Toon eens wat respect voor minder begaafden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dingt mee voor de Fok-mongool 2006-2010 award
ze hebben bulgurquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Alleen als er couscous is
Edit: voordat ik het label "rascist" opgeplakt krijg: couscous is gewoon verdomde lekker
Wij kunnen niet editenquote:
wie weet kom ik dan ook misschien naar de meetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:17 schreef NanKing het volgende:
Ik moest hier verplicht een tvp zetten.
wat had je?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:21 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb wel weer trek in dat eten.
Wie weetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wie weet kom ik dan ook misschien naar de meet
En je ziet je zelf nu ook al blauw?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit pas aan mijn tweede biertje.
Ik ben kleurendoofquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En je ziet je zelf nu ook al blauw?
nou ga je alle turken over je heen krijgen tijdens de meetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar best mee te vergelijken valt, ja.
Erotischquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou ga je alle turken over je heen krijgen tijdens de meet
Het zijn niet alleen turkse dames hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh wacht.
* NanKing in hoekje bibbert.
Vandaar dat bibberen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen turkse dames he
Het was gewoon lekkerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet al die namen niet meer van die gerechten.
Eén van jullie twee had de gegrilde kipfilet, waarvan ik zei dat ik het moest nemenquote:
Het was erg lekker ja. En inderdaad, bij Zuidplein.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:09 schreef Emel het volgende:
is het echt zo lekker eten daar?
waar is het? Daar bij Zuidplein?
ik zal dan een keer met vrienden gaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eén van jullie twee had de gegrilde kipfilet, waarvan ik zei dat ik het moest nemen. Maar mijn eten was uiteindelijk ook erg lekker
. Én maar goed dat ik alsnog baklava heb gegeten omdat dat appeltaartding van Nan ranzig bleek te zijn
.
[..]
Het was erg lekker ja. En inderdaad, bij Zuidplein.
Jep, dat rondje met bankjes was echt goed. En sowieso de tafels ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:30 schreef yvonne het volgende:
Wat ik er erg belangrijk vond was dat we lekker relaxed konden eten en zitten, vriendelijke bediening
Daarom moet je ook weer mee. We moeten je weer ontrinkelen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:30 schreef NanKing het volgende:
Ik heb nog steeds rinkeltjes in mijn hoofd van die rokjes.
Ik heb ook een verjaardag die dag, dus moet even kijken hoe en watquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef Zeyster het volgende:
[..]
Daarom moet je ook weer mee. We moeten je weer ontrinkelen.![]()
misschienquote:
Misschien at je wel stierenballenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet al die namen niet meer van die gerechten.
Zolang het lekker isquote:Op zondag 29 oktober 2006 07:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien at je wel stierenballen
oequote:Op zondag 29 oktober 2006 07:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien at je wel stierenballen
Ramadan-meet napraat topique deel weetikveel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:33 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Hoe was de Ramadan meet eigenlijk? Staat vast al ergens geschreven? Iemand een linkje? Ben te lui om te zoeken.
Zal ik je ze voorschotelen dan maar?quote:
Bijna geslaagd dus!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ramadan-meet napraat topique deel weetikveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |