In mei pas weerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik had je ouder verwacht, dat is alles..
Sure.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef Emel het volgende:
25-11 moet ik misschien werken van mijn baas, dus onder voorbehoud zet ik het in mijn agenda. Mag ik iemand meenemen?
Liever je discussie in POL/NWS te houden dmv een ander topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:35 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Hoe maatschappelijk correct om dat te doen. Vooral typisch dat Moslims het zelf zwaar laten afweten. ................. Begrijpen jullie als (ja als wat eigenlijk) de hele situatie met de moslims wel? Of hebben jullie de dikste plaat voor jullie hoofdje?
heyquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef cikolata het volgende:
hallo lieve mensen
ik sta al op de lijstzal Zeyster weer meevragen, hebben de jongens ook een leuke avond
Leuk!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef cikolata het volgende:
hallo lieve mensen
ik sta al op de lijstzal Zeyster weer meevragen, hebben de jongens ook een leuke avond
Soort van moslimmeetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:51 schreef Skull-splitter het volgende:
wat is dit voor een bocht-meeting?
Watjesquote:
Is dit een verkapte uitnodiging?quote:
Iedereen is welkomquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging?
Wacht nog heel even hoor, ik wil nog even hem uitblaffen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:35 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Hoe maatschappelijk correct om dat te doen. Vooral typisch dat Moslims het zelf zwaar laten afweten. ................. Begrijpen jullie als (ja als wat eigenlijk) de hele situatie met de moslims wel? Of hebben jullie de dikste plaat voor jullie hoofdje?
Toon eens wat respect voor minder begaafden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dingt mee voor de Fok-mongool 2006-2010 award
ze hebben bulgurquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Alleen als er couscous is
Edit: voordat ik het label "rascist" opgeplakt krijg: couscous is gewoon verdomde lekker
Wij kunnen niet editenquote:
wie weet kom ik dan ook misschien naar de meetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:17 schreef NanKing het volgende:
Ik moest hier verplicht een tvp zetten.
wat had je?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:21 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb wel weer trek in dat eten.
Wie weetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wie weet kom ik dan ook misschien naar de meet
En je ziet je zelf nu ook al blauw?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit pas aan mijn tweede biertje.
Ik ben kleurendoofquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En je ziet je zelf nu ook al blauw?
nou ga je alle turken over je heen krijgen tijdens de meetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar best mee te vergelijken valt, ja.
Erotischquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou ga je alle turken over je heen krijgen tijdens de meet
Het zijn niet alleen turkse dames hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh wacht.
* NanKing in hoekje bibbert.
Vandaar dat bibberen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen turkse dames he
Het was gewoon lekkerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet al die namen niet meer van die gerechten.
Eén van jullie twee had de gegrilde kipfilet, waarvan ik zei dat ik het moest nemenquote:
Het was erg lekker ja. En inderdaad, bij Zuidplein.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:09 schreef Emel het volgende:
is het echt zo lekker eten daar?
waar is het? Daar bij Zuidplein?
ik zal dan een keer met vrienden gaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eén van jullie twee had de gegrilde kipfilet, waarvan ik zei dat ik het moest nemen. Maar mijn eten was uiteindelijk ook erg lekker
. Én maar goed dat ik alsnog baklava heb gegeten omdat dat appeltaartding van Nan ranzig bleek te zijn
.
[..]
Het was erg lekker ja. En inderdaad, bij Zuidplein.
Jep, dat rondje met bankjes was echt goed. En sowieso de tafels ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:30 schreef yvonne het volgende:
Wat ik er erg belangrijk vond was dat we lekker relaxed konden eten en zitten, vriendelijke bediening
Daarom moet je ook weer mee. We moeten je weer ontrinkelen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:30 schreef NanKing het volgende:
Ik heb nog steeds rinkeltjes in mijn hoofd van die rokjes.
Ik heb ook een verjaardag die dag, dus moet even kijken hoe en watquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef Zeyster het volgende:
[..]
Daarom moet je ook weer mee. We moeten je weer ontrinkelen.![]()
misschienquote:
Misschien at je wel stierenballenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet al die namen niet meer van die gerechten.
Zolang het lekker isquote:Op zondag 29 oktober 2006 07:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien at je wel stierenballen
oequote:Op zondag 29 oktober 2006 07:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien at je wel stierenballen
Ramadan-meet napraat topique deel weetikveel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:33 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Hoe was de Ramadan meet eigenlijk? Staat vast al ergens geschreven? Iemand een linkje? Ben te lui om te zoeken.
Zal ik je ze voorschotelen dan maar?quote:
Bijna geslaagd dus!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ramadan-meet napraat topique deel weetikveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |