Nou ja, zou ook zomaar kunnen, kan het me niet heel goed voor de geest halen. Is misschien ook wel heel logisch als ze deze extra afleveringen snel hebben moeten maken.quote:Op zondag 5 november 2006 21:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat was ook Testpiet hoor.![]()
Hier kan je het terug zien: http://www.youtube.com/watch?v=fFqzgV65b28quote:Op zondag 5 november 2006 21:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ja, zou ook zomaar kunnen, kan het me niet heel goed voor de geest halen. Is misschien ook wel heel logisch als ze deze extra afleveringen snel hebben moeten maken.
Nou ik dacht het omdat die bestuurder ook zo'n streepje op z'n kin had.quote:Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar dat van die bestuurder en Kleurpiet weet ik niet. Die man die Testpiet achtervolgde was wel Kleurpiet.![]()
Ik ga eens even kijken.quote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hier kan je het terug zien: http://www.youtube.com/watch?v=fFqzgV65b28
Jee zeg, ik hoor het diréct aan haar stem. Wat stom dat ik dat van de week niet gehoord heb!quote:
Haha inderdaad.quote:Op zondag 5 november 2006 21:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ga eens even kijken.
Overigens zit er in die aflevering een continuiteitsfoutje: als Testpiet bij de bushalte aan het wachten is, zie je in de straat een auto met alarmverlichting aan staan. Op een gegeven moment gaan de beelden verspringen; Testpiet zit op de rugleuning van het bankje -> auto staat er, Testpiet leunt tegen het hekje -> auto staat er niet, Testpiet gaat weer op het bankje zitten -> auto staat er weer![]()
Ik heb ff gekeken, inderdaad hetzelfde streepje op de kin.quote:Op zondag 5 november 2006 21:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ik dacht het omdat die bestuurder ook zo'n streepje op z'n kin had.
En de man die Testpiet achtervolgde kwam me wel bekend voor maar had ik nou weer níet als Kleurpiet herkend![]()
Meis je bent 18 en geilt op een oude man die een zwarte piet speeltquote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hee vinden jullie Profpiet niet ook zo![]()
![]()
![]()
op die foto's? Hij zou in de serie eens zo moeten kijken.
:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat de auto er in het eerste shot wel staat, in het tweede shot niet en in het derde weer wel. Zonder dat je hem ziet rijden. Hij staat er alleen maar op/langs de stoep met de alarmverlichting aan.quote:
Ja maar je weet toch niet hoeveel tijd er tussen die shots zaten? Misschien wel dagenquote:Op zondag 5 november 2006 23:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Omdat de auto er in het eerste shot wel staat, in het tweede shot niet en in het derde weer wel. Zonder dat je hem ziet rijden. Hij staat er alleen maar op/langs de stoep met de alarmverlichting aan.
Nou zo oud is ie toch niet? Dat komt vast door die pruik.quote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Meis je bent 18 en geilt op een oude man die een zwarte piet speelt![]()
De man is 52 wil je niet liever door mij verwent worden verf ik me wel zwart ben ik horny piet voor jequote:Op maandag 6 november 2006 00:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat staat ergens in dit topic: De acteurs in het echt
Oja en je moet eens weten hoeveel er weg zijn van Coole Piet.![]()
Whaha nou maar kijk zo is ie in het echt: http://www.renedenengelsm(...)as_Colores/index.htmquote:Op maandag 6 november 2006 00:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De man is 52 wil je niet liever door mij verwent worden verf ik me wel zwart ben ik horny piet voor je
Maar je hebt toch wel liever mij dan een vent van 52 hequote:Op maandag 6 november 2006 00:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Whaha nou maar kijk zo is ie in het echt: http://www.renedenengelsm(...)as_Colores/index.htm
Nou als er dágen tussen de shots zaten is het wel vreemd dat er steeds dezelfde auto staat. En in het verhaal duurde het wachten geen dagen (toch?), Testpiet wachtte gewoon op de bus met Kleurpiet.quote:Op zondag 5 november 2006 23:47 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch niet hoeveel tijd er tussen die shots zaten? Misschien wel dagenEn dan bedoel ik dus dat dat in het verhaal ook zo zou zijn.
Stúkken smakelijker dan als Piet. En ik kan me, zeker als ik naar de laatste foto kijk, níet voorstellen dat hij 52 of 53 is...quote:Op maandag 6 november 2006 00:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Whaha nou maar kijk zo is ie in het echt: http://www.renedenengelsm(...)as_Colores/index.htm
Hij heeft wel wat weg van de baron van bassie en adriaan...quote:Op maandag 6 november 2006 09:55 schreef Frey het volgende:
Nu is het echt begonnen![]()
Snipper, CHEF Snipper![]()
Hidde Maas![]()
Ja.quote:Op maandag 6 november 2006 10:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Stúkken smakelijker dan als Piet. En ik kan me, zeker als ik naar de laatste foto kijk, níet voorstellen dat hij 52 of 53 is...
Ben speciaal nog een keer gaan kijken en ik geef hem nog steeds geen 50+. Zo'n bril, een snor en een pak kan natuurlijk makkelijk ouder maken.quote:Op maandag 6 november 2006 14:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja.Nee ik kan me het ook niet voorstellen.
Maar in de eerste aflevering als directeur weer wel een beetje.
Hoe ziet testpiet er zonder schminck uit?quote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ben speciaal nog een keer gaan kijken en ik geef hem nog steeds geen 50+. Zo'n bril, een snor en een pak kan natuurlijk makkelijk ouder maken.
Wat een verschil kan schmink maken he, en wat een verrassing kan eronder vandaan komen![]()
Ja.quote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ben speciaal nog een keer gaan kijken en ik geef hem nog steeds geen 50+. Zo'n bril, een snor en een pak kan natuurlijk makkelijk ouder maken.
Wat een verschil kan schmink maken he, en wat een verrassing kan eronder vandaan komen![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef Merson het volgende:
[..]
Hoe ziet testpiet er zonder schminck uit?
Vooral toen ze dat Ik ben verliefd liedje zong vorig jaar met dat feest.![]()
!
aha tnx!!! Ik had wel gezocht maar nog niks gevonden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:10 schreef TJDoornbos het volgende:
18de in Middelburg!
Weten jou ouders waarom jij die man zo graag ziet ?quote:
18 november!quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wanneer komt de stoomboot eigenlijk in Nederland?
Oh maar dáár geef ik hem wél zijn leeftijd! Dus ik hou het toch maar bij Hulppiet als favo Piet. Dat accent, ik vind het echt gewéldig!quote:Op maandag 6 november 2006 22:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja.Oja die andere foto's die ik bedoelde staan trouwens op www.riev.nl en dan bij 'Foto's', hij staat er 2 keer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |