Daar kan zij zelf toch niks aan doenquote:Op zondag 17 december 2006 12:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Door de manier waarop alles is gegaan vind ik haar ook opeens een stuk minder tof.
Nee, maar ze is er wel keihard de dupe vanquote:Op woensdag 20 december 2006 12:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar kan zij zelf toch niks aan doen
Met het verschil dat Glennis Grace een paar categorietjes hoger zit kwa zangkwaliteit en uitstralingquote:Op maandag 18 december 2006 11:22 schreef Natalie het volgende:
Ik snap sowieso niet goed waarom met toestond dat hij haar terughaalde.
Er zouden 6 door 6, niet 7.
Ze doet me denken aan Glennis Grace.
quote:Wist je dat …
...Genelva haar vriendje op de kermis ontmoette?
...De moeder van Genelva zong bij Boney M?
...Genelva auditie deed voor Hollands Next Topmodel?
...Genelva pas stopt met audities doen als ze dood is?
...Genelva veel steun heeft aan God?
...Genelva geboren is in Suriname?
...Genelva in een theaterstuk (Young Stage) speelt?
...Genelva al sinds haar achtste zingt?
In het spookhuis zeker.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wist je dat …
...Genelva haar vriendje op de kermis ontmoette?
Van xfactor.nl:quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Genelva maakt nu echt geen kans om de Wildcard te winnen![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 01:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Van xfactor.nl:
Naar wie gaat jouw stem voor de Wildcard?
A) Genelva 41%
B) Jujaro 20%
C) Dorine 39%
547 stemmen
Is inmiddels gestegen naar 50%quote:Op zondag 24 december 2006 01:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Van xfactor.nl:
Naar wie gaat jouw stem voor de Wildcard?
A) Genelva 41%
B) Jujaro 20%
C) Dorine 39%
547 stemmen
sorry ?quote:Op zondag 24 december 2006 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Genelva mag van mij ook zeker door naar de liveshows! Ik vind Dorine helemaal niksEn jujaro zijn lelijk
Wet van de grote getallen, shiningquote:Op zondag 24 december 2006 12:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar relatief weinig stemmen nog, net wat meer dan duizend, dus veel zegt het niet. Denk dat er veel meer sms'jes en belletjes binnenkomen.
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef Lynx666 het volgende:
Denk ook niet dat men op haar gaat stemmen, juist omdat HJ 'r terug in het spel zette. Alleen de echte genelva-fans ws, maar das denk ik niet genoeg.
Ik gok ook dat men toch voor de anti-idool kiest en voor Dorine gaat. Ik hoop het iig
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:49 schreef PeRi het volgende:
Ik zal dr niet missen.
[Wildcard] En de winnaar is..........quote:Op woensdag 27 december 2006 19:12 schreef Cee het volgende:
Hè, wtf, heb ik iets gemist???? Was er een uitslag??
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:21 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, alsof Nadeche het wel had gered.
quote:270 liefdesstemmen
Er was een winnaar: Dorine. En er waren mensen die X FACTOR vlak voor de Liveshows moeten verlaten: Jonge Solist Genelva was er één van. Balen natuurlijk. Of opgelucht juist?
Jaarwisseling zonder X
Net als zanggroep Jujaro zag Genelva de Wildcard aan zich voorbijgaan. Ze is er duidelijk over: “Ik vind het vreselijk jammer.” De stemmen van haar vriend, 200 stuks (!), en van haar moeder, 70 stuks, hebben niet mogen baten. “En dan nog zoveel verschil, Dorine had 75% van de stemmen!” Was ze doorgegaan, dan had ze tijdens oud en nieuw in het programma X FACTOR gezeten. Wat ze nu tijdens de jaarwisseling doet, weet Genelva nog niet. Maar X FACTOR gaat niet zomaar uit haar systeem: “Ik kom nog wel een keer kijken.”
Terugkijken
Genelva ziet er één positieve kant aan: "Nu ben ik af van de mensen die het me niet gunnen." Wie ze daarmee bedoelt, wil ze liever niet onthullen. Heeft het iets te maken met De Ultieme Test waar ze later bij was gekomen, en waarna haar medekandidaten duidelijk moesten maken wie ze als eventuele afvaller zagen?
Niet dat Genelva geen fans had. De internetredactie kreeg supportmailtjes binnen voor deze afgevallen showbizz-fan. Met teksten als:
"Genelva, heb je al een andere manier om bekend te worden? Want wij zijn namelijk SUPERfan van jou! Heel erg stom dat je eruit bentxxxxxxx Van: Ilva (14) en Nienke (10)
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:55 schreef SpecialGuest het volgende:
"Nu ben ik af van de mensen die het me niet gunnen."
quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:06 schreef Genelva__ het volgende:
En voor de mensen die zo negatief reageren, terwijl ze mij niet kennen, niet weten wie ik echt ben en wat er in mij omgaat daar heb ik geen boodschap aan iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Groetjes Genelva
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |