Je zou volgens mij een heleboel mensen een plezier mee doenquote:
naast het feit dat hij haar vader had kunnen zijn bedoel je?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:50 schreef roque79 het volgende:
dat jonge stelletje (uit voorburg ?) dat zong
Dat je je in je eentje voor schut zet ok , maar samen dat is nog erger!
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk. Echt fijn dat er weer zo'n programma is.
Ja, had niet verwacht dat ik er direct zo in zou zitten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk. Echt fijn dat er weer zo'n programma is.
Alsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen ook de finale van Peking Express VIP...
Hanna en Terencequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als. Bart.
. en
.
.
.
.
. Chimene.
.
.
.
.
. maar niet winnen. Maar goed, het zit me toch nooit mee. Sanne won HNTM, Gemma is ANTM, dus B&C winnen dit en die vervelende buurmannen winnen het Blok.
Dat is inmiddels ook stukken minder leuk geworden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen ook de finale van Peking Express VIP...
Leuk dat XFA meteen een succes is. Terwijl het maar net geopend is.quote:
Ik ben duidelijk voor Pieter en Regina. Jammer van dat complot met Bart en Chimene "ik ben zo éénzaam", maar dat moet je ze maar vergeven. Ze zijn gewoon cool.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hanna en Terence. Ik mis ze. Nu ga ik maar voor Pieter en Regina, die me echt meevallen (ik dacht dat Pieter strontvervelend zou zijn). Maar op dit moment is alles beter dan de manisch-depressieve Bart, en de psycho-mom Chimene
.
Maar ik heb een tag.....quote:
Misschien zou het schelen als ze met een bandje mogen zingen. Dat helpt echt, zeker als je wat zenuwen hebt... sowieso is a capella, al heb je een goede zangstem op zich, heel lastig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:06 schreef csmoo het volgende:
Ik hoop dat er eens een keer iemand uit zo'n programma doorbreekt. Maar volgens mij gaat dat niet gebeuren. In andere landen komen er echt sterren uit voort in nederland alleen maar afgeragde artiesjes die 2 cd's maken en dan verdwijnen helaas maar misschien is het dit keer anders ik hoop het in ieder geval
Nou ja, uit Engeland hebben tot nu toe meer mensen de oversteek naar NL weten te maken dan vanuit Amerika. Kelly Clarkson knalt en Carrie Underwood hing in de bushokjes. En daar is het wel bij gebleven. Oh ja, Jennifer Hudson speelt natuurlijk in Dreamgirls, maar dat is toch anders.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederlands is nou ook niet echt een land waar wereldsterren geboren worden. Als je in Amerika wint met zo'n programma, dan ben je er vrijwel meteen zeker van dat het europa ook bereikt, maar andersom niet echt (misschien Engeland, maar dan houdt het ook snel op).
Klopt, de rest flopt allemaal. Ze laten m alleen ballads zingen terwijl hij voor mij uptempo veel toffer was!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb hem met maar 1 hit op de de Engelse tv gezien eigenlijk.
Thnx Beev!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:06 schreef BVO het volgende:
Nu al meer dan 1400 posts, in een paar uur. Min de posts van de 2 topics die in SHO begonnen heb je nog steeds een aantal dat hier goed tussen past: 't IDO-forum: de definitieve stats.
Zaterdag 22 oktober 2005 had 966 posts (1e uitzending Idols 3).
Jim wiesda? hebben we daar sinds de mars reclame nog wat van gehoord? 'Verliezer' Jamai heeft er nog een aardige musical cariere aan overgehouden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:20 schreef csmoo het volgende:
Jaa indderdaad maar het blijft zo dat die mensen hier niet echt scoren. Op Jim na.
Bewijst wel dat Jim en Jamai niet echt zangers zijn dat ze zijn gestopt in de hitbusiness. In andere landen maken de winnaars nog wel muziekcd's. Maar goed, ze werden ook vooral gekozen door hun cuteness factor en leeftijd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:19 schreef Twinkeltwin het volgende:
Ik kan het mis hebben maar volgens mij heeft Jim een lange tijd in de efteling gestaan met zo een musical en speelt hij nu de hoofdrol in Grease de musical.
vanavond toch op rtl 4? Of niet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:46 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het ook gister gemist. Wat is de uitzending van vanavond voor een? De herhaling is toch morgen pas op rtl7.
Morgen op rtl 7 vanaf 8 uur. En dan die van vanavond erachteraan denk ik want het is tot half11.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wanneer is dan de herhaling van gisteren?
Nee joh, van 20:30 tot 22:30. Staat hier dan tenminste. Al mis je dan wel een half uur (1,5 en 1 zou 2,5 moeten zijn).quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Morgen op rtl 7 vanaf 8 uur. En dan die van vanavond erachteraan denk ik want het is tot half11.
fuck dat wortd echt opnemen dan.... wil ook BB kijken....quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:49 schreef BVO het volgende:
Vanavond 21:30 - 22:30 op RTL 4, de HH van gisteren en vandaag is morgenavond op RTL 7 vanaf 20:30.
Oh nou dan zien we het morgen wel. Misschien de herhaling en een compilatie ofzo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee joh, van 20:30 tot 22:30. Staat hier dan tenminste. Al mis je dan wel een half uur (1,5 en 1 zou 2,5 moeten zijn).
Ik kan geen topic vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:58 schreef Stansfield het volgende:
Is er nog geen topic over dat stelletje? Die gast die niet zenuwachtig was omdat hij toch wel wist dat hij er niks van kan en dat meisje dat zo heel graag wilde maar ook niet kon zingen. En zij hand beet pakte. Ze "zongen" everything I do van Bryan Adams.
de overredingskracht van zijn vriendin denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:52 schreef BVO het volgende:
Ik snap dan echt niet wat zo'n gast in z'n hoofd haalt daar te gaan staan.
Ze had alleen veel meer kans gemaaktquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:55 schreef BVO het volgende:
Van zo'n jong meisje snap ik het nog, maar zo'n volwassen gast die 0 talent heeft, dan daar een beetje als een zoutzak staat te mormelen, treurig die jury aankijkt en klungelig haar handje probeert te pakken. Vervolgens loopt 'ie weg weer vol bravoure. Ga daar dan niet staan.
Het vooruitzicht op een leuk nachtje?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:55 schreef roque79 het volgende:
[..]
de overredingskracht van zijn vriendin denk ik
Zal een leuke nacht geworden zijn. Een jankend kind naast je de rest van de nacht die als ie pech heeft door heeft gehad dat het zijn schuld is dat ze niet door zijn. Misschien zijn ze nu wel uit elkaarquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het vooruitzicht op een leuk nachtje?
Hoezo? Omdat het nogal een zeiknummer isquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:43 schreef pberends het volgende:
Heeft iemand in Idols al het liedje "Sound of Silence" gedaan? Dat lijkt me humor.
volgens mij werd ze zenuwachtig op het moment dat haar vriend overduidelijk belachelijk slecht begon te zingen. En toen ging het bij haar ook mis.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze had alleen veel meer kans gemaakt.
nee joh... dan nog was ze niet door... ze zong slecht en onzekerquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze had alleen veel meer kans gemaakt.
Sowieso moet je natuurlijk behoorlijk vaag zijn om als 21-jarige met een kind van 15 aan te knopen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:52 schreef BVO het volgende:
Ik snap dan echt niet wat zo'n gast in z'n hoofd haalt daar te gaan staan.
Lijkt heel gewoon te zijn tegenwoordig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Sowieso moet je natuurlijk behoorlijk vaag zijn om als 21-jarige met een kind van 15 aan te knopen.
Nee, omdat het liedje geen geluid en zang heeft?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat het nogal een zeiknummer is?
Is dat zo? Dat is wel jammer jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik het jammer dat de uitslagshow voortan op zondag is.
dat is kut.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik het jammer dat de uitslagshow voortan op zondag is.
geen idee..... ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
Wat voor uitzending is er vandaag?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
Wat voor uitzending is er vandaag?
jah laat he.... maar goed ik moet toch lang wachten op noppen en naaldhakken, komt mooi uit dusquote:
En Bonesquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tegelijkertijd met Peking Express..
Ok, geen HH dus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Blik achter de schermen van X Factor, de meest complete zoektocht naar zangtalent die ooit in Nederland is gehouden. Daarnaast maakt de kijker nader kennis met de meest opvallende kandidaten, wordt er niet eerder uitgezonden auditiemateriaal vertoond en blikt de jury terug op de hoogte- en dieptepunten.
Neen, die komt maandag. Dit is een extra. Meer audities, achter de schermen, interviews bladibla. Later in het zeizoen wordt dit de uitslag-uitzending van de liveshows.quote:
helaasquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Later in het zeizoen wordt dit de uitslag-uitzending van de liveshows.
jah idd... dat heb ik nou ook.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef amaranta het volgende:
Waarom moeten alle programmas nu over 2 dagen verdeeld worden. Vreselijk irritant.
Dan kijk ik liever 3 uur achter elkaar op zaterdag.
idd.... baal er wel van....ik dnek dat het op zondag veel opnemen wordt....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu moet je ook twee avonden thuisblijven.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind die wijven zo fucking irritant
het ging over de xfactor.. dat was net in de x-factor...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Kan het weer gewoon over X-factor gaan?
Onzinnige SC doen jullie maar via msn!
Nee toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het ging over de xfactor.. dat was net in de x-factor...
jah was echt waar....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee toch?
Ik zit met een half oor te luisteren naar het gezang alleen en dacht dat jullie een beetje melig vervelend aan het doen waren.
MIjn diepste nederige excuses.
Gelukkig dat we dan toch maar naar de finale van Peking Express kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje jammer dat het voor de helft herhaling van gisteren is.
Bij Idols Trois waren er uiteindelijk ook veel meer vrouwelijke dan mannelijke finalisten toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:34 schreef BVO het volgende:
Sowieso lijken er veel meer vrouwen door te gaan.
maar hij ad wel gelijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:09 schreef Jaytonism het volgende:
Henk-Jan:
Je bent gegroeid, en dan bedoel ik niet alleen je buik en je benen.
Damn, hardheid.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:26 schreef amaranta het volgende:
Transformer
De verhouding was 5 mannen, tegen 8 vrouwen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Bij Idols Trois waren er uiteindelijk ook veel meer vrouwelijke dan mannelijke finalisten toch?
Dat zeg ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De verhouding was 5 mannen, tegen 8 vrouwen.
Serge, Aaron, Harm, Christon en I-Jay.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Welke mannen ook alweer? Ik herinner me eigenlijk alleen nog Serge. Wat zegt dat over mij?
AAAAAARGH!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
I-Jay
Dat was ook degene die ik op moest zoekenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:25 schreef Marble het volgende:
[..]
AAAAAARGH!!!
Die had ik net verdrongen. Nu komen de nachtmerries weer..
Wat een totaal gebrek aan kwaliteit was dat zeg. Geen van de 5 kon echt goed zingen en geweldig uithalen. Zelfs de kleinste kutlandjes hebben nog wel een talent rondlopen dat geweldig lang 1 noot kan vasthouden, maar Nederlandquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Serge, Aaron, Harm, Christon en I-Jay.
Christon was wel goed vond ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wat een totaal gebrek aan kwaliteit was dat zeg. Geen van de 5 kon echt goed zingen en geweldig uithalen. Zelfs de kleinste kutlandjes hebben nog wel een talent rondlopen dat geweldig lang 1 noot kan vasthouden, maar Nederland
I-Jay was bij Paul de Leeuw vorige week. Hij gaat Amerika veroveren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
I-Jay.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
I-Jay was bij Paul de Leeuw vorige week. Hij gaat Amerika veroveren..
Ik wens hem veel succesquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik voor de derde keerquote:
He, jij hier?quote:
Die ga je nog vaker tegenkomenquote:
Is dat een spoiler?!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Dat was JKquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
JK-loverquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was JK. En ik geef hem een goede kans op aardig wat succes in Z-Amerika.
Ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:49 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Dit wil ik niet missen natuurlijk![]()
![]()
Vrienden!quote:
ShowChatvrienden bedoel ikquote:
Nee. Eerst dacht ik van wel, maar toen ze ging smeken om door te mogen had ik het wel gezienquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
Vinden jullie Stasja ook zo'n tof wijf?
jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
ja nouquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
Ja precies. Dat "arrogante" vol zelfvertrouwen vond ik wel tof, maar ze verpestte het goed met dat smeken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Eerst dacht ik van wel, maar toen ze ging smeken om door te mogen had ik het wel gezien.
Schop ze gewoon weg. Doe ik ook. Het is maar een uurtje! Anderhalf! Hoe lang is het!? Hebbie niet nog een tv in huis?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat mensen hier thuis andere dingen willen zien. Wat heb ik nou voor gezin, waarom is niet iedereen gewoon X-factorfanaat zoals het betaamt
.
Wazeggienoutoch!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Jullie wisten vast niet dat vanavond weer een uitzending is!!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Jullie wisten vast niet dat vanavond weer een uitzending is!!
Je zult idd moeten wachtenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:42 schreef sbientje het volgende:
kan ik het eigenlijk live zien? of moet ik wachten tot het online wordt gezet?
Nee, heb pas 4 slokken rosé opquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:33 schreef BVO het volgende:
Al in beschonken toestand dan??
Ik denk dat ik vanavond gewoon thuis blijf, kan het dus gewoon zien.
Dank je.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk die avatar SpecialGuest..
Is SpecialGuest toevallig niet WithMe?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:54 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Die van jou ook trouwens. Ik heb er van de week nog een film over gezien.![]()
of achter de pcquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
het reclameblok begint.. pak je snacks en nestel je op de bank
Lang leve de laptopquote:
Schreeuw.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:00 schreef BVO het volgende:
Schreeuw even als het begint, sprint ik naar de tv.
dat was ik ook van plan... nu is manlief ook thuis onverwachts dus en zit ik met ene koptelefoon op me hoofdquote:
Deventer, als ik het goed heb verstaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
Welke stad was dit?
Niet dus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Passen al die groentjes wel in 1 ruimte.
HJ's ultieme fantasie..quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Haha 35 vrouwen tegelijk.
Ik zag ook een man! Of iets wat er op leekquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Haha 35 vrouwen tegelijk.
niet op gelet eigenlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:10 schreef BVO het volgende:
Zóóó dik waren die drie toch niet?
Niet dus. Mijn ouders willen wat anders kijkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga toch maar op de bank zitten, mn moeder heeft een zak chips opengetrokken![]()
.
je heb toch wel die zak chips meegenomen dus?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet dus. Mijn ouders willen wat anders kijken.
Uiteraardquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je heb toch wel die zak chips meegenomen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |