In mei pas weerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik had je ouder verwacht, dat is alles..
Sure.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef Emel het volgende:
25-11 moet ik misschien werken van mijn baas, dus onder voorbehoud zet ik het in mijn agenda. Mag ik iemand meenemen?
Liever je discussie in POL/NWS te houden dmv een ander topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:35 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Hoe maatschappelijk correct om dat te doen. Vooral typisch dat Moslims het zelf zwaar laten afweten. ................. Begrijpen jullie als (ja als wat eigenlijk) de hele situatie met de moslims wel? Of hebben jullie de dikste plaat voor jullie hoofdje?
heyquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef cikolata het volgende:
hallo lieve mensen
ik sta al op de lijstzal Zeyster weer meevragen, hebben de jongens ook een leuke avond
Leuk!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef cikolata het volgende:
hallo lieve mensen
ik sta al op de lijstzal Zeyster weer meevragen, hebben de jongens ook een leuke avond
Soort van moslimmeetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:51 schreef Skull-splitter het volgende:
wat is dit voor een bocht-meeting?
Watjesquote:
Is dit een verkapte uitnodiging?quote:
Iedereen is welkomquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging?
Wacht nog heel even hoor, ik wil nog even hem uitblaffen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:35 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Hoe maatschappelijk correct om dat te doen. Vooral typisch dat Moslims het zelf zwaar laten afweten. ................. Begrijpen jullie als (ja als wat eigenlijk) de hele situatie met de moslims wel? Of hebben jullie de dikste plaat voor jullie hoofdje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |