Wat hij zegt. Ik ga voor CDA+VVD.quote:
Yep, ik zie ook graag CDA+VVDquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:22 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ik ga voor CDA+VVD.
De 1ste, de 2de, de 3de of de 4de klus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Martijn_77 het volgende:
CDA + VVD laat ze de klus maar afmaken
wat valt er nog af te maken? Ik krijg niet echt de indruk dat we middenin allemaal hervormingen zitten ofzo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee dat komt omdat het nu verkiezingstijd is. Ik neem aan dat hij bedoelt dat nu de economie weer aantrekt, hetzelfde kabinet aan de macht moet blijven...quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:13 schreef problematiQue het volgende:
[..]
wat valt er nog af te maken? Ik krijg niet echt de indruk dat we middenin allemaal hervormingen zitten ofzo.
Idd dat bedoel ik een door dit tussen kabinet kunnen ze geen vuist maken omdat ze voor een meerderheid ook van andere partijen afhankelijk zijn. Als ze straks een meerderheid hebben dan hoeft dat niet meer en kunnen ze weer vol gas gaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat het nu verkiezingstijd is. Ik neem aan dat hij bedoelt dat nu de economie weer aantrekt, hetzelfde kabinet aan de macht moet blijven...
De ontslagbescherming, WW en bijstand moeten nog even afgeschaft worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:13 schreef problematiQue het volgende:
[..]
wat valt er nog af te maken? Ik krijg niet echt de indruk dat we middenin allemaal hervormingen zitten ofzo.
Het CDA wil alledrie behoudenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
De ontslagbescherming, WW en bijstand moeten nog even afgeschaft worden.
CDA wil ontslagbescherming afschaffen. (zie DvhN van gister)quote:
Enkel de toekomst van de bejaarden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:07 schreef Charliban het volgende:
Ik hoop ook CDA VVD
Na mijn idee het beste gericht op de toekomst van Nederland
OMG; lees je dat linkse roddelblad?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
CDA wil ontslagbescherming afschaffen. (zie DvhN van gister)
Van alle linkse partijen is de SP het meest conservatief, en van alle conservatieve partijen is de CU het meest links. Zou dus in theorie bij elkaar moeten passen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:47 schreef problematiQue het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk, CU en SP samen.
in theorie ja...quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:48 schreef FonsvdB het volgende:
[..]
Van alle linkse partijen is de SP het meest conservatief, en van alle conservatieve partijen is de CU het meest links. Zou dus in theorie bij elkaar moeten passen.
De klus van de afbraak van de sociale zekerheid zekerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Je bedoelt de herziening. Dat was al lang nodig na dat links er een hangmat van gemaakt had.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:59 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
De klus van de afbraak van de sociale zekerheid zeker
Hoe en waar heeft links dat gedaan dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je bedoelt de herziening. Dat was al lang nodig na dat links er een hangmat van gemaakt had.![]()
Die is er wel geweest zie ook:quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:05 schreef problematiQue het volgende:
ja lachen niet, dat links van vanalles en nog wat wordt beschuldigd terwijl er nog nooit een linkse regering is geweest.
En die hebben een hangmat gemaakt van alle sociale voorzieningen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die is er wel geweest zie ook:
De puinhopen van Den Uyl (1973-1977)
Een kabinet waarin KVP en ARP met ieder drie ministers zitting hadden. Waaronder de latere premiers Van Agt (op Justitie) en Lubbers (op EZ).quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die is er wel geweest zie ook:
De puinhopen van Den Uyl (1973-1977)
Realistischquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:32 schreef Visitor1982 het volgende:
Het liefst GroenLinks en D66 samen.
Wahaha, de enige twee partijen die nog meer zetels gaan verliezen dan Fortuynquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:32 schreef Visitor1982 het volgende:
Het liefst GroenLinks en D66 samen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:28 schreef du_ke het volgende:
Pff het liefste ga ik voor PvdA VVD GL. Echter de VVD moet voorlopig even niet regeren dus dan maar PvdA CDA.
Daarmee stel je de SP zo'n beetje gelijk aan het CDA. Lijkt me ook niet erg realistisch.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef Sidekick het volgende:
Hoewel, vanwege de hele polarinaise die tegenwoordig wordt gelopen, samen met de nuanceringen die de SP aanbrengt, zou een links kabinet niet erg onderdoen voor PvdA-CDA imho.
Ehm... Geen enkele partij verliest er zoveel als LPF/Fortuyn...quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wahaha, de enige twee partijen die nog meer zetels gaan verliezen dan Fortuyn
Me 2, maar eventueel CU erbij. Voordeel van 4 partijen (niemand wil er meer dan 3, over het algemeen) ten opzichte van 2, is dat het geen kabinet wordt dat dingen er makkelijk doorheen drukt. Als zij met iets komen, weet je dat het een breed draagvlak heeft, bij verschillende partijen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |