anarchist!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoi remlof
Ik wist dat je hem ging sluiten
En toch proberen ja
Je word weg gesensureerdquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef boem-dikkie het volgende:
ik poste net in dat topic van Chriz ( niet dat t er wat mee te maken heeft ) en dan vernieuwd ie maar zie ik mijn post niet?? Terwijl er wel staat bij de topic lijst dat ik als laatste heb gereageerd
Omdat het editten van al die posts teveel tijd kostte, ik heb het geprobeerd maar na elke edit kon ik 5 minuten wachten totdat m'n browser weer aanspreekbaar was.... Daarom heb ik het hele topic maar gedelete.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waarom is heel mijn topic "Wat te eten!? getrashed nadat er iemand begon te baggeren met rare smiley-slierten?
Okquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het editten van al die posts teveel tijd kostte, ik heb het geprobeerd maar na elke edit kon ik 5 minuten wachten totdat m'n browser weer aanspreekbaar was.... Daarom heb ik het hele topic maar gedelete.
Bedank TwyLight maar, die over een week misschien weer terugkomt
Ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 4 november 2006 13:16 schreef SiemeN het volgende:
Verdomme. Ik raak mijn grip kwijt! Ik heb zo verdomd weinig tijd voor FOK!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het editten van al die posts teveel tijd kostte, ik heb het geprobeerd maar na elke edit kon ik 5 minuten wachten totdat m'n browser weer aanspreekbaar was.... Daarom heb ik het hele topic maar gedelete.
Bedank TwyLight maar, die over een week misschien weer terugkomt
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:16 schreef SiemeN het volgende:
Verdomme. Ik raak mijn grip kwijt! Ik heb zo verdomd weinig tijd voor FOK!
Een gerespecteerde ONZ user en wie ben jij nou weerquote:
Das mooi voor je maar je bent nu een stomme kut newbquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:41 schreef vloeistofje het volgende:
Ik ben in een ver verleden eens mod geweest op ONZ.
"Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef IWOWZ het volgende:quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:47 schreef vloeistofje het volgende:
Hč. Kut.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een gerespecteerde ONZ user en wie ben jij nou weer![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:50 schreef miodzio het volgende:
[..]
"Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef IWOWZ het volgende:
Hij mag wel eens toekijken. Ik mag vloeistofje wel."
DUDE je ondertitel is hetzelfde als stofje hadOf heb ik nu je cover verraden ?
Wat een opwinding hiero!
![]()
F&F, verdrinken van een kat en zie postgeschiedenis van stofjequote:Op zaterdag 4 november 2006 16:47 schreef miodzio het volgende:
[..]
Zeker de rellen omtrent deze ontwikkeling gemist(ik dus)
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
F&F, verdrinken van een kat en zie postgeschiedenis van stofje![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:55 schreef Chowi het volgende:
NB lijkt me voldoende.
Ja serieus NB is toch niet meerquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in
![]()
![]()
Que? Wat wrijf ik erin?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in
![]()
![]()
Oh, dat heb ik gemist. Nou ja, in dat geval kun je toch wel zelf bedenken dat als NB niet mag, MB ook niet is toegestaan, hm?quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Nou ja, in dat geval kun je toch wel zelf bedenken dat als NB niet mag, MB ook niet is toegestaan, hm?
Hij moet gwn open we doen niks verkeerdsquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Nou ja, in dat geval kun je toch wel zelf bedenken dat als NB niet mag, MB ook niet is toegestaan, hm?
Echt goede bagger = ONZquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:40 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Waar ligt de grens tussen bagger en onzin?
Omdat het rotzooi is, troep, niets toevoegends.... niet grappig, zinloosquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:44 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Waarom is het dan verboden?
Ja, onzin dus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat het rotzooi is, troep, niets toevoegends.... niet grappig, zinloos
Met dit antwoord kan FB wel op slot eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Je topic zit dicht vanwege bagger.
op de vragen vooruitlopende post
Dat ligt aan mijn stemming.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:40 schreef Verzin-een-leuke-n... het volgende:
Waar ligt de grens tussen bagger en onzin?
Ik denk dat Dribbel_ wel in dit topic komt en jouw plaatje zietquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:07 schreef Pony-Lover het volgende:
Mag m'n topic weer open ????![]()
![]()
Hee Dribbol_, ik sla je met een Piemol in je gezicht!!!!
Nu heb ik heel dit plaatje voor niks gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Omdat die doorgaans niet zo lief zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:46 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Waarom mogen doodsverwensingen niet?
Maar iedereen moet doodquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat die doorgaans niet zo lief zijn![]()
Vrees niet...iedereen gaat ook dood.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:54 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Maar iedereen moet dood
Zeer snel jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vrees niet...iedereen gaat ook dood.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |