Zit zelf de lage kwaliteit garnier streams te kijken...dat loopt aardig.quote:
Dat zijn vooral Rik en Jeroen die zo goor vretenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef natronic het volgende:
jezus... ze moeten die gasten eens wijzen op hun gore eet gedrag... bah... smerig en ergelijk
Oepsquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[POLL] Verschillen tussen Monique en Sabrina
Maandag is ze weg..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:05 schreef Kinga het volgende:
Nou BB heeft Marlies op haar toppunt. Hoe irritant kan iemand zijn...
Tja ik zei net ook al dat het me opviel dat BB nooit een actiefilm of thriller laat zien, altijd zoete films of komediesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef Sug4r het volgende:
Sjeezes zeg echt een halloweenfilmdie heeft iedereen al 100 keer gezien. Waarom draaien ze niet Saw III ???
De streams van Talpa- BB site doen het vrijwel altijd goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zit zelf de lage kwaliteit garnier streams te kijken...dat loopt aardig.![]()
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow
Sabrina is ook echt heul dik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:13 schreef Kinga het volgende:
En dan zich afvragen waarom ze zo dik zijn, check die Sabrina eens kanen.
O, is het Marciaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef yellowfirst het volgende:
Heerlijk dat geluid Marcia..laat de boel een beetje opleven...![]()
Dat hoorden de buren bij mij ook.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn: best wel wereldwijs zeg maar, voor een non.
SABRINA MOET HAAR ZENDER CHECKEN
Ze vergeten de camera's na een tijdje.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:31 schreef marky het volgende:
Ah lekker Marcia eerst snuiten en dan nog even in je doekje kijken
Zei Rik dat ? Dan kan ik me wel voorstellen dat hij dat fijn vindt....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:52 schreef Capaja het volgende:
kan iemand me uitleggen wat er FIJN kan zijn aan een kapsel, een glittertop en weet ik veel wat al niet meer ?
Ik zie hem op stream 2 naast monique zittenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:00 schreef schizolientje het volgende:
is Tijn al naar bed
Niets gemist, ze kijken Sound of Musicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:17 schreef Bartoli het volgende:
wat gemist? en welke film kijken ze uberhaupt?
The sound of music....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:17 schreef Bartoli het volgende:
wat gemist? en welke film kijken ze uberhaupt?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niets gemist, ze kijken Sound of Music
probeer me het dan eens uit te leggen, ik vind het zo'n FOUT woord voor een kapsel, een kledingstuk of wat dan ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zei Rik dat ? Dan kan ik me wel voorstellen dat hij dat fijn vindt....
marcia, die is verkoudenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:27 schreef Timon223 het volgende:
LOL, Sabrina zit erbij zo van "waar gaat ut eigenlijk over???"
wie zit er zo te snotteren trouwens?
Dat is Marcia, die schijnt verkouden te zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:27 schreef Timon223 het volgende:
LOL, Sabrina zit erbij zo van "waar gaat ut eigenlijk over???"
wie zit er zo te snotteren trouwens?
ik vermoed 2 keer de helftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:33 schreef arneaux het volgende:
Hoelang duurt die film wel niet man?
het alternatief was om in je eentje in de slaapkamer te gaan wachten tot de rest was uitgekekenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:35 schreef yellowfirst het volgende:
Op zich een prestatie dezefilm helemaal uit te kijken, maar waarom stond niemand op met de mededeling: wat een kutfilm, die ga ik niet kijken!![]()
Mooi alternatief, dunkt me.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
het alternatief was om in je eentje in de slaapkamer te gaan wachten tot de rest was uitgekeken
Ah. Ted de Braak humor. Ongrappig.quote:
nee, jij trekt volle zalenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah. Ted de Braak humor. Ongrappig.
Dat weet ik wel bijna zekerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:38 schreef Inq. het volgende:
Ze zullen het nu wel snel tijd vinden om te gaan slapen.
Ik weet t.quote:
Ja zoiets hoorde ik ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef Bartoli het volgende:
betrapped?
Iddquote:
Zo zijn ze natuurlijk ook weer, àlles voor de kijker.......quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Iddmaar die lafbekken hadden natuurlijk bedacht dat dat wel eens minder sociaal bij de kijkers kon overkomen.
Niet bijzonder veel neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:46 schreef Day het volgende:
Zelfde topic nog. Dus ik kan wel concluderen dat er niks op de streams te beleven is.
Ik hoorde ze aan het begin zeggen "Betrapped" maar die titel kan ik niet zo snel vinden dus mss klopt het nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:46 schreef pullup het volgende:
Ok, wie raad het eerst waar ze naar kijken
De Talpasite vond het een week of 3 geleden ook rumoerig toen alle bewoners constant lagen te maffen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
En dan durft de Talpa-site nog te beweren: film brengt bewoners in extase....![]()
Een 3.7.quote:
Wie die schrijver (?) van de Talpa is weet ik niet, maar fantasie is iets waar hij geen gebrek aan heeft.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
De Talpasite vond het een week of 3 geleden ook rumoerig toen alle bewoners constant lagen te maffen.
t Is jammer dat Hummie ervanuit gaat dat wij nu met zn allen doen alsof het een fantastische avond is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wie die schrijver (?) van de Talpa is weet ik niet, maar fantasie is iets waar hij geen gebrek aan heeft.....
3.7 op de Imbd movie lijstquote:
Zou Hummie al zo ver zijn afgegleden? Dan is het intriest ja........quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Is jammer dat Hummie ervanuit gaat dat wij nu met zn allen doen alsof het een fantastische avond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |