Kapsones-trut.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:39 schreef SnowDoggg het volgende:
Hehe... ik moest lachen om dat wijf die de camera kuste! "Ik houd van aandacht!" Achteraf niet meer zo!![]()
Goed in playback ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:40 schreef Knipoogje het volgende:
In het vorige topic was een youtube filmpje van een 11jarige die nogal goed was...
http://www.youtube.com/watch?v=HkaE9SLwCDo
Deze 11 jarige is beter
ehm nee, dat is live gezongen. Een of ander Idols programma in Azie voor kidsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:42 schreef amaranta het volgende:
Goed in playback ja.
Heb je nog caps van die Lotus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:46 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Overdreven, want heel erg lang zullen ze er niet inzitten.
Die was te jong.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je nog caps van die Lotus?![]()
.
Je zou volgens mij een heleboel mensen een plezier mee doenquote:
naast het feit dat hij haar vader had kunnen zijn bedoel je?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:50 schreef roque79 het volgende:
dat jonge stelletje (uit voorburg ?) dat zong
Dat je je in je eentje voor schut zet ok , maar samen dat is nog erger!
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk. Echt fijn dat er weer zo'n programma is.
Ja, had niet verwacht dat ik er direct zo in zou zitten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk. Echt fijn dat er weer zo'n programma is.
Alsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen ook de finale van Peking Express VIP...
Hanna en Terencequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als. Bart.
. en
.
.
.
.
. Chimene.
.
.
.
.
. maar niet winnen. Maar goed, het zit me toch nooit mee. Sanne won HNTM, Gemma is ANTM, dus B&C winnen dit en die vervelende buurmannen winnen het Blok.
Dat is inmiddels ook stukken minder leuk geworden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen ook de finale van Peking Express VIP...
Leuk dat XFA meteen een succes is. Terwijl het maar net geopend is.quote:
Ik ben duidelijk voor Pieter en Regina. Jammer van dat complot met Bart en Chimene "ik ben zo éénzaam", maar dat moet je ze maar vergeven. Ze zijn gewoon cool.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hanna en Terence. Ik mis ze. Nu ga ik maar voor Pieter en Regina, die me echt meevallen (ik dacht dat Pieter strontvervelend zou zijn). Maar op dit moment is alles beter dan de manisch-depressieve Bart, en de psycho-mom Chimene
.
Maar ik heb een tag.....quote:
Misschien zou het schelen als ze met een bandje mogen zingen. Dat helpt echt, zeker als je wat zenuwen hebt... sowieso is a capella, al heb je een goede zangstem op zich, heel lastig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:06 schreef csmoo het volgende:
Ik hoop dat er eens een keer iemand uit zo'n programma doorbreekt. Maar volgens mij gaat dat niet gebeuren. In andere landen komen er echt sterren uit voort in nederland alleen maar afgeragde artiesjes die 2 cd's maken en dan verdwijnen helaas maar misschien is het dit keer anders ik hoop het in ieder geval
Nou ja, uit Engeland hebben tot nu toe meer mensen de oversteek naar NL weten te maken dan vanuit Amerika. Kelly Clarkson knalt en Carrie Underwood hing in de bushokjes. En daar is het wel bij gebleven. Oh ja, Jennifer Hudson speelt natuurlijk in Dreamgirls, maar dat is toch anders.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederlands is nou ook niet echt een land waar wereldsterren geboren worden. Als je in Amerika wint met zo'n programma, dan ben je er vrijwel meteen zeker van dat het europa ook bereikt, maar andersom niet echt (misschien Engeland, maar dan houdt het ook snel op).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |