Ja euh ik probeer gewoon het ijs te breken hoor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
Mwah hij is net open dus lijkt me sterk he?
Ja dan moet je vooral met zo'n kut openingszin komen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja euh ik probeer gewoon het ijs te breken hoor!
Joh weet je ga lekker zalf kopen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dan moet je vooral met zo'n kut openingszin komen!![]()
Bepaal ik zelf wel, huilie!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh weet je ga lekker zalf kopen!![]()
zit jij het rat te kijken ?quote:
yeps...alleen dat geldspel wor een beetje eentonig!quote:
Ach de knijpers hebben we ook al gehad maar paintballen was lekker pijnlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps...alleen dat geldspel wor een beetje eentonig!
tisser lieverd?quote:
Hoi Peetquote:
Je onderbreekt mijn reeksquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Peet![]()
eindelijk iemand anders om tegen te lullen![]()
die heb ik ookquote:
Qua pagevieuws staat het 72-67, dus deze moet gewoon open blijvenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
ja sorry peet ...maar ben al blij dat er iemand is om tegen te praten![]()
Lithaaaaaaaaaaaaa!quote:
Ik ga op tijd slapen, morgen weer honden vermaken.quote:
pageviews zijn liefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Qua pagevieuws staat het 72-67, dus deze moet gewoon open blijven
hier mag alles besproken worden ...het huis enkel met mate!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga op tijd slapen, morgen weer honden vermaken.
En in huis mag geloof ik niet in de SC besproken worden
Is we voor komen te staan, dan zal ik naar die andere moeten gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Oehhhhhhhhh, 34-34 qua reakties, spannend
we gaan hardquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Oehhhhhhhhh, 34-34 qua reakties, spannend
hey! ik ben de underdog...zie oorties in fb!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is we voor komen te staan, dan zal ik naar die andere moeten gaan.![]()
wat nou weer ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef Gladys het volgende:
wat is dat voor achterlijk gespring hierEn nee spring niet meer,heb gat in mijn kop
mijn kop gestoten op het werk tegen een ijzeren balkquote:
Puntoortje zegt dat haar SC dicht mag, dus...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey! ik ben de underdog...zie oorties in fb!
jij bent een beetje lomp he?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
mijn kop gestoten op het werk tegen een ijzeren balk
Moeje niet vragen op wat voor manierquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Puntoortje zegt dat haar SC dicht mag, dus...
ja een beetje maarquote:
Op wat voor manier dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moeje niet vragen op wat voor manier![]()
die van jou was eerderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moeje niet vragen op wat voor manier![]()
lama's....CHANTAL!quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef puntoortje het volgende:
ik geef het op...hij was eerder..MAAR te vroeg...ik geef het op...sorry...heb hier geen zin in
huhquote:
kut voor je..geen schudding?quote:
valt nix te schudden daarquote:
de Lama's nederland 3quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:23 schreef Gladys het volgende:
maar wat is er met de lama's en chantal
ik ook au ik beton in oog vandaag en 230 op mn beenquote:
ik zei al ...schuddingquote:
ff kijkenquote:
doeiquote:
bezoek? tisdah?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef Inodder het volgende:
heb ik al mn werk achter de rug 17 uur! is iedereen weg![]()
zul je zien heb ik zo bezoek loopt t hier weer vol![]()
![]()
Dat zijn van die kammeraden die bellen en zeggen Vanavond bij jou(?)quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:42 schreef Inodder het volgende:
zegt ff hoi ben maar is optijd naar huis gegaan (dag was ook lang genoeg vanaf 4.45 uur)
zo ff douchen, naar kapper, eten koken, eten en dan ben ik weer terug![]()
![]()
edit: kut nee dan keuken opruimen/schoonmaken, stofzuigen, dweilen, toilet schoonmaken en dan pas weer terug![]()
daarom hou ik niet zo van mensenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat zijn van die kammeraden die bellen en zeggen Vanavond bij jou(?)
Dan zeg je man ik ben bekaf weet nie of ik wel meega
Zeggen ze Stel je nie aan we zijn rond half 11 bij je![]()
wel van bloemenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom hou ik niet zo van mensen
dan vanacht weer de hele nacht zuipen en morgen ook de hele dag geen flikker waardquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom hou ik niet zo van mensen
ze zullen zo wel komen johquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:39 schreef Inodder het volgende:
IK WIL EIGENLIJK NAAR MN NEST GVD![]()
ma goed als ze niet komen zit ik hier ook nog n paar uur beetje schijnheilig![]()
noddiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik ook au ik beton in oog vandaag en 230 op mn been![]()
lekker gedouched?quote:
kom maar es bij ome Bernd op de knie en vertelquote:
ook al 2x vandaag eerst na mn werk voor de kapper en half uur geleden na al t werk en de kriebelende haartjesquote:
Ga je al weer poezeke we hebben nog geen woord gewisseldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:44 schreef Gladys het volgende:
gaat ook maar weer ...doei
ffies een klote gevoel sinds een paar minuutjes.....duik me bedje maar inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
kom maar es bij ome Bernd op de knie en vertel
dan heb ik zeker onzichtbaar gepostquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ga je al weer poezeke we hebben nog geen woord gewisseld![]()
![]()
jammer hoor nou truste dan maar schatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ffies een klote gevoel sinds een paar minuutjes.....duik me bedje maar in
kut voor je, komta? Niet lekker in je vel?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ffies een klote gevoel sinds een paar minuutjes.....duik me bedje maar in
oe heb ik je genegeerd sorryquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan heb ik zeker onzichtbaar gepostMaar tot later
laat me maar ff in me hoekje ziitenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
kut voor je, komta? Niet lekker in je vel?
hoi hoiquote:
Hoi lekker ding, you're like a fresh morning dew, on a bright new DAY!quote:
Lekker welkom!quote:
ik heb bezoek....dus ...van alles was eigenlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
kut voor je, komta? Niet lekker in je vel?
hey dayquote:
OK, deze is misschien een beetje too much, maar toch wel hartelijkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
![]()
[..]
Hoi lekker ding, you're like a fresh morning dew, on a bright new DAY!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor jou is niets teveelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:00 schreef Day het volgende:
[..]
OK, deze is misschien een beetje too much, maar toch wel hartelijker![]()
sorry hoor was maar n grapjequote:
heeeeeeeeeeej skippiehoerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
hallooooooooo!
strax weer ? ( hoop dat de rest ook kanquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
strax weer ? ( hoop dat de rest ook kan)
heje petraaquote:
Ik ben nog ff op die kutservert bezig...is nog niet helemaal topquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
leuk, ice en die andere zijn al online
zeg maar hoe laat dan ? kan ik nog ff bankenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nog ff op die kutservert bezig...is nog niet helemaal top
geef wel een gilquote:
okequote:
beetje wel hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
hellowww oortje wat een stille boel hier
top wat????quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
hop!
nee ik denkik doe ff je nossie verzieken om te plagenquote:
Lekkel!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:56 schreef chas het volgende:
Yoehoe, biertjuh iedereen?
ajuus!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:58 schreef puntoortje het volgende:
ik ga naar bed ......slaap lekker....![]()
Slaap ze!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:58 schreef puntoortje het volgende:
ik ga naar bed ......slaap lekker....![]()
jaaaa ikkequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:56 schreef chas het volgende:
Yoehoe, biertjuh iedereen?
Die zegt altijd dat ze gaat slapen en twee uur later zie je nog postings!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
Oortjes ?
lekker dankjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:05 schreef chas het volgende:
[..]
Oke, hier een lekkere gele kouwe rakker!
*PROOST*![]()
duhhhh hahahahaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:09 schreef chas het volgende:
[..]
Nee - nee, je schrijft het verkeerd!
Lekker drankje is het! hahahaha
M'n teletubbie pak !quote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
Heeft Oorties trouwens al een ban nu?
Kommaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr klein meisje!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb er wel 1 voor jou. Hebben?
Kinderlokker!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
Kommaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr klein meisje!![]()
lekker hartelijk weerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:38 schreef chas het volgende:
[..]
Lief dat je dat meld, maar dat hoef je echt NIET MEER TE DOEN!
Wij lezen dat vanzelf wel!
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:38 schreef chas het volgende:
[..]
Lief dat je dat meld, maar dat hoef je echt NIET MEER TE DOEN!
Wij lezen dat vanzelf wel!
![]()
flauwquote:
Flauw!quote:
ben je zo blij om me te zienquote:
papagaaiquote:
Jij bent toch dé SC kampioen hier samen met versabommiequote:
nah niet echt hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij bent toch dé SC kampioen hier samen met versabommie
2e plaats danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
nah niet echt hoorDas toch bommie alleen hoor
Ik teken protest aan!quote:
Nee, Gladys staat 2e, jij op 1quote:
Je bent dronken jurkquote:
Mwah......quote:
en jij als eerstequote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!quote:
Ik wil je best een biertje aanbiedenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Valt er nog iets te zuipen in deze kroeg
We nemen allemaal een Drionnetjequote:
ik heb rose,bier en wodkaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!![]()
Valt er nog iets te zuipen in deze kroeg
Een pilletje met verstrekkende gevolgenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pil_van_Drion
Een pilletje![]()
Kom het op verschillende fora geregeld tegen (de naam dan)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een pilletje met verstrekkende gevolgen(kende de naam maar wist niet meer precies wat)
Wat voor streams?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:18 schreef APK het volgende:
Nogmaals: Kijkt iemand in dit topic naar de BB streams
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:18 schreef APK het volgende:
jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:18 schreef APK het volgende:
Heb versatel, heb alle streams !quote:
zie de SVquote:
Shit, Bommie, was ik maar zo gelukkig als jij.quote:
Is er niets te rellen op het forum? en dan bedoel ik niet de fb hierquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Shit, Bommie, was ik maar zo gelukkig als jij.![]()
Ik weet het niet meer, help mij!![]()
Je kán rellen met mij maar of dat kans van slagen heeft is vraagje nr.2quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is er niets te rellen op het forum? en dan bedoel ik niet de fb hier![]()
Nee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is er niets te rellen op het forum? en dan bedoel ik niet de fb hier![]()
alsof ik nu nog verstaanbaar kan pratenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:31 schreef versabommie het volgende:
MANU! Microfoon al gevonden ?
heeej morriequote:
zal ik ff checken ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alsof ik nu nog verstaanbaar kan praten
Ga naar de COS ofzo lamzakquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:18 schreef APK het volgende:
quote:
Die hadden we toch al gehadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een beetje laat mss maar: Don't forget the rules
quote:
Nee die hadden we niet gehad, klik maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die hadden we toch al gehad![]()
Ik hoopte op een leuke confrontatie tussen 2 dronken users![]()
verveel mequote:
Probleem is dat ik even geen koptelefoontje heb dankzij een kotsende katquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee die hadden we niet gehad, klik maarIs hier nog niet gepost
zie antwoord aan BONGquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
...........................................................
![]()
Gladdyquote:
Moet je niet Skypen dan?quote:
Bookmark het maar want anders ben je het kwijtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Probleem is dat ik even geen koptelefoontje heb dankzij een kotsende kat![]()
Zal volgende week even luisteren![]()
Sarcasme staat jou totaal nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bookmark het maar want anders ben je het kwijtDe SC gaat ERG hard
Allang een kopie naar 1 van mijn emailadressen gestuurdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bookmark het maar want anders ben je het kwijtDe SC gaat ERG hard
En toch he....had ik t idee dat het zou werken hierquote:
Toch maar wat anders proberenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch he....had ik t idee dat het zou werken hier
Hier is het prima, heb muziek en bier en een heerlijke Gauloise dus ik ben happyquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alles goed?
Is overal een beetje saai![]()
Wens is de vader van de gedachtequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:02 schreef versabommie het volgende:
Een bitchfight tussen morwen en Gladys? met modder enzo ?
Ga je gangquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef APK het volgende:
Dit is toch de SC en dat je iedereen mag afzeiken enzo
Dat is goed!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier is het prima, heb muziek en bier en een heerlijke Gauloise dus ik ben happy
Leuk hoofd, zelf gebreid?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef APK het volgende:
Wie wil je afzeiken, of wie wil je dat er afgezeken gaat worden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef APK het volgende:
Doe je de gordijnen open, zwaai nog even naar de buurvrouw en gaat lekker slapenquote:
Dat lijkt me geen strak plan dus ik blijf nog ffquote:
ben al met een lekkere vent aan t skypenquote:
Newbie!quote:
Tja, het loopt een beetje dood daarom knal ik er wat muziek in, ben al bezig met de volgende nummersquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is goed!
Maar nu hier nog, zit al een tijdje te lurken en bij het "watjesforum" aan het posten, maar nergens komt het echt van de grond.
wie?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben al met een lekkere vent aan t skypen![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben al met een lekkere vent aan t skypen![]()
Ah, de lafaard uit Utrecht -zonder foto in zijn fotoboek- is ook in da house.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:06 schreef versabommie het volgende:
Keek net in je fobo, daar kan laxo niet tegenop!
Ben je blij me te zien of heb je downsyndroom?
Of een man van 50 die zich voordoet als een ventje van 11quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan ook een ventje van 11 jaar zijn
![]()
quote:
nou dan heeft ie wel een verdomd lekkere zware stem voor zijn 11 jaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan ook een ventje van 11 jaar zijn
![]()
Is gewoon mijn foto knurft!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, de lafaard uit Utrecht -zonder foto in zijn fotoboek- is ook in da house.![]()
Bij Gladijs kan je alles verwachtenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of een man van 50 die zich voordoet als een ventje van 11![]()
lukt alleen niet zo hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij Gladijs kan je alles verwachten![]()
Ik doe heel vaak een man na![]()
Zoiets als; "Ik ben Kribbet ik ben .. jaar en ik doe nu een man na"quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij Gladijs kan je alles verwachten![]()
Ik doe heel vaak een man na![]()
Gladys en ik zijn dik aan, lees je in ofzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:02 schreef versabommie het volgende:
Een bitchfight tussen morwen en Gladys? met modder enzo ?
ben achter de schermen al flink aan het stokenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gladys en ik zijn dik aan, lees je in ofzo![]()
Dat is alles? Voor een zware doorgerookte stem ga je al.............quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou dan heeft ie wel een verdomd lekkere zware stem voor zijn 11 jaar
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
dubbelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben achter de schermen al flink aan het stoken![]()
ja he schatjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
MIEP MIEP, zoeffffquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zoiets als; "Ik ben Kribbet ik ben .. jaar en ik doe nu een man na"![]()
Mijn vriend vindt van wel hoorquote:
heej boefjequote:
Wacht...ik krijg een ...een een beeld...quote:
yeps glijen tot en met hierquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is alles? Voor een zware doorgerookte stem ga je al.............![]()
wat vind je vrouw daarvan ?quote:
heb geen bikiniquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wacht...ik krijg een ...een een beeld...
Ik zie ...nomen...morwen.......gladys...ik zie modder .....ik zie bikini's.....
Ik heb helemaal geen bikiniquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wacht...ik krijg een ...een een beeld...
Ik zie ...nomen...morwen.......gladys...ik zie modder .....ik zie bikini's.....
NOU GLADYSquote:
laat je die thuisquote:
ik ben 31 pikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
NOU GLADYSHad ik niet achter je gezocht maar ach, zodra dames boven de 40 komen
![]()
Ze vindt die voorbinddildo's helemaal te gekquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus alleen maar broekjes??
Maak iedereen gek hier!!!![]()
Ach jee, het is nog een meisjequote:
mijn geb,datum staat er ook hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach jee, het is nog een meisjeWat kunnen foto's toch een verkeerd beeld geven he??
![]()
jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus alleen maar broekjes??
Maak iedereen gek hier!!!![]()
snappiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
Ik kan ook geen moment even weg gaan heh![]()
En nee, ik ga niet terug lezen en quoten, jullie moeten allemaal opzouten. Behalve Snappie, Gladys en de rest![]()
Lekkere tettenquote:
Dat is iedereen die het snaptquote:
Bij de meeste klopt dat nietquote:
Fijn dat ik onder de rest valquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
Ik kan ook geen moment even weg gaan heh![]()
En nee, ik ga niet terug lezen en quoten, jullie moeten allemaal opzouten. Behalve Snappie, Gladys en de rest![]()
Lijkt me niet want ik snap nooit iets en zowel... is het al veel te laatquote:
tuuuuuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij de meeste klopt dat nietIk ben 19
![]()
Geil !quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:32 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Fijn dat ik onder de rest valGoed dat ik t weet
![]()
Alleen jammer van dat shirtje er overheenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lekkere tetten![]()
En nee, ik ben niet bi, denk ik![]()
dat vind ik ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
vind ik ook !
jopen roeleren !quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat shirtje er overheen![]()
Zit niet te zeikenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:32 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Fijn dat ik onder de rest valGoed dat ik t weet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |