Zit zelf de lage kwaliteit garnier streams te kijken...dat loopt aardig.quote:
Dat zijn vooral Rik en Jeroen die zo goor vretenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef natronic het volgende:
jezus... ze moeten die gasten eens wijzen op hun gore eet gedrag... bah... smerig en ergelijk
Oepsquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[POLL] Verschillen tussen Monique en Sabrina
Maandag is ze weg..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:05 schreef Kinga het volgende:
Nou BB heeft Marlies op haar toppunt. Hoe irritant kan iemand zijn...
Tja ik zei net ook al dat het me opviel dat BB nooit een actiefilm of thriller laat zien, altijd zoete films of komediesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef Sug4r het volgende:
Sjeezes zeg echt een halloweenfilmdie heeft iedereen al 100 keer gezien. Waarom draaien ze niet Saw III ???
De streams van Talpa- BB site doen het vrijwel altijd goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zit zelf de lage kwaliteit garnier streams te kijken...dat loopt aardig.![]()
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow
Sabrina is ook echt heul dik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:13 schreef Kinga het volgende:
En dan zich afvragen waarom ze zo dik zijn, check die Sabrina eens kanen.
O, is het Marciaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef yellowfirst het volgende:
Heerlijk dat geluid Marcia..laat de boel een beetje opleven...![]()
Dat hoorden de buren bij mij ook.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn: best wel wereldwijs zeg maar, voor een non.
SABRINA MOET HAAR ZENDER CHECKEN
Ze vergeten de camera's na een tijdje.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:31 schreef marky het volgende:
Ah lekker Marcia eerst snuiten en dan nog even in je doekje kijken
Zei Rik dat ? Dan kan ik me wel voorstellen dat hij dat fijn vindt....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:52 schreef Capaja het volgende:
kan iemand me uitleggen wat er FIJN kan zijn aan een kapsel, een glittertop en weet ik veel wat al niet meer ?
Ik zie hem op stream 2 naast monique zittenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:00 schreef schizolientje het volgende:
is Tijn al naar bed
Niets gemist, ze kijken Sound of Musicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:17 schreef Bartoli het volgende:
wat gemist? en welke film kijken ze uberhaupt?
The sound of music....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:17 schreef Bartoli het volgende:
wat gemist? en welke film kijken ze uberhaupt?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niets gemist, ze kijken Sound of Music
probeer me het dan eens uit te leggen, ik vind het zo'n FOUT woord voor een kapsel, een kledingstuk of wat dan ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zei Rik dat ? Dan kan ik me wel voorstellen dat hij dat fijn vindt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |