quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:00 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Hopelijk word ik vanavond niet teleurgesteld in de filmkeuze. Heb me zelfs hier aangemeld als voorbereiding. Ik wil actie!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:35 schreef Inq. het volgende:
Marlies heeft voordat ze het huis in ging haar foto van Hyves gehaald omdat ze geen zin had in aaaallll die 'wannabe-friends'![]()
Tis erg boeiend jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:32 schreef Kinga het volgende:
ZO hey, gebeurt weer veel aan de posts te zien.
Ik heb er lekker twee!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:24 schreef gerxan het volgende:
streams lopen lekker, 1 maar van de 4..
zou leuk zijn als Semih dat ook doet uit tactische overwegingen om zn eigen ass te reddenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:48 schreef schatje het volgende:
Rik is bang dat Jeroen hem nomineert.
terrechtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:48 schreef schatje het volgende:
Rik is bang dat Jeroen hem nomineert.
misschien hebben ze dat wel al mogen doen tijdens die testquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:24 schreef Suikeroom het volgende:
confronterende filmpjes kwamen vorig jaar pas nadat ze allemaal 1 vraag mochten stellen in de dagboekkamer
Semih dacht dat er een uur vertraging in zou zitten, zodat de redactie bepaalde dingen kon filteren of niet uitzenden (ala nipplegate) ook dacht hij dat er een regie zou zitten die dingen al achter elkaar zou zetten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:41 schreef gerxan het volgende:
herinner me toch duidelijk dat tijdends t lopen in t rad 5 min vertraging in zat . toen was er n klok aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |