Jee dat is er toch wel al erg lang hoor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een leuke moderne dobbelsteen in het midden van dat Mensch erger je niet spel.
Of is dat tegenwoordig zeg maar standaard bij Oud-Hollandsche spelen?
Kan je nagaan hoelang ik het al niet gedaan heb.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:45 schreef Djep het volgende:
[..]
Jee dat is er toch wel al erg lang hoor!
BB 5quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:51 schreef marky het volgende:
Ze hebben toch ooit wel eens in een BB confronterende filmpjes van elkaar uitgezonden? Welke editie was dat?
Vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:51 schreef marky het volgende:
Ze hebben toch ooit wel eens in een BB confronterende filmpjes van elkaar uitgezonden? Welke editie was dat?
Hij is de mol!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:57 schreef mazaru het volgende:
Waarom heeft Jeroen nou niet door dat er niemand naar hem luistert?
[afbeelding]
Een dingetje waarmee je lamasegguh die hartjus makkelijker kan dingussen weetjewel?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:54 schreef Djep het volgende:
Wat kon sa nou uit het washok halen?
Maar dan wel 1 met sprankelende ogen, een gulle lach, en een kop vol haarquote:
Heeeejjj familie van de zusjes!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:00 schreef Inq. het volgende:
[..]
Een dingetje waarmee je lamasegguh die hartjus makkelijker kan dingussen weetjewel?!![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:00 schreef Inq. het volgende:
[..]
Een dingetje waarmee je lamasegguh die hartjus makkelijker kan dingussen weetjewel?!![]()
Wel ontspannend vlak voor het slapen gaan, het werkt namelijk zeer slaap bevorderendquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:23 schreef Kinga het volgende:
Damn, nu lijkt het echt net een bejaardentehuis. Gezellig man![]()
Die eikel wil nog wel eens vergeten dat ie in het BB huis zit. Of ja, allemaal eigenlijk. Die denken werkelijk dat ze daar op hun wenken bediend gingen worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:28 schreef Inq. het volgende:
En Tijn zit weer eens te klagen..hij had andere spelletjes verwacht, ganzenbord vindt 'ie geen ruk aan (kan ik 'm niet kwalijk nemen), de pocketuitgave van Cluedo lijkt helemaal niet op de 'echte', hij had liever Monopoly gehad..zeur..zanik..mekker.
Maarrrr....hij vindt het wel heul gezellig hoor!![]()
ehh nee ik begrijp je niet .quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:00 schreef Inq. het volgende:
[..]
das voor zondag Gertquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:51 schreef Gert het volgende:
DRANK en MUZIEK moet er in dat huis!!! Kloppende Klitten!!!!!![]()
![]()
![]()
De avond is nog jong, ga alsnog stappen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:51 schreef Gert het volgende:
Heb ik hier mijn stapavond voor afegezegd?![]()
Wat is dit voor achterlijk gekneuter?![]()
DRANK en MUZIEK moet er in dat huis!!! Kloppende Klitten!!!!!![]()
![]()
![]()
Zal wel de Sound of music worden, iets waar Hummie van houdt.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Overleg over de te kiezen film.
Het moet vooral een gezellige met-zijn-alle-kijk film zijn.
Dus vooral niets origineels dus.
Beter Jeroen dan die Zwollenaar..Etienne of zoiets......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:17 schreef Djep het volgende:
Oh bah, ik zie Jeroen zo staan achter Sa en moet meteen aan die enorme piemel van 'm denken![]()
"Wordt het allemaal eventjes te veel. Maar bij jou zijn is dan alles wat ik wil!"!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Wat jankt Sabrina nu.........wordt het haar te veel allemaal?![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
"Wordt het allemaal eventjes te veel. Maar bij jou zijn is dan alles wat ik wil!"!
Of hoe ging die tekst van Xander de Buisonjé?
Ehm...die van Jeroen is wel errug ieuw, zegmaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Beter Jeroen dan die Zwollenaar..Etienne of zoiets......
Ze mag wel uitkijken dat Jenna geen schurft krijgtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef Ecila111 het volgende:
Aandoenlijk: Rik lekker aan het tutten met die jurk![]()
Ze mocht een kaart voor Jenna schrijven in de DBK. En daar raakte ze een beetje geemotioneerd van.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Wat jankt Sabrina nu.........wordt het haar te veel allemaal?![]()
roze kamer...roze spiegels...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:22 schreef yellowfirst het volgende:
Roze scooter, roze kado's..................![]()
Roze prinsessenkamerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:22 schreef yellowfirst het volgende:
Roze scooter, roze kado's..................![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |