Je mogen een prinsessenjurk uppimpen voor Jenna. Die is zondag jarig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:20 schreef flugeltje het volgende:
Zo, krijgen de zusjes weer eens een keer iets leuks?
wie is jenna nou weerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:22 schreef Day het volgende:
[..]
Je mogen een prinsessenjurk uppimpen voor Jenna. Die is zondag jarig.
Ze zitten vanaf het begin in een uitzonderingspositie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Er zijn jarigen in het huis geweest waar he-le-maal niets voor gedaan werd, maar als de dochter van één van de zusjes jarig is krijgen ze een mooie jurk om op te pimpen en kado te doen....
dit is echt niet meer leuk iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Er zijn jarigen in het huis geweest waar he-le-maal niets voor gedaan werd, maar als de dochter van één van de zusjes jarig is krijgen ze een mooie jurk om op te pimpen en kado te doen....
Precies, lijden zal en moet dat kindquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Waarschijnlijk was de zoon van Eggie ook niet zo blij geweest met een opgepimpte prinsessenjurk, daarbij vind ik het wel een verschil of een kind 30 of 6 wordt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zitten vanaf het begin in een uitzonderingspositie.
Egberts zoon werd ook 30 toen hij in het huis zat, maar Egbert mocht nog geen knoop sturen.
Als dat echt zo erg zou zijn, dan had ze dat huis niet in moeten gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:29 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de zoon van Eggie ook niet zo blij geweest met een opgepimpte prinsessenjurk, daarbij vind ik het wel een verschil of een kind 30 of 6 wordt.
Daar gaat het niet om, het gaat om het idee dat anderen niets mogen en kunnen doen voor hun dierbaren en Monique en nu ook Sabrina die mogelijk wél krijgen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, lijden zal en moet dat kind![]()
Ik heb er niet zo'n moeite mee, laat haar lekker knutselen voor haar kind,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om het idee dat anderen niets mogen en kunnen doen voor hun dierbaren en Monique en nu ook Sabrina die mogelijk wél krijgen.
Bovendien vind ik het inderdaad belachelijk dat er voor jarigen IN het huis niets gedaan wordt, er voor jarigen BUITEN het huis niets gedaan wordt, maar de verjaardag van de dochter van één van de zusjes wél ineens reden is voor een kadootje.... (overigens heeft Sabrina er zélf voor gekozen het huis in te gaan en ze liep daarbij ook het risico dat ze er niet zou zijn als Jenna jarig was, ze had ook vooraf een kado kunnen kopen en bij haar ouders neerleggen)
Ach, als ze meer dan een paar seconden vooruit kan denken, mogen we onze handjes dicht knijpen! De zusjes worden vorstelijk beloond voor hun (gespeelde?) domheid imho.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om het idee dat anderen niets mogen en kunnen doen voor hun dierbaren en Monique en nu ook Sabrina die mogelijk wél krijgen.
Bovendien vind ik het inderdaad belachelijk dat er voor jarigen IN het huis niets gedaan wordt, er voor jarigen BUITEN het huis niets gedaan wordt, maar de verjaardag van de dochter van één van de zusjes wél ineens reden is voor een kadootje.... (overigens heeft Sabrina er zélf voor gekozen het huis in te gaan en ze liep daarbij ook het risico dat ze er niet zou zijn als Jenna jarig was, ze had ook vooraf een kado kunnen kopen en bij haar ouders neerleggen)
Maar ik ben van mening dat dit niet alleen binnen het huis maar vooral daarbuiten voor onterechte scheve ogen zorgt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
en hij roddelt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rik is de kapper, voor de rest doet die niets.
Maar hij rookt wel![]()
Het is inderdaad zo dat BB hier voornamelijk schuldig aan is. De zusjes zien het echter ook als een 'normaal' iets. Zie ook eens de reactie van Monique op de joker van Jeroen. Ik geloof dat ze zelfs nog een opmerking maakte dat anderen altijd mazzel hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ik ben van mening dat dit niet alleen binnen het huis maar vooral daarbuiten voor onterechte scheve ogen zorgt.
Hebben die zusjes hier om gevraagd ? Ik dacht het niet.
Gaat het de zusjes worden aangerekend ? Ik ben van mening dat jij nog genuanceerd kijkt maar hoef niet eens naar bijv VOL te surfen om me de serie verontwaardige reacties daar voor te stellen.
BB bewijst ze hier uiteindelijk geen dienst mee. Die zusjes zijn leuk genoeg van zichzelf en hebben dit soort dingen nou net niet nodig.
Daar moest ze haar bek houden inderdaadquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat BB hier voornamelijk schuldig aan is. De zusjes zien het echter ook als een 'normaal' iets. Zie ook eens de reactie van Monique op de joker van Jeroen. Ik geloof dat ze zelfs nog een opmerking maakte dat anderen altijd mazzel hebben
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:55 schreef Dropkick het volgende:
Marlies kan ook wel een pimpbeurt gebruiken!Bizhaaaaaaaarrr
Wat valt dáár nu nog aan te piimpen.:? Eens een heks altijd een heks.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:55 schreef Dropkick het volgende:
Marlies kan ook wel een pimpbeurt gebruiken!Bizhaaaaaaaarrr
ze blijven steeds hangen hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:13 schreef arneaux het volgende:
De streams zijn zeker ook weer kut.
Maandagavond ook, dan is exit Malries. (hoop ik)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:45 schreef n1ek het volgende:
Een oud hollandse spelletjes avond
en morgenavond een filmpje op de buis
zondagavond een feest
ja die was ik vergeten, dat is natuurlijk het grootste feestquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:48 schreef berney het volgende:
[..]
Maandagavond ook, dan is exit Malries. (hoop ik)
Ja zakdoekje leggen of spijkerpoepen of tikkertje of verstoppertje of kaartje blazenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:50 schreef Inq. het volgende:
Misschien zijn oudhollandse spelletjes geen bordspelletjes, maar 'doe-spelletjes'?
Bedenk ik ook maar in de ijdele hoop dat er nog iets te beleven valt op de streams vanavond..![]()
als het filmpie kijken is naar eigen beeldmateriaal wordt het leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:46 schreef flugeltje het volgende:
De hardste BB ooit???
Voor ons ja, morgenavond lekker saai kijken naar bewoners die op de bank hangen en film kijken en zondag is het feest als iedereen op tijd naar bed moet omdat ze een dag later weer moeten werken of school hebben...
Haha, ook niet bijster spannend nee..maar misschien met genoeg alcohol erbij?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ja zakdoekje leggen of spijkerpoepen of tikkertje of verstoppertje of kaartje blazen
Mag wel dat moesten ze zelf weten maar ze moesten er rekening mee houden dat er dit weekend nog een feest zou komen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Inq. het volgende:
[..]
Haha, ook niet bijster spannend nee..maar misschien met genoeg alcohol erbij?
Ownee, mocht ook ook niet![]()
Ja, maar, de zussen hadden een begeleidende brief bij zich van de psychiater.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zitten vanaf het begin in een uitzonderingspositie.
Egberts zoon werd ook 30 toen hij in het huis zat, maar Egbert mocht nog geen knoop sturen.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja, maar, de zussen hadden een begeleidende brief bij zich van de psychiater.
Jee dat is er toch wel al erg lang hoor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een leuke moderne dobbelsteen in het midden van dat Mensch erger je niet spel.
Of is dat tegenwoordig zeg maar standaard bij Oud-Hollandsche spelen?
Kan je nagaan hoelang ik het al niet gedaan heb.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:45 schreef Djep het volgende:
[..]
Jee dat is er toch wel al erg lang hoor!
BB 5quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:51 schreef marky het volgende:
Ze hebben toch ooit wel eens in een BB confronterende filmpjes van elkaar uitgezonden? Welke editie was dat?
Vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:51 schreef marky het volgende:
Ze hebben toch ooit wel eens in een BB confronterende filmpjes van elkaar uitgezonden? Welke editie was dat?
Hij is de mol!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:57 schreef mazaru het volgende:
Waarom heeft Jeroen nou niet door dat er niemand naar hem luistert?
[afbeelding]
Een dingetje waarmee je lamasegguh die hartjus makkelijker kan dingussen weetjewel?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:54 schreef Djep het volgende:
Wat kon sa nou uit het washok halen?
Maar dan wel 1 met sprankelende ogen, een gulle lach, en een kop vol haarquote:
Heeeejjj familie van de zusjes!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:00 schreef Inq. het volgende:
[..]
Een dingetje waarmee je lamasegguh die hartjus makkelijker kan dingussen weetjewel?!![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:00 schreef Inq. het volgende:
[..]
Een dingetje waarmee je lamasegguh die hartjus makkelijker kan dingussen weetjewel?!![]()
Wel ontspannend vlak voor het slapen gaan, het werkt namelijk zeer slaap bevorderendquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:23 schreef Kinga het volgende:
Damn, nu lijkt het echt net een bejaardentehuis. Gezellig man![]()
Die eikel wil nog wel eens vergeten dat ie in het BB huis zit. Of ja, allemaal eigenlijk. Die denken werkelijk dat ze daar op hun wenken bediend gingen worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:28 schreef Inq. het volgende:
En Tijn zit weer eens te klagen..hij had andere spelletjes verwacht, ganzenbord vindt 'ie geen ruk aan (kan ik 'm niet kwalijk nemen), de pocketuitgave van Cluedo lijkt helemaal niet op de 'echte', hij had liever Monopoly gehad..zeur..zanik..mekker.
Maarrrr....hij vindt het wel heul gezellig hoor!![]()
ehh nee ik begrijp je niet .quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:00 schreef Inq. het volgende:
[..]
das voor zondag Gertquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:51 schreef Gert het volgende:
DRANK en MUZIEK moet er in dat huis!!! Kloppende Klitten!!!!!![]()
![]()
![]()
De avond is nog jong, ga alsnog stappen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:51 schreef Gert het volgende:
Heb ik hier mijn stapavond voor afegezegd?![]()
Wat is dit voor achterlijk gekneuter?![]()
DRANK en MUZIEK moet er in dat huis!!! Kloppende Klitten!!!!!![]()
![]()
![]()
Zal wel de Sound of music worden, iets waar Hummie van houdt.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Overleg over de te kiezen film.
Het moet vooral een gezellige met-zijn-alle-kijk film zijn.
Dus vooral niets origineels dus.
Beter Jeroen dan die Zwollenaar..Etienne of zoiets......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:17 schreef Djep het volgende:
Oh bah, ik zie Jeroen zo staan achter Sa en moet meteen aan die enorme piemel van 'm denken![]()
"Wordt het allemaal eventjes te veel. Maar bij jou zijn is dan alles wat ik wil!"!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Wat jankt Sabrina nu.........wordt het haar te veel allemaal?![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
"Wordt het allemaal eventjes te veel. Maar bij jou zijn is dan alles wat ik wil!"!
Of hoe ging die tekst van Xander de Buisonjé?
Ehm...die van Jeroen is wel errug ieuw, zegmaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Beter Jeroen dan die Zwollenaar..Etienne of zoiets......
Ze mag wel uitkijken dat Jenna geen schurft krijgtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef Ecila111 het volgende:
Aandoenlijk: Rik lekker aan het tutten met die jurk![]()
Ze mocht een kaart voor Jenna schrijven in de DBK. En daar raakte ze een beetje geemotioneerd van.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Wat jankt Sabrina nu.........wordt het haar te veel allemaal?![]()
roze kamer...roze spiegels...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:22 schreef yellowfirst het volgende:
Roze scooter, roze kado's..................![]()
Roze prinsessenkamerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:22 schreef yellowfirst het volgende:
Roze scooter, roze kado's..................![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |