abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 november 2006 @ 00:17:41 #101
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43248837
quote:
Op zondag 5 november 2006 00:02 schreef Cynix ® het volgende:
Je gaat er van uit dat BB 2007 nog haalt?
Ik blijf er in geloven!!!

Zonder Hummie aan het roer en met mij in het BB-huis moet het mogelijk zijn !!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † zondag 5 november 2006 @ 00:23:05 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43248951
Nou ja, ik denk ook dat het concept op zich nog niet dood hoeft te zijn, al zal het roer dan wel drastisch om moeten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_43249288
drom
  zondag 5 november 2006 @ 09:57:55 #104
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_43253235
quote:
Op zondag 5 november 2006 00:23 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, ik denk ook dat het concept op zich nog niet dood hoeft te zijn, al zal het roer dan wel drastisch om moeten.
Ja nog verder uitmelken.
ada fare stop stalking me
  maandag 6 november 2006 @ 16:13:42 #105
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_43293776
BB 6 = Dood...
Nu doe je het weer!
  maandag 6 november 2006 @ 19:56:21 #106
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43301607
Ik denk dat opzich de BB formule niet dood is.

Maar laat ze eens in iedergeval het waanidee loslaten dat ze 15 mensen in een hiis stoppen die volledig hunzelf zijn en geen erg in de camera's heeft... Dat is gewoon niet zo.

Laat ze dan net zo als in Engeland het huis volstoppen met mensen die juist camarageil en/of sociaal gestoord zijn, en laat daarna de kijker beslissen wie de meest geloofwaardige is.

Wat heb je er aan als je mensen selecteerd die zeggen dat ze in het huis ZO gewoon mogelijk en zichzelf zullen zijn? Dat is alleen maar saai.

Selecteer juist het tegenovergestelde, en laat de kijker maar beslissen wie het meest geloofwaardig is (of juist het meest ongeloofwaardig. Het is maar net wat 'het publiek' wil)

Zeg nu zelf, de zusjes zijn gewoon BB6. Niemand is uitgepraat over de zusjes juist omdat ze zo goed gecast zijn!

De rest is niveau 'boerenlul' en 'suffekut'..

Das mijn idee.
pi_43322394
BB6 is mislukt door de saaiheid.
Ik denk op zich dat er meer potentie in de bewoners had gezeten als BB meer op hun specifieke eigenschappen had ingespeeld.
De bewoners zijn zich nu meer bewust van de camera's en zullen zich oppervlakkiger gedragen. Taak van BB dus om ze zo te triggeren dat ze toch meer van zichzelf laten zien.

Ik denk dat het concept van BB België van afgelopen seizoen toch wel dicht bij het juiste zat.
De Big Boss, die kon meekijken naar de overige bewoners en zo met eigen ogen de roddels kon zien. Die ook nog de macht had om nominaties te veranderen. Was achteraf toch wel een heel sterk element.
Het open karakter van het huis, waardoor er veel minder "groepjesvorming" ontstond.
Geen verwennerij, maar veel opdrachten met als doel de eerste levenbehoeften te verdienen. De opbouw van het weekbudget ging daar in procenten. Dus goed presteren betekende ook meer budget.
Veel geheime opdrachten. Vaak om de opdrachten te saboteren, maar ook om geheimen te ontrafelen van medebewoners.
De vaste regelmaat zorgde ook voor duidelijkheid. Zelfde wektijd, behalve na een speciale gebeurtenis en vaste dag voor nomineren. (niet zo direkt na de live)
Ook het nomineren van 2 i.p.v. 1 persoon gaf meer variatie en was ook lastiger voor het maken van afspraken.
Ik denk dat dit alles, aangevuld met de exitdiners en de feestjes uit onze BB een heel leuk programma zouden maken.......
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 15:16:15 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43325785
Maar wat je in dit topic ook ziet, is dat je het nooit iedereen naar de zin kan maken. De een heeft een hekel aan groepjesvorming, de ander vindt dat juist prima. Hetzelfde geldt voor de exitdiners, leuk en gezellig of juist onnodig en klef?

Wat wel opvalt is dat velen meer 'spanning en sensatie' willen, maar vervolgens elke gelegenheid gebruiken om degenen die daar het meest voor zorgen weg te stemmen.

Zelf ben ik een groot voorstander van een 'losse' regie, niet teveel spelletjes en kwisjes, laat het groepsproces zoveel mogelijk zijn werk doen en stuur marginaal bij. Het kán boeiende TV opleveren en je hebt als kijker in ieder geval het gevóel dat de groep spontaan is en dat niemand veel grip heeft op het verloop. Het hoeft niet elke dag spannend te zijn, als het maar niet te voorspelbaar is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_43358369
- Saaiheid
- Bewoners spreken mij minder aan
- Nauwelijks leuke opdrachten.
  woensdag 8 november 2006 @ 14:29:34 #110
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43358503
briljant om te zien dat BB1 in al zijn simpelheid en eenvoud gewoon het best bekeken was... geen "extreme" dingen... hell, ik heb BB6 nog geen een keer gezien, maar ik heb nou al genoeg materiaal zien rondzwerven van die mooie rooie in haar blootje... bij BB1 moest je nog op de PB wachten voor de tietjes van tara en sabine...

Zelfs veel meer bloot er in gooien trekt de kijker niet
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 10 november 2006 @ 20:23:41 #111
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_43437113
Het is mislukt doordat alle leuke mensen te vroeg weggingen zoals E10 en Hilde ik kijk het nu al 2 weken niet meer en als ik zo de weblog lees mis ik niets zie berichten als de tuin ging vandaag eerder open enz damn hoe onboeiend kan het zijn
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 10 november 2006 @ 20:29:12 #112
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_43437328
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 20:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Het is mislukt doordat alle leuke mensen te vroeg weggingen zoals E10 en Hilde ik kijk het nu al 2 weken niet meer en als ik zo de weblog lees mis ik niets zie berichten als de tuin ging vandaag eerder open enz damn hoe onboeiend kan het zijn
Ze hebben nu trimtoestellen gekregen BB strenger dan ooit
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 10 november 2006 @ 20:35:57 #113
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_43437572
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:16 schreef Cynix ® het volgende:

Wat wel opvalt is dat velen meer 'spanning en sensatie' willen, maar vervolgens elke gelegenheid gebruiken om degenen die daar het meest voor zorgen weg te stemmen.
Idd !!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:01:19 #114
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43441841
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef Sonique het volgende:

Zeg nu zelf, de zusjes zijn gewoon BB6. Niemand is uitgepraat over de zusjes juist omdat ze zo goed gecast zijn!
Absoluut!!! De zusjes zijn toppie en heel spraakmakend. Alleen jammer voor Monique dat dit jaar de keus van het publiek op haar is gevallen om tot BB-pispaaltje te maken. (net als Dido vorig jaar)
Maar aan de andere kant spint Hummie daar goed garen bij, er wordt inderdaad over gepraat.
quote:
De rest is niveau 'boerenlul' en 'suffekut'..
Das mijn idee.
Het mijne ook. Het dommeklootjes-stemvee wil alle mensen die voor irritatie zorgen zo spoedig mogelijk elimineren. Hilde eruit, Etienne weg, Janine riebedebie en als het even kan ook de zusjes exit. Diezelfde massa gaat vervolgens de laatste zes weken lopen mauwen dat het programma zo saai is geworden..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Redactie Frontpage zaterdag 11 november 2006 @ 10:10:07 #115
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_43448009
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef Sonique het volgende:
Zeg nu zelf, de zusjes zijn gewoon BB6. Niemand is uitgepraat over de zusjes
Ik heb in mijn omgeving niemand over die zusjes horen praten. Over heel BB6 niet overigens.
  zaterdag 11 november 2006 @ 10:30:03 #116
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43448185
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:10 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik heb in mijn omgeving niemand over die zusjes horen praten. Over heel BB6 niet overigens.
Dan kijk je waarschijnlijk niet veel tv Veel programma's hebben de zusjes als vast terugkerend item, o.m. De Wereld Draait Door, Jensen en nog een paar programma's. Ook in Scheveningen volgen aardig wat mensen het relaas van de zusjes Turfboer.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 11 november 2006 @ 10:33:17 #117
52513 whosvegas
The Trickster
pi_43448225
BB6
Moet ik begrijpen waarover het gaat?
Are you nuts??
  Redactie Frontpage zaterdag 11 november 2006 @ 10:42:55 #118
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_43448337
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dan kijk je waarschijnlijk niet veel tv Veel programma's hebben de zusjes als vast terugkerend item, o.m. De Wereld Draait Door,
Ja, daar zie ik ze wel eens 20 sec
  zaterdag 11 november 2006 @ 11:22:15 #119
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43448850
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:42 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja, daar zie ik ze wel eens 20 sec
20 seconden is goed voor naamsbekendheid. De gemiddelde tv-commercial duurt ook precies 20 seconden
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Redactie Frontpage zaterdag 11 november 2006 @ 11:27:12 #120
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_43448918
Ik gok dat niemand weet hoe die zusjes heten
  zaterdag 11 november 2006 @ 11:37:39 #121
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43449091
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dan kijk je waarschijnlijk niet veel tv Veel programma's hebben de zusjes als vast terugkerend item, o.m. De Wereld Draait Door, Jensen en nog een paar programma's. Ook in Scheveningen volgen aardig wat mensen het relaas van de zusjes Turfboer.
Je kunt ook overdrijven
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 11 november 2006 @ 11:57:24 #122
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43449433
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:10 schreef SunChaser het volgende:
Niet geheel onbegrijpelijk. BB6 is de meest saaie editie totzover. Ik kan me voorstellen dat die paar duizend mensen die er naar kijken zich schamen om het ter sprake te brengen. Ze zijn verslaafd aan het programma, terwijl in hun achterhoofd een stemmetje zich afvraagt waarom ze eigenlijk nog kijken. Er gebeurd niks spectaculairs meer sinds het vertrek van die paar spraakmakende mensen die er deze editie in zaten. Ik ben er nog niet helemaal uit of waardering of afkeer jegens deze aanhoudende groep kijkers overheerst. Zijn het de die hard fans die blijven hopen op een meesterlijke zet van Hummie of zijn deze mensen net zo kansloos als de figuren die zelf nog in het programma zitten.
pi_43450017
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:50 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dus jij vind iemand met Tourette een freak Hij was supergeliefd in Engeland en had er zelf ook totaal geen probleem mee. Het is geen freak show, maar er is tenminste wat meer te beleven met wat meer spraakmakende mensen
Oh, de man lijdt aan Gilles de la Tourette...........ik vroeg me al af wat een touret was
pi_43450201
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:14 schreef crazymamma het volgende:
BB6 is mislukt door de saaiheid.
Ik denk op zich dat er meer potentie in de bewoners had gezeten als BB meer op hun specifieke eigenschappen had ingespeeld.
De bewoners zijn zich nu meer bewust van de camera's en zullen zich oppervlakkiger gedragen. Taak van BB dus om ze zo te triggeren dat ze toch meer van zichzelf laten zien.

Ik denk dat het concept van BB België van afgelopen seizoen toch wel dicht bij het juiste zat.
De Big Boss, die kon meekijken naar de overige bewoners en zo met eigen ogen de roddels kon zien. Die ook nog de macht had om nominaties te veranderen. Was achteraf toch wel een heel sterk element.
Het open karakter van het huis, waardoor er veel minder "groepjesvorming" ontstond.
Geen verwennerij, maar veel opdrachten met als doel de eerste levenbehoeften te verdienen. De opbouw van het weekbudget ging daar in procenten. Dus goed presteren betekende ook meer budget.
Veel geheime opdrachten. Vaak om de opdrachten te saboteren, maar ook om geheimen te ontrafelen van medebewoners.
De vaste regelmaat zorgde ook voor duidelijkheid. Zelfde wektijd, behalve na een speciale gebeurtenis en vaste dag voor nomineren. (niet zo direkt na de live)
Ook het nomineren van 2 i.p.v. 1 persoon gaf meer variatie en was ook lastiger voor het maken van afspraken.
Ik denk dat dit alles, aangevuld met de exitdiners en de feestjes uit onze BB een heel leuk programma zouden maken.......
helemaal mee eens ik denk dat je het programma dan een nieuw impuls geeft.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:56:25 #125
521 ruby
Hell yeah!
pi_43454519
Op zich vind ik deze BB editie best oké, maar nadat E10 het huis moest verlaten, werd het al een stuk saaier. Niet zozeer dat ik fan was van hem, maar hij maakte het toch spraakmakender.

Ik betrap mezelf er op dat ik het niet zo erg vind als ik wat afleveringen mis en ik luister/kijk ook al geen streams meer. Heel af en toe doe ik een poging maar dan is het zo saai dat ik maar weer afhaak. Echt jammer want ik heb echt wel dagen gehad (voornamelijk de dagen dat er feestjes waren) dat ik tot diep in de nacht zat te luisteren en mee te zwetsen in COS. Ik heb er nu de kracht niet meer voor.

Op zich ligt het niet aan de bewoners, want die kunnen irritant of leuk genoeg zijn. Maar Hummie vd Tonnekreek weet het blijkbaar niet meer en daarom is het de afgelopen tijd een ingekakte boel.

Die rode telefoon slaat eigenlijk nergens op, dat ding is veels te weinig afgegaan. En dat BB spraakmakender dan ooit is, dat moet ik nog ontdekken. En die censuur vond ik ook een afknapper (als Monique weer zwoel lag te doen met Tijn).

En wat ik ook zo jammer vind is dat de meest spraakmakende personen er al vrij gauw uitmoeten. Sowieso vind ik het jammer als een groep kleiner wordt. Van mijn part laten ze dat nomineren de eerste tijd zitten en gaan ze dat pas tegen het eind van BB doen (de laatste weken ofzo om maar een zijstraat te noemen). Zo blijft het voorlopig interessant.
En wat ik ook leuk zou vinden is dat ze moeten nomineren terwijl ze bij elkaar zitten. Nu gaat het allemaal achter gesloten deuren en mis je de eerlijkheid een beetje.

Het is gewoon tijd dat andere mensen, die die wel weten hoe je de kijker kan boeien, zich bezig gaan houden met BB.

Op naar een BB7 zeg ik je!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_43456311
BB6 is afgetakeld nadat Etienne het huis had verlaten en er wordt ook te weinig drank ingegoten, dat is de enige manier om het nog wat op te leuken.
pi_43456689
Ik heb hetzelfde Ruby.

Vanaf dat Etienne het huis moest verlaten werd het enorm saai en kijk ik geen streams meer en maakt het me niet zo veel uit als ik eens een aflevering mis.

Ik denk niet dat het aan de bewoners ligt. Ik vond de groepejesvorming juist heel leuk, lekker veel ruzies, maar waar het mis is gegaan is is waar het elk jaar mis mee gaat de laaste jaren dan.
Dat de meest spraakmakende bewoners er als eerste uitvliegen.

Wat ik het meest vervelende vind is de sturende berichtgeving. Het is nog nooit zo erg geweest als dit jaar. De voice over en de berichtgeving op de BB site, dat loopt echt de spuigaten uit.
Vandaag weer een anti semih bericht.

We willen juist meer feestjes zien, veel luxe en geen domme spelletjes middagen maar hummie wil een beschaafde BB hier in Nederland
pi_43456790
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:29 schreef MikeyMo het volgende:
briljant om te zien dat BB1 in al zijn simpelheid en eenvoud gewoon het best bekeken was... geen "extreme" dingen... hell, ik heb BB6 nog geen een keer gezien, maar ik heb nou al genoeg materiaal zien rondzwerven van die mooie rooie in haar blootje... bij BB1 moest je nog op de PB wachten voor de tietjes van tara en sabine...

Zelfs veel meer bloot er in gooien trekt de kijker niet
Ja maar dat kwam omdat BB 1 de eerste was natuurlijk.
Als je nu dat zelfde programma zou zien zou het de saaiste ooit zijn.
Nee ik blijf er bij dat BB 3 de beste was.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:42:38 #129
521 ruby
Hell yeah!
pi_43457119
Ik hoop dat de BB redactie hier meeleest en er wat van opsteekt voor de volgende editie (ja, ik blijf positief). Ze snappen toch ook wel hoe het veel beter zou kunnen?

Hummie kan maar beter columns gaan schrijven in de Libelle ofzo. Lekker gezapig.
pi_43457300
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:41 schreef Falco het volgende:
Met nog een kleine maand te gaan, kan wel geconcludeerd worden dat BB6 nogal mislukt is. Kijkcijfers vallen tegen en in vergelijking met vorig jaar is de media-aandacht ook bijzonder karig. Waar is dit aan te wijten Aan het uitgemolken concept? Of toch aan de ontzettend niet boeiende bewoners? Of zou het iets anders zijn?
omdat jij mislukt bent
  Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 17:58:47 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43457524
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:49 schreef Detlev het volgende:

[..]

omdat jij mislukt bent
Detlev!

Ik dacht dat jij FOK! zo'n kutforum vond?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 11 november 2006 @ 18:00:00 #132
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43457554
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:49 schreef Detlev het volgende:

[..]

omdat jij mislukt bent
Wie. ben. jij?

En hoezo dat ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_43458338
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Detlev!

Ik dacht dat jij FOK! zo'n kutforum vond?
dat vind ik ook
  Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 18:41:38 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43458518
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:34 schreef Detlev het volgende:

[..]

dat vind ik ook
Maar? Je verveelt je?
Wel goed trouwens, dat iemand die kut Falco eens een keer de waarheid zegt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 november 2006 @ 19:12:09 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_43459254
Als de BB-uitzending is afgelopen denk ik alleen maar, gelukkig nu DGK, daar wordt wel gemanipuleerd, gestookt en spelletjes gespeeld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43471437
Ik ben ook afgehaakt. Zat in het begin iedere dag even op het forum, ben meer een lurker maar was er wel dagelijks. Merk gewoon nu dat ik er geen klap meer aan vind. Bijzonder oninterressante mensen nog in het huis. Het is te soft. Het continue inmengen van BB, infantiele weekopdrachten en bepaalde bewoners die een bevoorrechte positie in het huis hebben ( Tijn/ Mon)

Jammer want BB is een blijft een leuk concept.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_43474806
Ik heb helaas de Big brother van Belgie niet gevolgd, maar achteraf heb ik eens wat erover gelezen en dat lijkt me echt leuk. Weekopdrachten die in gedeeltes gaan om zo een leuk weekbudet bij elkaar te krijgen. Heel veel geheime missies om elkaar toch weer tegen te werken. Het leek me veel actiever dan wat hier nu gebeurd.
pi_43489225
quote:
Op zondag 5 november 2006 00:23 schreef Cynix ® het volgende:
Het jammere is dat dat toch niet meer zal gebeuren. Die hoop hadden we namelijk ook bij BB4, BB5 en BB6.
pi_43489591
Mislukken is een groot woord.....als het al mislukt is, is dat (net als vorige jaren) de toch weer aanwezige censuur.
Het geval Mo en Rob weet iedereen nog wel dat het beeld op zwart ging en ook het bloot wil men maar niet in beeld brengen.
Speciaal hiervoor is dit jaar een soort van houten bank tussen de spiegels en de douches gezet met precies op de juiste plek een mooie (nutteloze) schaal daarop zodat de persoon daar nog net bovenuit kan kijken en in de andere hoek staat een soortement van kerstboom alwaar men ongestoord en buiten beeld zich achter kan gaan douchen
Gelukkig doen de bewoners hierzelf niet al te moeilijk over en BB werdt dan ook iets losser.
Maar inzoomen van een blote BBer is nog steeds uit den boze....tenzij het een kerel is want dan zien we de grote en kleine snikkels wel uitgebreid in beeld....maar ja, dat zullen wel speciale opnames zijn voor ons aller Hummie die op haar werkkamer waarschijnlijk hier niet genoeg van kan krijgen.

En dan is er natuurlijk nog het fenomeen Hilde.
Als ze dat mens hadden thuisgelaten waren de eerste weken ook vast nog wel te pruimen geweest.

[ Bericht 2% gewijzigd door X_Kanus_X op 12-11-2006 21:41:07 ]
pi_43489857
  zondag 12 november 2006 @ 21:48:12 #141
521 ruby
Hell yeah!
pi_43490187
Ik vond Hilde juist wel oké voor BB. Lekker irritant stokerig type met dat dramatische gedoe van 'r.
  Trouwste user 2022 zondag 12 november 2006 @ 22:12:48 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_43491155
Hilde ging er veel te snel uit. Dat soort typisch zijn essentieel voor BB. Nu zitten we met twee toneelspelende zusjes die alleen over hun dikke reet kunnen praten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43492184
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:48 schreef ruby het volgende:
Ik vond Hilde juist wel oké voor BB. Lekker irritant stokerig type met dat dramatische gedoe van 'r.
Ik juist ook. Zij was nu niet bepaald een saai typetje
  zondag 12 november 2006 @ 22:48:52 #144
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43492477
Ik heb vannacht voor de eerste keer naar de Gouden Kooi gekeken. Ik wou het niet eens volgen, maar ik zag ineens good old Nena van Buren en gelijk weer in compromiterende omstandigheden !!!!

Hahaha.. Ik kan een boek schrijven over die meid en ze is niet veel ouder dan 20, maar wel 100x maffer dan ik !!!!!

Hahahaha...

Zet'm op Fluf.. Kwou dat ik met je mee was gegaan in de kooi!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator zondag 12 november 2006 @ 23:26:23 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43493865
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb vannacht voor de eerste keer naar de Gouden Kooi gekeken. Ik wou het niet eens volgen, maar ik zag ineens good old Nena van Buren en gelijk weer in compromiterende omstandigheden !!!!

Hahaha.. Ik kan een boek schrijven over die meid en ze is niet veel ouder dan 20, maar wel 100x maffer dan ik !!!!!

Hahahaha...

Zet'm op Fluf.. Kwou dat ik met je mee was gegaan in de kooi!
Jij kent/kende haar of zo?
Wat is er zo maf aan haar dan?
Er wordt door sommige DGK-volgers al gespeculeerd dat ze een of ander trauma heeft...

Kom het anders ff hier melden: [De bewoners] Nena #3
  Trouwste user 2022 maandag 13 november 2006 @ 18:41:31 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_43515879
Ja kom eens met details.

Trouwste user 2022 dinsdag 28 november 2006 @ 04:38:04 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_43952240
Door Bridget.

pi_43952254
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 04:38 schreef tong80 het volgende:
Door Bridget.

bridget is een bagger presentatrice en door de saaie opdrachten en het te weinig rinkelen van de rode telefoon... "BB harder dan ooit " softe slappe zooi
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  dinsdag 28 november 2006 @ 05:17:03 #149
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_43952295
Alles alles!

- Groep was matig samengesteld (onderzoek succesfactoren van eerdere BB's)
- Gebrek aan thematiek (betere verhaallijn of missie voor de bewoners creeren; niet meer samen programmeren met DGK)
- Opdrachten waren te kort, spraken niet aan, waren niet emotioneel intensief voor de bewoners (creer groepen en strijd)
- Gebrek aan geheime subversieve opdrachten (leer van Wie is de mol?)
- Telefoon ging weinig en als ie ging waren de consequenties te klein (phone vaker, mensen eruitgooien)
- Controversiele figuren er te snel uitgewerkt (hier moet een mechanisme tegen bedacht worden; misschien een gecombineerde index van bewoners/sms stemmen)
- Kluisjesgebeuren ging nergens over (laat ze echt geld verdienen en verliezen)
- Teruggekeerde bewoners hadden geen doel in het spel (geef een persoon uitzicht om terug te komen als een bepaalde opdracht lukt)
- Stelletjes idee pakte niet goed uit (het was te proberen; volgende keer niet meer doen)
- Stemronde finale en geldgedoe in finale slecht doordacht (spannender manier van stemmen d.m.v. runoff; serieus geld bieden bij uitkopen; als je een spelletje doet goed presenteren en goed over nadenken)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 november 2006 @ 05:33:27 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_43952313
Goed gesproken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')