Ja echt hequote:Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh maar dáár geef ik hem wél zijn leeftijd! Dus ik hou het toch maar bij Hulppiet als favo Piet. Dat accent, ik vind het echt gewéldig!![]()
Wanneer is dat dan? ik heb dat feest ook wel eens gezien maar heb sorry piet nog niet hand in gezien met suprise piet ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:40 schreef Frey het volgende:
Die combinaties van de pieten van het Sinterklaasjournaal en De Club van Sinterklaas tijdens het grote feest vind ik ook leuk. Maar Hoofdpiet heeft ook een keer meegespeeld in De Club
Hoofdpiet en Huispiet zijn er altijd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan? ik heb dat feest ook wel eens gezien maar heb sorry piet nog niet hand in gezien met suprise piet ofzo![]()
Ik blijf hem toch even leuk vinden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh maar dáár geef ik hem wél zijn leeftijd! Dus ik hou het toch maar bij Hulppiet als favo Piet. Dat accent, ik vind het echt gewéldig!![]()
Whaha nee, ik woon met m'n moeder maar met haar heb ik het nooit over zulke dingen. Ze weet wel dat ik De club van Sinterklaas heel erg leuk vind.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Weten jou ouders waarom jij die man zo graag ziet ?![]()
En toen heeft ze niet de riagg gebeltquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Whaha nee, ik woon met m'n moeder maar met haar heb ik het nooit over zulke dingen. Ze weet wel dat ik De club van Sinterklaas heel erg leuk vind.![]()
Nee hoor ze is wel gewent dat ik ook kinderprogramma's leuk vind.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En toen heeft ze niet de riagg gebelt?
Wel het liedje zelfquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:19 schreef goaltjesdief het volgende:
Wie heeft de songtekst van het liedje "paniek in de confettifabriek"
![]()
Even denken hoor..quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan? ik heb dat feest ook wel eens gezien maar heb sorry piet nog niet hand in gezien met suprise piet ofzo![]()
*Ziet geboortejaar* Hoor jij dan niet op school te zittenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb het vandaag 3 keer gezien.![]()
Tofquote:Op woensdag 8 november 2006 10:08 schreef Frey het volgende:
Ik heb mijn lijstje bijgewerkt. Helaas mis ik nog een paar plaatjes.
Die staat er anders gewoon tussenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:21 schreef Zero2Nine het volgende:
Vet die plaatjes! maar je mist dus wel Tante Toets
nu ineens wel ja, zeker net gedaan.quote:
Nee, jij moet gewoon beter kijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
nu ineens wel ja, zeker net gedaan.
Maar iedereen die dit programma via google zoekt kan hier terecht komen.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:14 schreef TJDoornbos het volgende:
hoe meer reclame voor FOK! hoe beter!!
Ja maar dat maakt het er niet minder genant op.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:24 schreef TJDoornbos het volgende:
gezellig toch?
Achja.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Tis wat je genant vind natuurlijk
Natuurlijk mag hij dat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef Canisfire het volgende:
Waarom mag Profpiet eigenlijk bepalen wie de opvolger is van wegwijs piet.?
Haha inderdaad, Prof is aantrekkelijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Prof mag dat bepalen omdat we dan zeker weten dat HIJ het niet word, dan komen ze net als bij Wegwijs altijd met vertraging aan!!!!
Laat Test ze de weg maar wijzen dan komt het goed!!
Misschien heeft ze hem wel ontvoerd?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:16 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het feit dat Jacob er niet meer is eigenlijk wel een beetje afbreuk doen aan het verhaal van vorig jaar. Tante Toets deed er alles aan om hem mee te krijgen, maar hij ging niet. Waar is hij dan nu gebleven???![]()
Mijn dochtertje wil geen kadootjes maar proefpiet voor sinterklaas, ze vind hem het leukste om zijn blauwe oren.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:06 schreef dutchie het volgende:
Nou vanmiddag de eerste poging gedaan om zoonlief te laten genieten van de club. En wat denk je?
Hij is bang voor Zwarte Piet... Maakt niet uit welke.
En mij Profpiet.quote:Op zondag 12 november 2006 07:45 schreef TJDoornbos het volgende:
als we pieten kado gaan krijgen doe mij de Testpiet maar kado dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |