Van
http://www.zapr.nl/home/whois.php?dId=2Naam:
Genelva
Nickname :
Miss Genelva
Leeftijd :
18
Lengte :
1.72 m
Schoenmaat :
38
Favoriete kleur :
Geel, dat is een vrolijke kleur, maakt me altijd blij!
Raarste gewoonte :
Will & Grace perse kijken voordat ik ga slapen.
Bang voor :
Mijn doel niet bereiken. Mijn doel is mijn wens uit te laten komen.
Boek :
Blauwe plekken.
Plaats van mijn eerste zoen :
Cabo Verde, vakantieliefde.
Hotspot van Rotterdam :
Ahoy, als je daar mag optreden, dan heb je het echt gemaakt!
Op mijn vrije avond ga ik het liefste :
Liggen op de bank, met een heleboel lekkers, kijken naar Will & Grace.
Voordat ik ga slapen, denk ik aan :
Mijn Lieve Heer en ik bedank hem voor alles.
Grootste blunder :
Telefoonnummer van mijn vriend op mijn cv zetten. Ik ben dat telefoonnummer zo gewend dat ik het er per ongeluk op heb gezet. Vreselijk!!
Geld of geluk :
Geluk.
quote:
Hey hallo allemaal,
Ik ben Genelva Lo-Kioeng-Shioe, ben 18 jaar en woon in Rotterdam. Ik zit op de Havo voor Muziek & Dans in Rotterdam. Op zaterdag volg ik de vooropleiding voor Muziektheater in Tilburg.
Toen ik over Young Stage hoorde, was ik meteen geïnteresseerd. Ik ben erg ambitieus, mijn grootste wens is dan ook een succesvolle carrière in de showbusiness. Ik ben ook erg slank en verzorgd en de ijdele van de groep. Ik sta graag voor de spiegel en tut erg graag. Ik ben ook creatief en verzin altijd wel iets nieuws. Daarnaast ben ik emotioneel en assertief. Jullie zullen wel denken; wat een rare combinatie! Maar doordat ik erg emotioneel ben en niet over me heen laat lopen, kan ik soms erg assertief zijn.
Ik vind Young Stage helemaal geweldig en kan het heel goed vinden met iedereen. Ik ben erg spontaan en raak met iedereen wel makkelijk aan de praat en ik ben best aardig. Ik ben erg gelovig in onze Lieve Heer en spiritueel. Ik hou van lachen en ben vaak blij. Ik hoop op een succesvol jaar.
Veel groetjes en kusjes. Ik hou van jullie
Genelva