Wij haddenen vroeger thuis zelfs een schrift met spreekwoorden en gezegden die alleen in onze eigen kring golden. Maar die boterjus stond daar niet in, ik dacht dat gewoon een normale uitdrukking was.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, zo.!
Wij doen thuis niet aan rare uitdrukkingen.
Da's leuk, zo'n schriftje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij haddenen vroeger thuis zelfs een schrift met spreekwoorden en gezegden die alleen in onze eigen kring golden. Maar die boterjus stond daar niet in, ik dacht dat gewoon een normale uitdrukking was.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:29 schreef Lienekien het volgende:
Enge man bij de supermarkt. Riep mij allerlei onwelvoeglijkheden toe. Ik heb er nog op gelet of hij me niet achterna fietste.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:43 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet echt bekend in TTK, ik hoop dat ik hier even bij de slowchatters iets mag droppen.
Waarschijnlijk is sommigen de uitdrukking "Wat nu wat nu zei Pichegru?" wel bekend. Wij hadden daar thuis nog een vervolgzinnetje op, maar dat zie ik nergens (google) door anderen gebruikt worden. Kent iemand het zinnetje volgend op wat nu wat nu zei Pichegru?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:53 schreef Godslasteraar het volgende:
![]()
deja vu, Sigme?![]()
ben je idd aan het stalken
(edit: of beter: nostalgie?)
moeten jullie nu eens kijken hoe ik behandeld wordtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:55 schreef sigme het volgende:
Godslasteraar! In je hok! En dat is hierrrrrrrrrr!
Godslasteraar! Het is erg genoeg dat ik zojuist zo gruwelijk slordig typte. Dit kan je ze hier niet aandoen joh.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
moeten jullie nu eens kijken hoe ik behandeld wordt![]()
whehehequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Godslasteraar! Het is erg genoeg dat ik zojuist zo gruwelijk slordig typte. Dit kan je ze hier niet aandoen joh.
Hier, in de herkansingquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:11 schreef Godslasteraar het volgende:
trouwens hoe zat het nu met die feauteautjes die ik had gemist?![]()
Alles.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:38 schreef sigme het volgende:
Wat is er begerenswaardig aan (het zijn van) Urbanus?
Racistisch? Hoezo dat? Hij is heus niet racistischer dan andere cabaretiers. En dan nog vraag ik me af hoe racistisch ze echt zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:56 schreef broer het volgende:
[..]
Humorloos, racistisch en al jaren en jaren ingehaald door de tijd?
Leuk dat je kijkt, maar zie je hem ook?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef IQM het volgende:
Thomas van Luyn: Kijk mij
Ik kijk, Thomas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |