De Generale van 2005, daarin zongen de pieten van de Club liedjes, waaronder Profpiet met die eerder genoemde Hop hop hopquote:huispiet?
Seizoen 2.quote:Weerpiet?
Seizoen 1quote:computer piet?
Hop hop hop.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:21 schreef Frey het volgende:
[..]
De Generale van 2005, daarin zongen de pieten van de Club liedjes, waaronder Profpiet met die eerder genoemde Hop hop hop. Huispiet deed de aankondigingen.
Dubbelrollenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan het niet kopieren, maar dat filmpje onderaan die site, zet hem op 02:02. Die stem komt me bekent voor.![]()
Huh welke rollen hadden die andere dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Dubbelrollen![]()
Maandag Profpiet
Dinsdag Testpiet
Woensdag Kleurpiet
Prof die directeur uit afl 1, Test die vrouw die Kleurpiet de deur wilde laten schilderen en Kleur die man die Testpiet achtervolgde.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Huh welke rollen hadden die andere dan?
Ik bedenk net dat ik de 2de helemaal niet gezien had, hij staat wel op het internet zie ik zojuist ( http://www.youtube.com/watch?v=fFqzgV65b28 ) maar de computer doet sinds gisteren zo extreem langzaam.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Prof die directeur uit afl 1, Test die vrouw die Kleurpiet de deur wilde laten schilderen en Kleur die man die Testpiet achtervolgde.
Geen idee maar ik hoop het wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:13 schreef Merson het volgende:
Blijven de afleveringen op YouTube komen?
Haha dus dit is allemaal later opgenomen? Dus die dubbelrollen zijn straks ook afgelopen waarschijnlijk?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:29 schreef Frey het volgende:
Het echte verhaal moet trouwens nog beginnen. Deze week is er later voor geplakt. Ze zouden pas volgende week beginnen omdat de intocht zo laat is dit jaar, maar toen kwam Nickelodeon ineens met een serie. Jetix moest toch concurreren. Gunstig voor ons, want dat betekent meer afleveringen.
Denk het wel ja. Het moest natuurlijk snel snel. Zo gebruikten ze ook steeds dezelfde shots van Sinterklaas. Volgende week komen dan waarschijnlijk ook de boevenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Haha dus dit is allemaal later opgenomen? Dus die dubbelrollen zijn straks ook afgelopen waarschijnlijk?
Ik vond ook al dat er nog niet zo veel gebeurde enzo maar nu snap ik waarom.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Het moest natuurlijk snel snel. Zo gebruikten ze ook steeds dezelfde shots van Sinterklaas. Volgende week komen dan waarschijnlijk ook de boeven![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jammer dat dit niet echt een stormlooptopic is.![]()
Dat was Hoge Hoogte Piet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:30 schreef Canisfire het volgende:
Die hulp piet ofzo is cool![]()
Jah oor een Amsterdamse agent midden in spanje
Titus Boonstraquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:47 schreef Canisfire het volgende:
Wie speelt die hulp piet btw?
Die mensen in die auto waren toevallig ook al Nederlands. En die man die Testpiet achtervolgde ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:30 schreef Canisfire het volgende:
Die hulp piet ofzo is cool![]()
Jah oor een Amsterdamse agent midden in spanje
Geen idee maar wie speelde hij dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:14 schreef Canisfire het volgende:
Ja Vigo waas had toch ook een rol in de club van sinterklaas gehad?
De directeur speelde Hoge Hoogte Piet en Jacob weet ik niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:18 schreef Canisfire het volgende:
Volgens mij die jacob of de directeur toch ?
Ja dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:18 schreef Otmed het volgende:
Ik hou van de Club van Sinterklaas
Maarja deze week is er dus voorgeplakt? Dus dat gedoe van "kleurpiet komt terug" zou dus eigenlijk nooit erbij hebben gezeten? Ik vraag me af of deze week dan goed aansluit op maandag...
![]()
Haha leuk.quote:Op zondag 5 november 2006 02:22 schreef Frey het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt met personages en de jaren dat ze meespeelden.
*Klik*
Hij is nog niet compleet. Er missen er een paar uit 1999/2000.
Ja.quote:Op zondag 5 november 2006 16:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Testpiet![]()
Vind de Coole ook wel tof!!!
De dubbelrollen vallen wel op. Was Hooge Hoogte niet toevallig de Agent die test en koeleur (zoals Prof Kleur noemt) opsloot??
Dat was ook Testpiet hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben ook helemaal fan van De Club van SinterklaasVan mijn 3 kids zijn er 2 in de leeftijd om te kijken, maar mama kijkt veel fanatieker en is zelfs bezig met de kleurplaat van de Mc D om kaartjes te kunnen winnen (er staat tenslotte geen leeftijdsgrens op)
![]()
![]()
Over de dubbelrollen: was de bestuurder van de auto die Kleurpiet meenam ook niet de man die Kleurpiet speelt???
En volgens mij speelde Testpiet níet de vrouw die haar deur geschilderd wilde hebben hoor (of begreep ik dat nou verkeerd?). Volgens mij was dat Caroline v.d. Berg (vrouw van Mark Klein Essink)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |