Ja zoiets hoorde ik ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef Bartoli het volgende:
betrapped?
Iddquote:
Zo zijn ze natuurlijk ook weer, àlles voor de kijker.......quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Iddmaar die lafbekken hadden natuurlijk bedacht dat dat wel eens minder sociaal bij de kijkers kon overkomen.
Niet bijzonder veel neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:46 schreef Day het volgende:
Zelfde topic nog. Dus ik kan wel concluderen dat er niks op de streams te beleven is.
Ik hoorde ze aan het begin zeggen "Betrapped" maar die titel kan ik niet zo snel vinden dus mss klopt het nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:46 schreef pullup het volgende:
Ok, wie raad het eerst waar ze naar kijken
De Talpasite vond het een week of 3 geleden ook rumoerig toen alle bewoners constant lagen te maffen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
En dan durft de Talpa-site nog te beweren: film brengt bewoners in extase....![]()
Een 3.7.quote:
Wie die schrijver (?) van de Talpa is weet ik niet, maar fantasie is iets waar hij geen gebrek aan heeft.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
De Talpasite vond het een week of 3 geleden ook rumoerig toen alle bewoners constant lagen te maffen.
t Is jammer dat Hummie ervanuit gaat dat wij nu met zn allen doen alsof het een fantastische avond is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wie die schrijver (?) van de Talpa is weet ik niet, maar fantasie is iets waar hij geen gebrek aan heeft.....
3.7 op de Imbd movie lijstquote:
Zou Hummie al zo ver zijn afgegleden? Dan is het intriest ja........quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Is jammer dat Hummie ervanuit gaat dat wij nu met zn allen doen alsof het een fantastische avond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |