Shit, Bommie, was ik maar zo gelukkig als jij.quote:
Is er niets te rellen op het forum? en dan bedoel ik niet de fb hierquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Shit, Bommie, was ik maar zo gelukkig als jij.![]()
Ik weet het niet meer, help mij!![]()
Je kán rellen met mij maar of dat kans van slagen heeft is vraagje nr.2quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is er niets te rellen op het forum? en dan bedoel ik niet de fb hier![]()
Nee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is er niets te rellen op het forum? en dan bedoel ik niet de fb hier![]()
alsof ik nu nog verstaanbaar kan pratenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:31 schreef versabommie het volgende:
MANU! Microfoon al gevonden ?
heeej morriequote:
zal ik ff checken ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alsof ik nu nog verstaanbaar kan praten
Ga naar de COS ofzo lamzakquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:18 schreef APK het volgende:
Nogmaals: Kijkt iemand in dit topic naar de BB streams
quote:
Die hadden we toch al gehadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een beetje laat mss maar: Don't forget the rules
quote:
Nee die hadden we niet gehad, klik maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die hadden we toch al gehad![]()
Ik hoopte op een leuke confrontatie tussen 2 dronken users![]()
verveel mequote:
Probleem is dat ik even geen koptelefoontje heb dankzij een kotsende katquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee die hadden we niet gehad, klik maarIs hier nog niet gepost
zie antwoord aan BONGquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
...........................................................
![]()
Gladdyquote:
Moet je niet Skypen dan?quote:
Bookmark het maar want anders ben je het kwijtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Probleem is dat ik even geen koptelefoontje heb dankzij een kotsende kat![]()
Zal volgende week even luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |