Ik ben er ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik denk dat nog een vraag niet veel zin heeft aangezien we maar met zn 2en zijn
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:03 schreef wyccie het volgende:
Simone van der Vlugt
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:09 schreef wyccie het volgende:
Ze is begonnen als kinderboekenschrijfster. Ik heb destijds haar eerste boek gelezen, en vond het prachtig.
[afbeelding]
Dat is denk ik voor de auteur, met een griffel schrijf je.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Gouden griffel?
Ze heeft zelf meer jeugdboekken geschreven maar de schoolbieb had die nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:16 schreef wyccie het volgende:
Hmm, misschien moet ik die boeken ook maar eens gaan lezen. Ik heb om De Amulet moeten huilen (maar dat doe ik al snel).
Je moet tog wat zeggenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is denk ik voor de auteur, met een griffel schrijf je.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Mag ik ook Gonny van Oudenallen raad plegen?![]()
Ik reken hem goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoof?
Het heeft er inderdaad wel iets mee te makenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Het eerste deel zal wel voor heilig staan.
De combinatie van je twee antwoorden is goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
All hollows eve, toch?
Zou wel lekker makkelijk zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, die is er waarschijnlijk vanaf zijn derde al ingeramd.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:27 schreef Neleos het volgende:
Gefeliciteerd!
dichtbij het noorderplantsoen...5 minuten vanaf het centrum.quote:
daar ging ik altijd (nou ja soms) hardlopen. Wel een voordeel dat het dicht bij het centrum is. Heb zelf ook midden in het centrum gewoond (stoeldraaierstraat) en dat beviel uitstekendquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
dichtbij het noorderplantsoen...5 minuten vanaf het centrum.![]()
Denk dat het wel de korrewegwijk is ja, misschien net aan.
Wat mij betreft stel je een nieuwe vraag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:50 schreef Soempie het volgende:
Ik weet de vraag niet, sorrie
en ik ben juist blij dat het dichtbij het noorderplantsoen is ivm hardlopen![]()
Volgens mij is jojo ook weg?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:22 schreef Soempie het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Soemp heeft een kamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net te horen gekregen en rondedansje gemaakt![]()
![]()
![]()
ja zeker! Ik was er gister en het was zo gezellig. Wilde eigenlijk niet wegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:04 schreef doeka het volgende:
[..]
Feli Soemp!
Is het een leuke ruimte? met leuke mensen ook?
Dat klinkt goed zeg! Fijn met grote ramen ook, en houten vloer; geweldig!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja zeker! Ik was er gister en het was zo gezellig. Wilde eigenlijk niet wegen hoopte zo dat ze mij zouden kiezen. 2 huisgenoten dus, maar deel de keuken en dergelijke maar met 1 meisje. En ze is erg aardig.
De kamer: hoog plafond, vloer is van hout, grote ramen die opgedeeld zijn in kleinere en de kamer is best groot. Past makkelijk een tweepersoonsbed in en tafel, bureau, boekenkasten![]()
doeka + 1quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:20 schreef doeka het volgende:
Elfenland
heyquote:
Roze is niet goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:26 schreef Neleos het volgende:
Blauw - Aardrijkskunde
Roze - Vrije Tijd
Geel - Geschiedenis
Bruin - Kunst & Cultuur
Groen - Natuurkunde
Oranje - Sport
29e van november toch???quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Gefeliciteerd Soemp!
Dan ben je de 29e ook niet in Groningen
Bruin is niet goed maar die was al goed beantwoord, dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:27 schreef Homdeck het volgende:
Blauw - aardrijkskunde
Roze - vermaak/entertainment ofzo
Geel - geschiedenis
Bruin - cultuur ofzo
Groen - natuur/wetenschap
Oranje - sport
zoiets?
quote:
November jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
29e van november toch???
Of oktober?ben er morgen niet nee
dan ben ik er welquote:
das een tikkeltje uit de richtingquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef Anarion het volgende:
Nieuw Zeeland?? Heb eigenlijk geen idee waar het ligt!!
klopt. zo kwam ik ook op deze vraag. maar GB is niet goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef Neleos het volgende:
Freddy Mercury komt daar vandaan. Groot Brittanie?
dat zag ik nog netquote:
aha ik dacht 1 of andere meet ofzo.quote:
En ook vanaf deze plek nog eens gefeliciteerd met je kamer..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat zag ik nog net![]()
![]()
heb het even zo geregeld dat ik als 2e ga douchen. Heb nog even![]()
Woon er al erkelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:44 schreef erkel het volgende:
Welkom in deze mooie stad, Soempie(al ben ik er nu ff niet)
vraagje.....hmm
En voormalig Groningers.. zelfs de huisjudas studeert er..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Woon er al erkel![]()
veel Groningers hier. De volgende meet zou toch ook in Groningen zijn?![]()
Hohoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:46 schreef macondo het volgende:
[..]
En voormalig Groningers.. zelfs de huisjudas studeert er..![]()
Er vindt waarschijnlijk ook een nanomeet plaatsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
aha ik dacht 1 of andere meet ofzo.
Klopt volgens mijquote:
ow sorryquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Woon er al erkel![]()
veel Groningers hier. De volgende meet zou toch ook in Groningen zijn?![]()
Geen REM, wel Pink Floyd, maar een ander album.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:02 schreef Homdeck het volgende:
Pink Floyd - Dark side of the moon
REM - Automatic for the people
Pink Floyd - The wall
Ik had al een punt uitgedeeld Jojoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben er weer,
zijn afstudeerscriptie handelde over de Nederlandse reactie op het besluit van Frankrijk om binnen de NAVO een 'status aparte' in te nemen
P.S. gefeliciteerd met je kamer![]()
Geen van drieenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:05 schreef Homdeck het volgende:
Pink Floyd - Animals?
Meatloaf - Bat out of hell
Michael Jackson - Thriller
zo dan maar
Neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had al een punt uitgedeeld Jojo
Staat Nirvana met Nevermind er in?
Soempie heeft van iemand anders al het punt toegedeeld gekregenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben er weer,
Soempie +1
zijn afstudeerscriptie handelde over de Nederlandse reactie op het besluit van Frankrijk om binnen de NAVO een 'status aparte' in te nemen
P.S. gefeliciteerd met je kamer![]()
Wish You Were Here is nr. 10quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:10 schreef Homdeck het volgende:
Pink Floyd - Wish you were here?
waarschijnlijk ook nog Radiohead, Oasis en dat soort bands maar daar weet ik niks van...
Denk ook niet dat het de smaak van de gemiddelde fokker is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:16 schreef Homdeck het volgende:
tja ik schat de smaak van de gemiddelde fokker een beetje verkeerd in.
nee gemiddelde muz-poster en muz-stemmer is beter iddquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het de smaak van de gemiddelde fokker is.
Dank je, haal de mijne weer wegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had al een punt uitgedeeld Jojo
Staat Nirvana met Nevermind er in?
Nembrionic +1quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Steelers Wheel met Stuck in de middle with you dacht ik
Dat is de goede staat in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:04 schreef vipergts het volgende:
oklahoma
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oklahoma City?
En over een kwartier wel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij nader inzien blijf ik nog een kwartier, heb niet genoeg strippen om de bus te pakken
Ik ook, maar ik zit op 4.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:20 schreef Quyxz_ het volgende:
ik wacht ff met het zeggen van degene die ik weet
ik op 5, maar er liggen er nog een paar op het puntje van mij tong.quote:
ik weet nog 3 anderequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:22 schreef Neleos het volgende:
New Jersey
North Dakota
New York
Nevada
Ik kom er toch niet op.
ah ik weet nog 2 andere dan deze xDquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
New Jersey, New York, North Dakota, North Carolina, Nevada..
Die 5 weet ik, er zullen vast nog wel wat New ietsen zijn
Provincie van Canada dacht ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:25 schreef Neleos het volgende:
Is Newfoundland een staat?
deze zijn iig goed. ik mis er nog 1quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:25 schreef vipergts het volgende:
new york ,nebraska, nevada, north carolina, north dakota,new yersey, new mexico
neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:25 schreef Neleos het volgende:
Is Newfoundland een staat?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:28 schreef Neleos het volgende:
Spannend
JA!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
New Hampshire!
new england is fout, moet new hampshire zijn, nu nembrionic het zegtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kwam net binnenvallen
Dat kwam eigenlijk omdat ik New England zag staan en wist dat dat niet goed wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
new england is fout, moet new hampshire zijn, nu nembrionic het zegt
WELquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:35 schreef Quyxz_ het volgende:
nee
kom op post een vraagquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kwam eigenlijk omdat ik New England zag staan en wist dat dat niet goed was
rustig nou eensquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
kom op post een vraag
Edit: Moet ik anders een vraag doen ?
waar heb je dat aangegevenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
rustig nou eens![]()
Laat mensen eens rustig een vraag voorbereiden
Die 10 minuten wordt veel te krap aan gehangen. Zelfs als ik al heb aangegeven dat er een vraag onderweg is
Nops. Kun je je daar tegen vaccineren eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:51 schreef Neleos het volgende:
Geelzucht?
ah ik dacht dat neleos gevraagd had of er een nieuwe vraag was. naja sorry ik wete antworod op deze vraga nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 367
klik even.
Geen idee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nops. Kun je je daar tegen vaccineren eigenlijk?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ah ik dacht dat neleos gevraagd had of er een nieuwe vraag was. naja sorry ik wete antworod op deze vraga niet
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:53 schreef Neleos het volgende:
Pokken?
nope, het is ook geen infectieziekte, maar gewoon puur een gevolg van weet ik het hoeveel andere ziektesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nops. Kun je je daar tegen vaccineren eigenlijk?
Ik denk van wel eigenlijk. In principe doen wij het niet anders met polio.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:54 schreef Neleos het volgende:
En hielp die manier van vaccineren van die Chinees eigenlijk?
Snel en goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:59 schreef Homdeck het volgende:
pim fortuyn
hepatitis is een intrahepatische veroorzaker van geelzucht. Maar tegen geelzucht zelf zal je je nooit kunnen inenten. Overigens is de variant van hepatitis waarvoor wordt ingeënt variant Bquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:58 schreef vipergts het volgende:
volgens mij wel het is hepatitis c geloof ik en je kunt je inenten het middel heet havrix
quote:On the first part of the journey
I was looking at all the life
There were plants and birds
And rocks and things
There was sand and hills and rings
neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:06 schreef Neleos het volgende:
Nummer van Pink Floyd?
quote:I've been through the desert
On a![]()
It felt good to be out of the rain
In the desert you can remember your name
'Cause there ain't no one
For to give you no pain
La la la...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:10 schreef Neleos het volgende:
America - Horse With No Name
Welk kansloze nummer van wie is dit?quote:Bittersweet memories
that is all I'm taking with me.
So, goodbye. Please, don't cry.
We both know I'm not what you, you need.
I will always love you van Dolly Partonquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Welk kansloze nummer van wie is dit?
Wist niet dat het door Dolly Parton was geschreven. Klinkt het dan beter?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
I will always love you van Dolly Parton
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:16 schreef Etcetera het volgende:
ik wist niet eens dat het een cover van dolly parton was
Ergens in het midden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:16 schreef Etcetera het volgende:
het is geloof ik het begin van het nummer
maar dat weet ik niet zeker
Dan is het edelkitsch. Of zo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wist niet dat het door Dolly Parton was geschreven. Klinkt het dan beter?
Lienekien + 1
http://www.youtube.com/watch?v=eG-A4GKB1TQquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wist niet dat het door Dolly Parton was geschreven. Klinkt het dan beter?
Ik zal 'm zo eens luisteren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:19 schreef Homdeck het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=eG-A4GKB1TQ
Dat is toch dodelijk?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kinine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |