quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:55 schreef Dropkick het volgende:
Marlies kan ook wel een pimpbeurt gebruiken!Bizhaaaaaaaarrr
Wat valt dáár nu nog aan te piimpen.:? Eens een heks altijd een heks.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:55 schreef Dropkick het volgende:
Marlies kan ook wel een pimpbeurt gebruiken!Bizhaaaaaaaarrr
ze blijven steeds hangen hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:13 schreef arneaux het volgende:
De streams zijn zeker ook weer kut.
Maandagavond ook, dan is exit Malries. (hoop ik)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:45 schreef n1ek het volgende:
Een oud hollandse spelletjes avond
en morgenavond een filmpje op de buis
zondagavond een feest
ja die was ik vergeten, dat is natuurlijk het grootste feestquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:48 schreef berney het volgende:
[..]
Maandagavond ook, dan is exit Malries. (hoop ik)
Ja zakdoekje leggen of spijkerpoepen of tikkertje of verstoppertje of kaartje blazenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:50 schreef Inq. het volgende:
Misschien zijn oudhollandse spelletjes geen bordspelletjes, maar 'doe-spelletjes'?
Bedenk ik ook maar in de ijdele hoop dat er nog iets te beleven valt op de streams vanavond..![]()
als het filmpie kijken is naar eigen beeldmateriaal wordt het leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:46 schreef flugeltje het volgende:
De hardste BB ooit???
Voor ons ja, morgenavond lekker saai kijken naar bewoners die op de bank hangen en film kijken en zondag is het feest als iedereen op tijd naar bed moet omdat ze een dag later weer moeten werken of school hebben...
Haha, ook niet bijster spannend nee..maar misschien met genoeg alcohol erbij?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ja zakdoekje leggen of spijkerpoepen of tikkertje of verstoppertje of kaartje blazen
Mag wel dat moesten ze zelf weten maar ze moesten er rekening mee houden dat er dit weekend nog een feest zou komen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Inq. het volgende:
[..]
Haha, ook niet bijster spannend nee..maar misschien met genoeg alcohol erbij?
Ownee, mocht ook ook niet![]()
Ja, maar, de zussen hadden een begeleidende brief bij zich van de psychiater.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zitten vanaf het begin in een uitzonderingspositie.
Egberts zoon werd ook 30 toen hij in het huis zat, maar Egbert mocht nog geen knoop sturen.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja, maar, de zussen hadden een begeleidende brief bij zich van de psychiater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |