Toch zie ik het wel.quote:Op zondag 5 november 2006 01:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Op die foto's vind ik Profpiet echt wel. Jammer dat je dat in de serie niet terug ziet.
![]()
Hulppiet heeft een goed idee om het op te lossen moet niet maffer worden!quote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe ze allemaal tegen de muur gingen staan omdat Sinterklaas het niet mocht zien van die tekeningen.![]()
Ja ze komen op youtube.quote:Op maandag 13 november 2006 16:25 schreef Zero2Nine het volgende:
Kan het niet zien vandaag, ik heb het nog niet 1 keer fatsoenlijk kunnen kijken. De filmpjes stonden ook al op YouTube toch?
Ja maar waarom ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij dat.Heb het vandaag trouwens 3 keer gezien.
![]()
Nou hij is wel de professor-piet.quote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja maar waarom ?
Hij is toch niet hoger dan die andere?
Omdat het gewoon een lekkerding is met mooie ogen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:52 schreef Canisfire het volgende:
Maar goed waarom mag die maffe profpiet dan bepalen wie er wegwijs piet wordt en niet gewoon Sinterklaas ?
Ik vind jou liefde voor bejaarde mannen steeds enger worden schatquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een lekkerding is met mooie ogen.Verder denk ik gewoon dat Sinterklaas hem ervoor heeft uitgekozen omdat hij het zelf te druk heeft en hem dus heeft uitgekozen omdat hij de professor is (en zelf zien we hem natuurlijk nog niet de weg wijzen
).
Hoezo dan? Hij is trouwens niet bejaard hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vind jou liefde voor bejaarde mannen steeds enger worden schat![]()
Jij ook al!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vind jou liefde voor bejaarde mannen steeds enger worden schat![]()
Zet dat eens tussen spoilers!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ojee, Coole en Hoge Hoogte zitten niet op de boot.
O haha sorry.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:55 schreef Merson het volgende:
[..]
Zet dat eens tussen spoilers!
Ik heb al 2 afleveringen gemist.
Ik vraag me af of ze wel op tijd aankomen.quote:Op woensdag 15 november 2006 08:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Prof gaat de weg wijzen. Ik zie ze in Tokyo wel aankomen
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O haha sorry.Hoe doe je die spoilers dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler ] [ /spoiler]
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:03 schreef Merson het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler ] [ /spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie trouwens nog vorig jaar? Toen Profpiet achter Tante Toets aanzat?![]()
Momenteel is er op Nederland 3 een Sinterklaasfilm ofzo op TV en vanavond begint het Sinterklaasjournaal weer.![]()
shit moet mn neefje en nichtjes nog aanmelden!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:54 schreef Frey het volgende:
Krijg net de Club van Sinterklaas badge en een foto van de pieten toegestuurd met de post. Ik had me aangemeld op de jetix club![]()
Ik moet me ook nog aanmelden!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
shit moet mn neefje en nichtjes nog aanmelden!
Ach ja wat maakt het eigenlijk ook uit? Wie komen hier nou?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
OMG weet je hoe erg! Als je 'De club van Sinterklaas' bij google intypt heb je op de 2de bladzijde een link naar dit topic! (Op die manier ben ik zelf ook op FOK! terecht gekomen.)
jij en ik en nog paar andere jokersquote:Op woensdag 15 november 2006 22:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ach ja wat maakt het eigenlijk ook uit? Wie komen hier nou?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |