Vind ik ook erg jammer. Laat ik voorop stellen dat ik niet nieuwsgierig ben. Mede daardoor kan ik me permitteren om graag iemand te leren kennen en te weten wat voor persoon er achter een username schuil gaat.. Maar wel begrijpelijk allemaal...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:08 schreef Mutant01 het volgende:
Wel jammer van Triggershot zeg.
Je hebt me doorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:13 schreef Zeyster het volgende:
Haha geef nou maar allemaal toe dat jullie daar voor Triggershot zaten! JAHHAAA!! ALLEMAALLL!
Ik was gekomen voor Zeyster!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:13 schreef Zeyster het volgende:
Haha geef nou maar allemaal toe dat jullie daar voor Triggershot zaten! JAHHAAA!! ALLEMAALLL!
slijmbalquote:
Niet uitsluitend, maar had het wel heel leuk gevonden als hij er ook was..quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:13 schreef Zeyster het volgende:
Wij dragen em allen in ons ziel meequote:Op zondag 22 oktober 2006 00:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet uitsluitend, maar had het wel heel leuk gevonden als hij er ook was..
Wat heb je gegeten dan? Ik zal helemaal aan de andere kant...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder Zeyster had ik nooit lekker voedsel binnengekregen![]()
Alsof ik al die Turkse namen nog uit mn hoofd weet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan? Ik zal helemaal aan de andere kant...![]()
Jij hierquote:
Ohhh, je hebt turks gegeten. Dat is altijd lekkerquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof ik al die Turkse namen nog uit mn hoofd weet.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohhh, je hebt turks gegeten. Dat is altijd lekker![]()
Nee, hij is triggershot!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:19 schreef Zeyster het volgende:
Nou nu ben ik ook wel benieuwd, is hij half superheld of zo? Kan hij al jonglerende het wilhelmus boeren? Of een konijntje uit zijn tas toveren?Heeft hij drie armen? Waarvan één onzichtbaar? Want dat heb ik ook namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |