Ik blijf er in geloven!!!quote:Op zondag 5 november 2006 00:02 schreef Cynix ® het volgende:
Je gaat er van uit dat BB 2007 nog haalt?

Ja nog verder uitmelken.quote:Op zondag 5 november 2006 00:23 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, ik denk ook dat het concept op zich nog niet dood hoeft te zijn, al zal het roer dan wel drastisch om moeten.

Ze hebben nu trimtoestellen gekregenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Het is mislukt doordat alle leuke mensen te vroeg weggingen zoals E10 en Hilde ik kijk het nu al 2 weken niet meer en als ik zo de weblog lees mis ik niets zie berichten als de tuin ging vandaag eerder open enz damn hoe onboeiend kan het zijn

Iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:16 schreef Cynix ® het volgende:
Wat wel opvalt is dat velen meer 'spanning en sensatie' willen, maar vervolgens elke gelegenheid gebruiken om degenen die daar het meest voor zorgen weg te stemmen.

Absoluut!!! De zusjes zijn toppie en heel spraakmakend. Alleen jammer voor Monique dat dit jaar de keus van het publiek op haar is gevallen om tot BB-pispaaltje te maken. (net als Dido vorig jaar)quote:Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef Sonique het volgende:
Zeg nu zelf, de zusjes zijn gewoon BB6. Niemand is uitgepraat over de zusjes juist omdat ze zo goed gecast zijn!
Het mijne ook. Het dommeklootjes-stemvee wil alle mensen die voor irritatie zorgen zo spoedig mogelijk elimineren. Hilde eruit, Etienne weg, Janine riebedebie en als het even kan ook de zusjes exit. Diezelfde massa gaat vervolgens de laatste zes weken lopen mauwen dat het programma zo saai is geworden..quote:De rest is niveau 'boerenlul' en 'suffekut'..
Das mijn idee.

Ik heb in mijn omgeving niemand over die zusjes horen praten. Over heel BB6 niet overigens.quote:Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef Sonique het volgende:
Zeg nu zelf, de zusjes zijn gewoon BB6. Niemand is uitgepraat over de zusjes

Dan kijk je waarschijnlijk niet veel tvquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb in mijn omgeving niemand over die zusjes horen praten. Over heel BB6 niet overigens.

Ja, daar zie ik ze wel eens 20 secquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan kijk je waarschijnlijk niet veel tvVeel programma's hebben de zusjes als vast terugkerend item, o.m. De Wereld Draait Door,

20 seconden is goed voor naamsbekendheid. De gemiddelde tv-commercial duurt ook precies 20 secondenquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik ze wel eens 20 sec

Je kunt ook overdrijvenquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan kijk je waarschijnlijk niet veel tvVeel programma's hebben de zusjes als vast terugkerend item, o.m. De Wereld Draait Door, Jensen en nog een paar programma's. Ook in Scheveningen volgen aardig wat mensen het relaas van de zusjes Turfboer.

Niet geheel onbegrijpelijk. BB6 is de meest saaie editie totzover. Ik kan me voorstellen dat die paar duizend mensen die er naar kijken zich schamen om het ter sprake te brengen. Ze zijn verslaafd aan het programma, terwijl in hun achterhoofd een stemmetje zich afvraagt waarom ze eigenlijk nog kijken. Er gebeurd niks spectaculairs meer sinds het vertrek van die paar spraakmakende mensen die er deze editie in zaten. Ik ben er nog niet helemaal uit of waardering of afkeer jegens deze aanhoudende groep kijkers overheerst. Zijn het de die hard fans die blijven hopen op een meesterlijke zet van Hummie of zijn deze mensen net zo kansloos als de figuren die zelf nog in het programma zitten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb in mijn omgeving niemand over die zusjes horen praten. Over heel BB6 niet overigens.

Oh, de man lijdt aan Gilles de la Tourette...........ik vroeg me al af wat een touret wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus jij vind iemand met Tourette een freakHij was supergeliefd in Engeland en had er zelf ook totaal geen probleem mee. Het is geen freak show, maar er is tenminste wat meer te beleven met wat meer spraakmakende mensen

helemaal mee eens ik denk dat je het programma dan een nieuw impuls geeft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:14 schreef crazymamma het volgende:
BB6 is mislukt door de saaiheid.
Ik denk op zich dat er meer potentie in de bewoners had gezeten als BB meer op hun specifieke eigenschappen had ingespeeld.
De bewoners zijn zich nu meer bewust van de camera's en zullen zich oppervlakkiger gedragen. Taak van BB dus om ze zo te triggeren dat ze toch meer van zichzelf laten zien.
Ik denk dat het concept van BB België van afgelopen seizoen toch wel dicht bij het juiste zat.
De Big Boss, die kon meekijken naar de overige bewoners en zo met eigen ogen de roddels kon zien. Die ook nog de macht had om nominaties te veranderen. Was achteraf toch wel een heel sterk element.
Het open karakter van het huis, waardoor er veel minder "groepjesvorming" ontstond.
Geen verwennerij, maar veel opdrachten met als doel de eerste levenbehoeften te verdienen. De opbouw van het weekbudget ging daar in procenten. Dus goed presteren betekende ook meer budget.
Veel geheime opdrachten. Vaak om de opdrachten te saboteren, maar ook om geheimen te ontrafelen van medebewoners.
De vaste regelmaat zorgde ook voor duidelijkheid. Zelfde wektijd, behalve na een speciale gebeurtenis en vaste dag voor nomineren. (niet zo direkt na de live)
Ook het nomineren van 2 i.p.v. 1 persoon gaf meer variatie en was ook lastiger voor het maken van afspraken.
Ik denk dat dit alles, aangevuld met de exitdiners en de feestjes uit onze BB een heel leuk programma zouden maken.......

Ja maar dat kwam omdat BB 1 de eerste was natuurlijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:29 schreef MikeyMo het volgende:
briljant om te zien dat BB1 in al zijn simpelheid en eenvoud gewoon het best bekeken was... geen "extreme" dingen... hell, ik heb BB6 nog geen een keer gezien, maar ik heb nou al genoeg materiaal zien rondzwerven van die mooie rooie in haar blootje... bij BB1 moest je nog op de PB wachten voor de tietjes van tara en sabine...
Zelfs veel meer bloot er in gooien trekt de kijker niet

omdat jij mislukt bentquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:41 schreef Falco het volgende:
Met nog een kleine maand te gaan, kan wel geconcludeerd worden dat BB6 nogal mislukt is. Kijkcijfers vallen tegen en in vergelijking met vorig jaar is de media-aandacht ook bijzonder karig. Waar is dit aan te wijtenAan het uitgemolken concept? Of toch aan de ontzettend niet boeiende bewoners? Of zou het iets anders zijn?

Detlev!quote:

Wie. ben. jij?quote:

dat vind ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Detlev!![]()
Ik dacht dat jij FOK! zo'n kutforum vond?

Maar? Je verveelt je?quote:

Het jammere is dat dat toch niet meer zal gebeuren. Die hoop hadden we namelijk ook bij BB4, BB5 en BB6.quote:Op zondag 5 november 2006 00:23 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, ik denk ook dat het concept op zich nog niet dood hoeft te zijn, al zal het roer dan wel drastisch om moeten.

Ik juist ook. Zij was nu niet bepaald een saai typetjequote:Op zondag 12 november 2006 21:48 schreef ruby het volgende:
Ik vond Hilde juist wel oké voor BB. Lekker irritant stokerig type met dat dramatische gedoe van 'r.

Jij kent/kende haar of zo?quote:Op zondag 12 november 2006 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb vannacht voor de eerste keer naar de Gouden Kooi gekeken. Ik wou het niet eens volgen, maar ik zag ineens good old Nena van Buren en gelijk weer in compromiterende omstandigheden !!!!
Hahaha.. Ik kan een boek schrijven over die meid en ze is niet veel ouder dan 20, maar wel 100x maffer dan ik !!!!!
Hahahaha...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zet'm op Fluf.. Kwou dat ik met je mee was gegaan in de kooi!

bridget is een bagger presentatricequote:

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |