denk ik ook....quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:38 schreef csmoo het volgende:
Ja volgens mij is zij wel tof ik ben benieuwd.
Nee daar had de jury wel gelijk in maar ikzie haar welquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk ik ook....
Vond haar auditie wel erg goed... maar het lied paste niet echt bij der idd
mee eens. ze is tofquote:
quote:Hey hallo allemaal,
Ik ben Genelva Lo-Kioeng-Shioe, ben 18 jaar en woon in Rotterdam. Ik zit op de Havo voor Muziek & Dans in Rotterdam. Op zaterdag volg ik de vooropleiding voor Muziektheater in Tilburg.
Toen ik over Young Stage hoorde, was ik meteen geïnteresseerd. Ik ben erg ambitieus, mijn grootste wens is dan ook een succesvolle carrière in de showbusiness. Ik ben ook erg slank en verzorgd en de ijdele van de groep. Ik sta graag voor de spiegel en tut erg graag. Ik ben ook creatief en verzin altijd wel iets nieuws. Daarnaast ben ik emotioneel en assertief. Jullie zullen wel denken; wat een rare combinatie! Maar doordat ik erg emotioneel ben en niet over me heen laat lopen, kan ik soms erg assertief zijn.
Ik vind Young Stage helemaal geweldig en kan het heel goed vinden met iedereen. Ik ben erg spontaan en raak met iedereen wel makkelijk aan de praat en ik ben best aardig. Ik ben erg gelovig in onze Lieve Heer en spiritueel. Ik hou van lachen en ben vaak blij. Ik hoop op een succesvol jaar.
Veel groetjes en kusjes. Ik hou van jullie
Genelva
Leuke achternaam, wat voor mixje is ze?quote:Op maandag 13 november 2006 19:54 schreef BVO het volgende:
Genelva Lo-Kioeng-Shioe
Ja, voor mij ook, ze is één van mijn twee voorlopige favorieten na de audities.quote:Op zondag 26 november 2006 18:49 schreef BVO het volgende:
Zij is wel één van degenen van wie ik echt benieuwd ben hoe ze het gaat doen volgende week.
denk dat je inderdaad de enige bentquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:36 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die het niet veel vindt..
Ze is van surinaamse afkomst.quote:Op maandag 13 november 2006 23:49 schreef BVO het volgende:
Ze is Cabo.
Ik ook, dus ben eigenlijk wel blij dat ze niet door isquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:46 schreef PeRi het volgende:
Ik zat me te ergeren aan dr. Ze is me toch te gemaakt en veel te huppel huppel blij blij mij kan niks gebeuren en zo geweldig zingt ze idd niet.
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ook omdat het een kopie was van haar auditie.
Wat niet altijd slecht hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ook omdat het een kopie was van haar auditie.
Ik denk dat je gelijk hebt, zij was een van de betere.quote:Op zondag 10 december 2006 09:26 schreef Toeps het volgende:
Genelva is echt bestolen door die twee "lekkere jongens" die Henk-Jan er als SMSvoer in wilde hebben.
Tot daar vond ik het grappigquote:Op zondag 10 december 2006 22:51 schreef Cee het volgende:
Misschien viel er iemand uit.
Misschien kreeg HJ spijt.
Misschien kreeg Tjeerd spijt!
Misschien kregen HJ en Tjeerd ruzie over de machtspositie van Tjeerd met betrekking tot het dilemma Genelva/Nadeche en gooiden ze 't op een akkoordje.
Misschien heeft Genelva grof geld betaald om terug te komen!
Misschien heeft Genelva gedreigd dat Boney M uit elkaar gaat als ze niet terug mag komen!
Tot daar niet meerquote:Misschien heeft men door gekregen dat Jeroen eigenlijk niet leeft en zo wit is omdat hij al jaren in gevroren zit, vandaar die witte kop en lage brrrr stem!
Aaaaah nog een week wachten op het Antwoord!
Ik heb heel lang getwijfeld.quote:Op zondag 10 december 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot daar vond ik het grappig
[..]
Tot daar niet meer.
Jeroen is tof.
Dat kan best ook nog wel gebeuren.quote:Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef Californian_dreame... het volgende:
de andere juryleden halen toch ook geen kandidaten terug
Henkjan belt Genelva op of zij zin heeft om De Ultieme Test mee te maken, wat ze vervolgens ook doet.quote:Op zondag 10 december 2006 23:26 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb het niet gezien, wat is er precies gezien geweest?
quote:Op zondag 10 december 2006 23:39 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Henkjan belt Genelva op of zij zin heeft om De Ultieme Test mee te maken, wat ze vervolgens ook doet.
Het lijkt erop dat ze gewoon mee gaat doen met de rest.quote:Op zondag 10 december 2006 23:42 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Hmmz opvallende keuze. Maar de verdere consequenties zijn dus nog niet bekend?
Ja, dat is eigenlijk tegen de regels, zo zou je denken. Het zou ook nog kunnen dat er gewoon 6 zijn, omdat één van de andere kandidaten zich heeft teruggetrokken...quote:Op maandag 11 december 2006 00:20 schreef Californian_dreamer het volgende:
waarmee HJ dus de keuze heeft uit 7 kandidaten, en de rest heeft er maar 6
Ik heb het niet echt goed kunnen zien, als de uitzending online staat zal ik er nog eens goed naar kijken.quote:Op maandag 11 december 2006 00:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
daar leek het niet op. volgens mij waren alle 6 andere kandidaten aanwezig toen Genelva aankwam, dus het lijkt me dat Henkjan gewoon besloten heeft met 7 kandidaten de ultieme test in te gaan...
In godsnaam, léés het topic gewoon.quote:
Ohquote:Op maandag 11 december 2006 10:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
In godsnaam, léés het topic gewoon.
Misschien was dat de verrassing ook welquote:Op maandag 11 december 2006 00:20 schreef Californian_dreamer het volgende:
waarmee HJ dus de keuze heeft uit 7 kandidaten, en de rest heeft er maar 6
Neuh, dat ook weer niet. Er zullen toch maar 3 acts per groep naar de liveshows gaan, en ik denk niet dat HJ het dan nog in z'n hoofd haalt een vierde uit z'n groep mee door te latenquote:Op maandag 11 december 2006 17:38 schreef Coastertommm het volgende:
Hmm, beetje raar van HJ. Nu maakt hij toch weer meer kans om te "winnen" enzo
Nee, dat klopt niet. Ze ging er wel in de laatste ronde uit, waar ze 'Big spender' zong.quote:Op maandag 11 december 2006 18:28 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben het even kwijt. Zij is toch niet eens in de tot nu toe laatste, maar een-na-laatste ronde 'gesneuveld'? klopt dat? Kortom, er zijn mensen die nog een ronde verder zijn gekomen dan zij, mensen die er op het laatste moment nog uit zijn gegooid, nog na haar, en zij mag terug?
WTF?
quote:Ik heb genoten
Ook voor fanatieke Genelva lijkt X FACTOR verleden tijd. "Henkjan was op zoek naar de echte Genelva."
Genelva ligt eruit. Ergens is ze opgelucht. “De spanning is van je af.” Maar: “Ik ben verdrietig.” Blij is ze ook: om de gezellige tijd die ze heeft meegemaakt, de andere kandidaten die ze heeft leren kennen, en de wijze waarop ze muziek konden maken.
“Jammer dat het klaar is. Ik ben verder gekomen dan ik had gedacht. De anderen waren heel goed, ik ben echt blij voor ze.”
Hartstikke onzeker
De uitslag was een spannend moment: “Nadeche en ik moesten allebei naar beneden en Henkjan zei dat er nog maar plaats was voor één persoon. Ik had niet gedacht dat ik op het laatst nog in spanning werd gehouden. Ik had deze ronde ‘Big Spender’ gezongen, en was daar eigenlijk hartstikke onzeker over, want tijdens de eerste auditie werd verteld dat dat liedje voor mij niet zo geschikt was. En dan toch dat nummer doen. Daar hebben we het over gehad."
Gedurfd
"Henkjan zei: ‘dat is wel gek en gedurfd dat je dat nummer toch weer doet en met minder overtuiging dan in de eerste auditie’. Maar bij Big Spender heb je een lekkere uithaal en kan je lekker spelen met de tekst. "
De keuze van Tjeerd
“Ik denk dat Henkjan vond dat ik bij de eerste auditie echt mezelf was en verrassend en leuk. Nu vond hij het meer een toneelstukje. En hij was op zoek naar de echte Genelva. Ik heb niet echt het idee dat ik een toneelstukje heb gedaan, want ik heb gewoon mijn gevoel erin gezet. Ja, als ik nu erover nadenk vind ik het heel jammer. Dat hij mij gewoon in zijn hoofd had, en toen voor de keuze van Tjeerd is gegaan. Ik vind het wel heel jammer dat hij dan toch nog voor Nadeche heeft gekozen. Zij is ook echt veel beter. Ik vind het terecht dat ze door is, maar die kans die ik had, wordt opeens van je afgegrepen.”
Heerlijke bedden
Toch kijkt Genelva terug op een leuke tijd. “Ik heb genoten, er is zo goed voor ons gezorgd. We stonden op, hadden heerlijke bedden, een heerlijk hotel zoals jullie hebben gezien. En het ontbijt was geweldig. Het was prettig en ik kan alleen zeggen: ik ging voor goud en dit is wat ik kreeg. Ik ben er toch trots op dat ik zo ver ben gekomen en ik ga gewoon verder. Zeker weten."
En nu?
“Ik ga gewoon de havo voor muziek en dans afmaken en verder met de vooropleiding in Tilburg, een muziektheater waar ik nog auditie ga doen. Ik vind audities echt tof, daar leer je veel van. En ik heb hier ook weer heel veel geleerd in zo’n korte tijd, heel gaaf. Dit is ook echt wat ik wil, dus ik ga zeker niet stoppen. Dit is mijn passie. Het is een lastig vak, in een harde wereld. Mijn moeder is zelfs beroepszangeres, zij heeft me ook gevraagd: wil je dit echt? Ik wil dit zeker."
Blijkbaar zit het gewoon weer in de race dusquote:Maar voor het zover is confronteert Henkjan de zes met de terugkeer van Genelva, die eerder afviel maar door Henkjan alsnog wordt teruggevraagd.
You stole my granola bars!quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo ze lijkt echt op Bre uit ANTM..
Zeker onterecht dat ze door is.. Ze had gewoon niet terug moeten komen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:56 schreef PeRi het volgende:
Zo wat is zij fake zeg, echt onbegrijpelijk. 'kijk mij ook kwetsbaar zijn en niet meer de überzelfverzekerde spring-in-t-veld van tijdens de Confrontatie, ik wil doooor booehoe'.
Daar ben ik het eigenlijk wel me eens.quote:Op zondag 17 december 2006 12:37 schreef Lynx666 het volgende:
Ik kan haar met alle wil in de wereld echt niet goed vinden. Het blijft een toneelstukje wat ze doet. HJ ziet er misschien een commercieel goudmijntje in, maar mij doet het absoluut nul komma nul. De wildcard had veel liever naar één van de andere afvallers mogen gaan. Any of them.
Mee eens...quote:Op zondag 17 december 2006 12:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Door de manier waarop alles is gegaan vind ik haar ook opeens een stuk minder tof.
Mij aan Sharon van Raffishquote:Op maandag 18 december 2006 11:22 schreef Natalie het volgende:
Ik snap sowieso niet goed waarom met toestond dat hij haar terughaalde.
Er zouden 6 door 6, niet 7.
Ze doet me denken aan Glennis Grace.
en toch vond ik haar mooiquote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef Zhenar het volgende:
Die moeder![]()
Met haar gezing "Mijn moederhart zingt nu"
Fuck you bitch, je weet dat je op tv bent en wil zelf even tof doen![]()
Jah die moeder was inderdaad verschrikkelijk.... beetje popi doen op tvquote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef Zhenar het volgende:
Die moeder![]()
Met haar gezing "Mijn moederhart zingt nu"
Fuck you bitch, je weet dat je op tv bent en wil zelf even tof doen![]()
Ik vind Genelva best leuk, alleen die moeder was jammer. Maar dat had ze zelf ook doorquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:06 schreef Genelva__ het volgende:
Hallo, Dit is Genelva.
Ik heb vol interesse deze site bekeken zowel de negatieve als positieve berichten.
Voor de mensen die positief hebben gereageerd en hebben laten zien dat ze echt vertrouwen en geloof in mij hebben wil ik vragen: Hou dat vast ik heb jullie hard nodig en bedankt voor jullie vertouwen ik hou van jullie.![]()
En voor de mensen die zo negatief reageren, terwijl ze mij niet kennen, niet weten wie ik echt ben en wat er in mij omgaat daar heb ik geen boodschap aan iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Groetjes Genelva
Ze eiste alleen even alle aandacht op toen jij thuiskwam.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:12 schreef Genelva__ het volgende:
By the way ik ben heel erg trots op mijn moeder en ze is de liefste moeder van de wereld.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze eiste alleen even alle aandacht op toen jij thuiskwam.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:22 schreef Genelva__ het volgende:
Trouwens ik wil je bedanken BVO want in het begin sprak je erg positief over mij en dat waardeer ik erg, maar je kent ons niet en wat mijn moeder betreft heb je het helemaal aan het verkeerde eind en daar wil ik het dan ook graag bij laten.
Groetjes
Hou jij je nou maar vast aan de mening van Henk Jan, daar heb je veel meer aan voor je toekomstquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:06 schreef Genelva__ het volgende:
Hallo, Dit is Genelva.
Ik heb vol interesse deze site bekeken zowel de negatieve als positieve berichten.
Voor de mensen die positief hebben gereageerd en hebben laten zien dat ze echt vertrouwen en geloof in mij hebben wil ik vragen: Hou dat vast ik heb jullie hard nodig en bedankt voor jullie vertouwen ik hou van jullie.![]()
En voor de mensen die zo negatief reageren, terwijl ze mij niet kennen, niet weten wie ik echt ben en wat er in mij omgaat daar heb ik geen boodschap aan iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Groetjes Genelva
Genelva is dan ook tofquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:22 schreef Genelva__ het volgende:
Trouwens ik wil je bedanken BVO want in het begin sprak je erg positief over mij en dat waardeer ik erg, maar je kent ons niet en wat mijn moeder betreft heb je het helemaal aan het verkeerde eind en daar wil ik het dan ook graag bij laten.
Groetjes
vind ik ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Genelva is dan ook tof.
Alleen die moeder maakte er zóóó'n drama van.
Groetjes!
wiesdat?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als het de echte Genelva is mag ze me wel koppelen aan Nigel.
Nog geen idee.... kijk effe op de sitequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Daarmee zong Genelva in de Confrontatie, en hij vond haar leuk maar zij had al een vriendje.
Lijkt wel of hij botox gebruiktquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog geen idee.... kijk effe op de site
[afbeelding]
ieuwwwwww.
Dan vind ik Richy leuker
Daar kan zij zelf toch niks aan doenquote:Op zondag 17 december 2006 12:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Door de manier waarop alles is gegaan vind ik haar ook opeens een stuk minder tof.
Nee, maar ze is er wel keihard de dupe vanquote:Op woensdag 20 december 2006 12:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar kan zij zelf toch niks aan doen
Met het verschil dat Glennis Grace een paar categorietjes hoger zit kwa zangkwaliteit en uitstralingquote:Op maandag 18 december 2006 11:22 schreef Natalie het volgende:
Ik snap sowieso niet goed waarom met toestond dat hij haar terughaalde.
Er zouden 6 door 6, niet 7.
Ze doet me denken aan Glennis Grace.
quote:Wist je dat …
...Genelva haar vriendje op de kermis ontmoette?
...De moeder van Genelva zong bij Boney M?
...Genelva auditie deed voor Hollands Next Topmodel?
...Genelva pas stopt met audities doen als ze dood is?
...Genelva veel steun heeft aan God?
...Genelva geboren is in Suriname?
...Genelva in een theaterstuk (Young Stage) speelt?
...Genelva al sinds haar achtste zingt?
In het spookhuis zeker.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wist je dat …
...Genelva haar vriendje op de kermis ontmoette?
Van xfactor.nl:quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Genelva maakt nu echt geen kans om de Wildcard te winnen![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 01:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Van xfactor.nl:
Naar wie gaat jouw stem voor de Wildcard?
A) Genelva 41%
B) Jujaro 20%
C) Dorine 39%
547 stemmen
Is inmiddels gestegen naar 50%quote:Op zondag 24 december 2006 01:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Van xfactor.nl:
Naar wie gaat jouw stem voor de Wildcard?
A) Genelva 41%
B) Jujaro 20%
C) Dorine 39%
547 stemmen
sorry ?quote:Op zondag 24 december 2006 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Genelva mag van mij ook zeker door naar de liveshows! Ik vind Dorine helemaal niksEn jujaro zijn lelijk
Wet van de grote getallen, shiningquote:Op zondag 24 december 2006 12:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar relatief weinig stemmen nog, net wat meer dan duizend, dus veel zegt het niet. Denk dat er veel meer sms'jes en belletjes binnenkomen.
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Lynx666 het volgende:
Denk ook niet dat men op haar gaat stemmen, juist omdat HJ 'r terug in het spel zette. Alleen de echte genelva-fans ws, maar das denk ik niet genoeg.
Ik gok ook dat men toch voor de anti-idool kiest en voor Dorine gaat. Ik hoop het iig
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:49 schreef PeRi het volgende:
Ik zal dr niet missen.
[Wildcard] En de winnaar is..........quote:Op woensdag 27 december 2006 19:12 schreef Cee het volgende:
Hè, wtf, heb ik iets gemist???? Was er een uitslag??
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:21 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, alsof Nadeche het wel had gered.
quote:270 liefdesstemmen
Er was een winnaar: Dorine. En er waren mensen die X FACTOR vlak voor de Liveshows moeten verlaten: Jonge Solist Genelva was er één van. Balen natuurlijk. Of opgelucht juist?
Jaarwisseling zonder X
Net als zanggroep Jujaro zag Genelva de Wildcard aan zich voorbijgaan. Ze is er duidelijk over: “Ik vind het vreselijk jammer.” De stemmen van haar vriend, 200 stuks (!), en van haar moeder, 70 stuks, hebben niet mogen baten. “En dan nog zoveel verschil, Dorine had 75% van de stemmen!” Was ze doorgegaan, dan had ze tijdens oud en nieuw in het programma X FACTOR gezeten. Wat ze nu tijdens de jaarwisseling doet, weet Genelva nog niet. Maar X FACTOR gaat niet zomaar uit haar systeem: “Ik kom nog wel een keer kijken.”
Terugkijken
Genelva ziet er één positieve kant aan: "Nu ben ik af van de mensen die het me niet gunnen." Wie ze daarmee bedoelt, wil ze liever niet onthullen. Heeft het iets te maken met De Ultieme Test waar ze later bij was gekomen, en waarna haar medekandidaten duidelijk moesten maken wie ze als eventuele afvaller zagen?
Niet dat Genelva geen fans had. De internetredactie kreeg supportmailtjes binnen voor deze afgevallen showbizz-fan. Met teksten als:
"Genelva, heb je al een andere manier om bekend te worden? Want wij zijn namelijk SUPERfan van jou! Heel erg stom dat je eruit bentxxxxxxx Van: Ilva (14) en Nienke (10)
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:55 schreef SpecialGuest het volgende:
"Nu ben ik af van de mensen die het me niet gunnen."
quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:06 schreef Genelva__ het volgende:
Groetjes Genelva
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |