Blijkbaar zit het gewoon weer in de race dusquote:Maar voor het zover is confronteert Henkjan de zes met de terugkeer van Genelva, die eerder afviel maar door Henkjan alsnog wordt teruggevraagd.
You stole my granola bars!quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo ze lijkt echt op Bre uit ANTM..
Zeker onterecht dat ze door is.. Ze had gewoon niet terug moeten komen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:56 schreef PeRi het volgende:
Zo wat is zij fake zeg, echt onbegrijpelijk. 'kijk mij ook kwetsbaar zijn en niet meer de überzelfverzekerde spring-in-t-veld van tijdens de Confrontatie, ik wil doooor booehoe'.
Daar ben ik het eigenlijk wel me eens.quote:Op zondag 17 december 2006 12:37 schreef Lynx666 het volgende:
Ik kan haar met alle wil in de wereld echt niet goed vinden. Het blijft een toneelstukje wat ze doet. HJ ziet er misschien een commercieel goudmijntje in, maar mij doet het absoluut nul komma nul. De wildcard had veel liever naar één van de andere afvallers mogen gaan. Any of them.
Mee eens...quote:Op zondag 17 december 2006 12:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Door de manier waarop alles is gegaan vind ik haar ook opeens een stuk minder tof.
Mij aan Sharon van Raffishquote:Op maandag 18 december 2006 11:22 schreef Natalie het volgende:
Ik snap sowieso niet goed waarom met toestond dat hij haar terughaalde.
Er zouden 6 door 6, niet 7.
Ze doet me denken aan Glennis Grace.
en toch vond ik haar mooiquote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef Zhenar het volgende:
Die moeder![]()
Met haar gezing "Mijn moederhart zingt nu"
Fuck you bitch, je weet dat je op tv bent en wil zelf even tof doen![]()
Jah die moeder was inderdaad verschrikkelijk.... beetje popi doen op tvquote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef Zhenar het volgende:
Die moeder![]()
Met haar gezing "Mijn moederhart zingt nu"
Fuck you bitch, je weet dat je op tv bent en wil zelf even tof doen![]()
Ik vind Genelva best leuk, alleen die moeder was jammer. Maar dat had ze zelf ook doorquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:06 schreef Genelva__ het volgende:
Hallo, Dit is Genelva.
Ik heb vol interesse deze site bekeken zowel de negatieve als positieve berichten.
Voor de mensen die positief hebben gereageerd en hebben laten zien dat ze echt vertrouwen en geloof in mij hebben wil ik vragen: Hou dat vast ik heb jullie hard nodig en bedankt voor jullie vertouwen ik hou van jullie.![]()
En voor de mensen die zo negatief reageren, terwijl ze mij niet kennen, niet weten wie ik echt ben en wat er in mij omgaat daar heb ik geen boodschap aan iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Groetjes Genelva
Ze eiste alleen even alle aandacht op toen jij thuiskwam.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:12 schreef Genelva__ het volgende:
By the way ik ben heel erg trots op mijn moeder en ze is de liefste moeder van de wereld.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze eiste alleen even alle aandacht op toen jij thuiskwam.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:22 schreef Genelva__ het volgende:
Trouwens ik wil je bedanken BVO want in het begin sprak je erg positief over mij en dat waardeer ik erg, maar je kent ons niet en wat mijn moeder betreft heb je het helemaal aan het verkeerde eind en daar wil ik het dan ook graag bij laten.
Groetjes
Hou jij je nou maar vast aan de mening van Henk Jan, daar heb je veel meer aan voor je toekomstquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:06 schreef Genelva__ het volgende:
Hallo, Dit is Genelva.
Ik heb vol interesse deze site bekeken zowel de negatieve als positieve berichten.
Voor de mensen die positief hebben gereageerd en hebben laten zien dat ze echt vertrouwen en geloof in mij hebben wil ik vragen: Hou dat vast ik heb jullie hard nodig en bedankt voor jullie vertouwen ik hou van jullie.![]()
En voor de mensen die zo negatief reageren, terwijl ze mij niet kennen, niet weten wie ik echt ben en wat er in mij omgaat daar heb ik geen boodschap aan iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Groetjes Genelva
Genelva is dan ook tofquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:22 schreef Genelva__ het volgende:
Trouwens ik wil je bedanken BVO want in het begin sprak je erg positief over mij en dat waardeer ik erg, maar je kent ons niet en wat mijn moeder betreft heb je het helemaal aan het verkeerde eind en daar wil ik het dan ook graag bij laten.
Groetjes
vind ik ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Genelva is dan ook tof.
Alleen die moeder maakte er zóóó'n drama van.
Groetjes!
wiesdat?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als het de echte Genelva is mag ze me wel koppelen aan Nigel.
Nog geen idee.... kijk effe op de sitequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Daarmee zong Genelva in de Confrontatie, en hij vond haar leuk maar zij had al een vriendje.
Lijkt wel of hij botox gebruiktquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog geen idee.... kijk effe op de site
[afbeelding]
ieuwwwwww.
Dan vind ik Richy leuker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |