Daar ben ik het dan absoluut niet mee eens. Semih zat altijd al uren met Micheline en Marcia de beste nominaties in elkaar te metselen. Daar komen de anderen niet bij in de buurt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:28 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Doen ze allemaal even veel hoor
Ik ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds op confronterende filmpjes straks
![]()
NIET mee eensquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan absoluut niet mee eens. Semih zat altijd al uren met Micheline en Marcia de beste nominaties in elkaar te metselen. Daar komen de anderen niet bij in de buurt.
Daar is de kwaliteit alleen stukken minder, dus niet te gebruiken als je full screen captures wilt maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:33 schreef Lady-night het volgende:
streams van de BB site doen het allemaal
De keyword is 'zat'. Ik heb Semih de afgelopen dagen niet gehoord over de nominaties, niet op die manier in ieder geval. Zou het dan toch door Micheline komen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan absoluut niet mee eens. Semih zat altijd al uren met Micheline en Marcia de beste nominaties in elkaar te metselen. Daar komen de anderen niet bij in de buurt.
Misschien is de drang om te blijven, nu Micheline weg is, minder groot.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:34 schreef Day het volgende:
[..]
De keyword is 'zat'. Ik heb Semih de afgelopen dagen niet gehoord over de nominaties, niet op die manier in ieder geval. Zou het dan toch door Micheline komen?
Ik vind 'm sowieso heel erg veranderd sinds zij weg is.
Dat idee krijg ik ook, ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is de drang om te blijven, nu Micheline weg is, minder groot.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:04 schreef arneaux het volgende:
Goeie God, er gebeurt écht helemaal geen zak he?
printscreen indrukken, in paint met ctrV en uploadenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:28 schreef Lady-night het volgende:
hoe kun je cappen??
Wat moet je anders de hele dag in dat saaie huis,voor Tijn is dit gewoon fun, lekker zuigen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:37 schreef tonja het volgende:
Een sprankelende discussie over gezichtsmaskers. Wat is Tijn een zeikert zeg.
Zelden was een onderschrift zo toepasselijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:55 schreef Suikeroom het volgende:
Ik heb wel internet maar kan niet streamen. .hoe kan dat?![]()
hehe jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelden was een onderschrift zo toepasselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |