Nee, de ultieme nichten klassieker 'The Sound of Music'quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:47 schreef Kinga het volgende:
geen confronterende filmpjes dus.
Echt weer een flim voor Rik dit. Volgens mij heeft ie het ook is geroepen dat ie deze film wel wilde zien, en ja daar issie dan. Tijn gelijk 'Jeroen zullen we nog een potje', gelijk heeft ie die film duurt eeuwig. Het is wel een 'klassieker', maar moet er niet aan denken het te gaan kijken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:49 schreef Suikeroom het volgende:
Rik heeft weer zn zin
ja tijn zei al: jeroen zullen we n potje schaken...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:52 schreef schizolientje het volgende:
Die zijn voor 3 uur onder de pannen, je kunt wat anders gaan doen. De helft vind er geen zak aan, zag je de kop van b.v. Tijn?
"Big Brother heeft dit programma opgesteld met in het achterhoofd steeds wat vooral de genomineerden leuk en gezellig vinden."quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:53 schreef n1ek het volgende:
[afbeelding]
"Dit is echt een heeeeeeeeftige film, met zoveel jankmomenten"
yellowfirst, who are you.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zal wel de Sound of music worden, iets waar Hummie van houdt.....
Voor jou een vraag, voor mij een weet.............quote:
Sound of Musicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:38 schreef mazaru het volgende:
Zitten ze nou de lionking te kijken?
Ik hoorde het net aan het liedjequote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:48 schreef blomst het volgende:
sol, ik sol en dol maar wat ;0
Tijn zei aan het begin ook al..."hé wie doet er slagroom op z'n ijs? Onee, het is Mars"quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:47 schreef Suikeroom het volgende:
ik den k steeds wat is die ruis.. maar dat is gewoon het snot van Marcia![]()
hehe Rik schakelt op die manier gewoon zn tegenstanders uitquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:51 schreef Lady-night het volgende:
Jeroen is nu eeen echte kamper geworden met dat haar.....een beetje hooikleurig geworden. Heeft Rik erom gedaan denk ik
Heb je al streams?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe Rik schakelt op die manier gewoon zn tegenstanders uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |