Ja euh ik probeer gewoon het ijs te breken hoor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
Mwah hij is net open dus lijkt me sterk he?
Ja dan moet je vooral met zo'n kut openingszin komen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja euh ik probeer gewoon het ijs te breken hoor!
Joh weet je ga lekker zalf kopen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dan moet je vooral met zo'n kut openingszin komen!![]()
Bepaal ik zelf wel, huilie!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh weet je ga lekker zalf kopen!![]()
zit jij het rat te kijken ?quote:
yeps...alleen dat geldspel wor een beetje eentonig!quote:
Ach de knijpers hebben we ook al gehad maar paintballen was lekker pijnlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps...alleen dat geldspel wor een beetje eentonig!
tisser lieverd?quote:
Hoi Peetquote:
Je onderbreekt mijn reeksquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Peet![]()
eindelijk iemand anders om tegen te lullen![]()
die heb ik ookquote:
Qua pagevieuws staat het 72-67, dus deze moet gewoon open blijvenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
ja sorry peet ...maar ben al blij dat er iemand is om tegen te praten![]()
Lithaaaaaaaaaaaaa!quote:
Ik ga op tijd slapen, morgen weer honden vermaken.quote:
pageviews zijn liefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Qua pagevieuws staat het 72-67, dus deze moet gewoon open blijven
hier mag alles besproken worden ...het huis enkel met mate!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga op tijd slapen, morgen weer honden vermaken.
En in huis mag geloof ik niet in de SC besproken worden
Is we voor komen te staan, dan zal ik naar die andere moeten gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Oehhhhhhhhh, 34-34 qua reakties, spannend
we gaan hardquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Oehhhhhhhhh, 34-34 qua reakties, spannend
hey! ik ben de underdog...zie oorties in fb!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is we voor komen te staan, dan zal ik naar die andere moeten gaan.![]()
wat nou weer ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef Gladys het volgende:
wat is dat voor achterlijk gespring hierEn nee spring niet meer,heb gat in mijn kop
mijn kop gestoten op het werk tegen een ijzeren balkquote:
Puntoortje zegt dat haar SC dicht mag, dus...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey! ik ben de underdog...zie oorties in fb!
jij bent een beetje lomp he?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
mijn kop gestoten op het werk tegen een ijzeren balk
Moeje niet vragen op wat voor manierquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Puntoortje zegt dat haar SC dicht mag, dus...
ja een beetje maarquote:
Op wat voor manier dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moeje niet vragen op wat voor manier![]()
die van jou was eerderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moeje niet vragen op wat voor manier![]()
lama's....CHANTAL!quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:13 schreef puntoortje het volgende:
ik geef het op...hij was eerder..MAAR te vroeg...ik geef het op...sorry...heb hier geen zin in
huhquote:
kut voor je..geen schudding?quote:
valt nix te schudden daarquote:
de Lama's nederland 3quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:23 schreef Gladys het volgende:
maar wat is er met de lama's en chantal
ik ook au ik beton in oog vandaag en 230 op mn beenquote:
ik zei al ...schuddingquote:
ff kijkenquote:
doeiquote:
bezoek? tisdah?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef Inodder het volgende:
heb ik al mn werk achter de rug 17 uur! is iedereen weg![]()
zul je zien heb ik zo bezoek loopt t hier weer vol![]()
![]()
Dat zijn van die kammeraden die bellen en zeggen Vanavond bij jou(?)quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:42 schreef Inodder het volgende:
zegt ff hoi ben maar is optijd naar huis gegaan (dag was ook lang genoeg vanaf 4.45 uur)
zo ff douchen, naar kapper, eten koken, eten en dan ben ik weer terug![]()
![]()
edit: kut nee dan keuken opruimen/schoonmaken, stofzuigen, dweilen, toilet schoonmaken en dan pas weer terug![]()
daarom hou ik niet zo van mensenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat zijn van die kammeraden die bellen en zeggen Vanavond bij jou(?)
Dan zeg je man ik ben bekaf weet nie of ik wel meega
Zeggen ze Stel je nie aan we zijn rond half 11 bij je![]()
wel van bloemenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom hou ik niet zo van mensen
dan vanacht weer de hele nacht zuipen en morgen ook de hele dag geen flikker waardquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom hou ik niet zo van mensen
ze zullen zo wel komen johquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:39 schreef Inodder het volgende:
IK WIL EIGENLIJK NAAR MN NEST GVD![]()
ma goed als ze niet komen zit ik hier ook nog n paar uur beetje schijnheilig![]()
noddiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik ook au ik beton in oog vandaag en 230 op mn been![]()
lekker gedouched?quote:
kom maar es bij ome Bernd op de knie en vertelquote:
ook al 2x vandaag eerst na mn werk voor de kapper en half uur geleden na al t werk en de kriebelende haartjesquote:
Ga je al weer poezeke we hebben nog geen woord gewisseldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:44 schreef Gladys het volgende:
gaat ook maar weer ...doei
ffies een klote gevoel sinds een paar minuutjes.....duik me bedje maar inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
kom maar es bij ome Bernd op de knie en vertel
dan heb ik zeker onzichtbaar gepostquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ga je al weer poezeke we hebben nog geen woord gewisseld![]()
![]()
jammer hoor nou truste dan maar schatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ffies een klote gevoel sinds een paar minuutjes.....duik me bedje maar in
kut voor je, komta? Niet lekker in je vel?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ffies een klote gevoel sinds een paar minuutjes.....duik me bedje maar in
oe heb ik je genegeerd sorryquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan heb ik zeker onzichtbaar gepostMaar tot later
laat me maar ff in me hoekje ziitenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
kut voor je, komta? Niet lekker in je vel?
hoi hoiquote:
Hoi lekker ding, you're like a fresh morning dew, on a bright new DAY!quote:
Lekker welkom!quote:
ik heb bezoek....dus ...van alles was eigenlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
kut voor je, komta? Niet lekker in je vel?
hey dayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |