quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
dit ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:32 schreef bvvt het volgende:
Ach, 't is toch een gele motor?????
Kom maar met je verslag, grindbipsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:32 schreef -XX- het volgende:
Waaaaa ik kan me geluk niet opWhahahaaaaaaaaaaa so fet
![]()
![]()
Bij gebruik in ieder geval welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar word ie niet minder geel van
Ik vind em humorquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug uit Braboland. Lange files heen en terug.2.5 uur wegafsluiting de de terugweg....
Maar thuis kon ik gelukkig als kleine troost voor de deur parkeren op een dubbele plek.![]()
En hier staat voor 175 euro aan spullen. Inclusief de aanhanger that is.![]()
![]()
[afbeelding]
De upside down voorvork, stuurtje, dikke remmen, enkelzijdige achterbrug en de wielen..
.. hopelijk straks hele nuttige add ons voor de XJ.![]()
Bovendien ligt de kofferbak vol.Hoort óók nog bij de Aprilia AF1.
[afbeelding]
Het kuipwerk moest op de achterbank. En de uitlaat ligt er ook.![]()
[afbeelding]
Wegens ruimte tekort moest de tank op de voorstoel, evenals de radiator, en nog wat onbekende spulletjes in de doos.![]()
[afbeelding]
Die jongen zei nog....... ik denk dat het wel meer dan één complete motor is. [afbeelding]
Alles moest weg, want paps heeft een bedrijf in Roemenie gekocht, dus het huis en de loods waren verkocht.
Volle bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat ik ga afladen eerst even lunchen.![]()
De bankbekleding is nu ook lekker vies, of heb je de schade weten te beperken
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:32 schreef bvvt het volgende:
Ach, 't is toch een gele motor?????So what??quote:![]()
![]()
Zo, dat duurde ffquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:43 schreef hicham het volgende:
Ha! bvvt n00b!
Dat is Rossi toch helemaal niet op de foto. Er staat nummer 5 op de motor en da's Edwards
Iedereen weet dat Rossi voor honda rijd, je dacht toch niet dat we daar in zouden trappenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zo, dat duurde ff
ik had er ook nog een andere foto staan, die was nog veel erger
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:00 schreef -XX- het volgende:
Na een lange nacht wakker liggen van de zinheid in vandaagGing de wekker alweer vroeg
![]()
5.15!, opgestaan, alles bij elkaar gezocht en gaan met die banaan!
De dag dat eens het hele gezin met elkaar op stap gingen wel naar het TT-assen.
Na 2 uur rijden, zoeken, en doen...kwamen we daar 15 min te laat de zaal binnen (wegens stomme routebeschrijving waar geen pent van klopt! ) waar ze al volop alles aan het uitleggen waren.... Ik ging met een rood hoofd zitten.
Na de uitleg en inschrijvingen begonnen de eerste ritten
Ik moest echt weer even schakelen voordat ik het circuit op wou, het ging gemakkelijk..., met de oefenmotor op de parkeerplaats:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was er helemaal klaar voorMet de SV 650 over het circuit knorren! (wat een geluid
damn..)
![]()
Maarja...ik stond daar!, iedereen in mij ploeg reed weg!
Ik kreeg hem niet...vooruit?Hij sloeg af
en weer
en weer
![]()
![]()
Bleek die schakeling andersom te zijnde 1 omhoog ipv naar beneden
![]()
![]()
[afbeelding]
Hij raade het me af om met de SV mee te rijden...
Wachtend op de andere sessie in de andere klassen werd ik opgeroepen, ik mocht achterop bij een wel en hunk die motor reed als Rossi!Wheelie, snel argh
Ik was me helmklepje vergeten dicht te doen..Dus mijn helm waaide bijna af!, me hoofd ook
!
[afbeelding]
Toen was ik eindelijk zelf weer aan de beurd, in de andere klassen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ging prima, lekker scheuren!!!!
![]()
[afbeelding]
Zelfs me wiel steigerde![]()
Alleen tja...1 bochtben ik gewoon 2 keer! Jawel
2 keer in de grindbak gereden! Ik weet niet welke bocht het is maar hij is erg gemeen
![]()
[afbeelding]
Er lagen wat grindjes in die bocht, ik zat op die grindjes te letten, en verloor daarom mijn kijk verder in de bochtwaardoor ik hem niet haalde... ( die motoren hebben echt een korte stuurweg
...)
[afbeelding]
Na deze sessie moest ik hem binnendoor rijdenwant ik was weer eens als laatste van dat circuit af...!
![]()
Haha vet noobischMaaaaaaar argh
zo besmet!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:00 schreef -XX- het volgende:
Na een lange nacht wakker liggen van de zinheid in vandaagGing de wekker alweer vroeg
![]()
5.15!, opgestaan, alles bij elkaar gezocht en gaan met die banaan!
De dag dat eens het hele gezin met elkaar op stap gingen wel naar het TT-assen.
Na 2 uur rijden, zoeken, en doen...kwamen we daar 15 min te laat de zaal binnen (wegens stomme routebeschrijving waar geen pent van klopt! ) waar ze al volop alles aan het uitleggen waren.... Ik ging met een rood hoofd zitten.
Na de uitleg en inschrijvingen begonnen de eerste ritten
Ik moest echt weer even schakelen voordat ik het circuit op wou, het ging gemakkelijk..., met de oefenmotor op de parkeerplaats:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was er helemaal klaar voorMet de SV 650 over het circuit knorren! (wat een geluid
damn..)
![]()
Maarja...ik stond daar!, iedereen in mij ploeg reed weg!
Ik kreeg hem niet...vooruit?Hij sloeg af
en weer
en weer
![]()
![]()
Bleek die schakeling andersom te zijnde 1 omhoog ipv naar beneden
![]()
![]()
[afbeelding]
Hij raade het me af om met de SV mee te rijden...
Wachtend op de andere sessie in de andere klassen werd ik opgeroepen, ik mocht achterop bij een wel en hunk die motor reed als Rossi!Wheelie, snel argh
Ik was me helmklepje vergeten dicht te doen..Dus mijn helm waaide bijna af!, me hoofd ook
!
[afbeelding]
Toen was ik eindelijk zelf weer aan de beurd, in de andere klassen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ging prima, lekker scheuren!!!!
![]()
[afbeelding]
Zelfs me wiel steigerde![]()
Alleen tja...1 bochtben ik gewoon 2 keer! Jawel
2 keer in de grindbak gereden! Ik weet niet welke bocht het is maar hij is erg gemeen
![]()
[afbeelding]
Er lagen wat grindjes in die bocht, ik zat op die grindjes te letten, en verloor daarom mijn kijk verder in de bochtwaardoor ik hem niet haalde... ( die motoren hebben echt een korte stuurweg
...)
[afbeelding]
Na deze sessie moest ik hem binnendoor rijdenwant ik was weer eens als laatste van dat circuit af...!
![]()
Haha vet noobischMaaaaaaar argh
zo besmet!
Die moetje van uiterste rechts rijdend op de baan, hard scherp naar links nemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:14 schreef -XX- het volgende:
http://xs108.xs.to/xs108/06435/BOCHT.jpg wat een butt bochtserieus!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:52 schreef Worldbeater het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. eindelijk pics van -XX-![]()
![]()
![]()
Cool dagje zo.Vast on-ver-gete-lijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha jahhh echt wennen hoor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die moetje van uiterste rechts rijdend op de baan, hard scherp naar links nemen.
En iIgg niet te vroeg insturen.![]()
Dit zijn de leukste bochten.![]()
![]()
Nee man is echt een schijtbochtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die moetje van uiterste rechts rijdend op de baan, hard scherp naar links nemen.
En iIgg niet te vroeg insturen.![]()
Dit zijn de leukste bochten.![]()
![]()
Daarom doet WB stoer, pas als je weet hoe je hard over een bepaald circuit of bepaalde bocht moet gaan worden die dingen leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee man is echt een schijtbochtHaalt alle snelheid er uit
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:00 schreef -XX- het volgende:
Ik was er helemaal klaar voorMet de SV 650 over het circuit knorren! (wat een geluid
damn..)
![]()
Maarja...ik stond daar!, iedereen in mij ploeg reed weg!
Ik kreeg hem niet...vooruit?Hij sloeg af
en weer
en weer
![]()
![]()
Bleek die schakeling andersom te zijnde 1 omhoog ipv naar beneden
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
En die pauper dan die je achterop neemt, Hicham zal je vast vertellen hoe dat verhaal echt zit.![]()
![]()
Tenminste niet zo'n makkelijke bochtjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:00 schreef BazzieK het volgende:
Nee man is echt een schijtbochtHaalt alle snelheid er uit
![]()
Igg leuk circuit om dat met nul ervaring allemaal tegelijk daar een circuitdag te doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
Daarom doet WB stoer, pas als je weet hoe je hard over een bepaald circuit of bepaalde bocht moet gaan worden die dingen leuk![]()
Wel plat dat Assen, totaal niet mijn ding, is gewoon verstand op 0 en vol gas, geen techniek
(![]()
)
Tja technisch is het wel maar leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tenminste niet zo'n makkelijke bochtjeals'tie goed gaat dan is het echt een kicken bocht.
Lekker gooien en smijten met de motor.Anderen eruit remmen.
Need to continue?
![]()
Een beetje hetzelfde als dit verhaal:quote:
Oftewel, zolang je een gat voor hebt en een beetje met je kontje over zijn piemel wrijft krijg je alles gedaanquote:Op zaterdag 07 oktober 2006 08:38 schreef Amidala het volgende:
Ik mocht starten in het snelste groepje binnen groep 1. Na de eerste sessie liet de marshal me al weten dat ik snel was voor deze groep en groep 2 een betere keuze zou zijn. Kreeg vervolgens priveles van een tweede marshal in de volgende sessie (groep 2 idd) die zou kijken hoe snel ik was. Na deze sessie bleek dat ik ietwat te snel zou zijn voor groep 2 maar misschien wat te enthousiast al voor groep 3. Aldaar in groep 3 soms niet echt verantwoordelijk wordt gereden en de marshal maar 1 ronde voorop rijd. Dus alle sessies erna gestart met dezelfde marshal met zn tweeen en gewoon tussen de groepen 2 gereden. Ging echt super...
Was Bazza marshall daar dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als dit verhaal:
[..]
Oftewel, zolang je een gat voor hebt en een beetje met je kontje over zijn piemel wrijft krijg je alles gedaan![]()
Je slaat de plank weer mis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:23 schreef BazzieK het volgende:
Was Bazza marshall daar dan?En dat mens gaat toch zelf de fout in
Mensen die de schuld afschuiven
![]()
Rechtergedeelte losgeschroeft, tegels eruit....... best werk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:22 schreef worldpimber het volgende:
Hoe heb je die kar eigenlijk naar binnen geredenHad je niet alleen 1 meter brede deur?
Alsof je dat 'stuurhuis' cq de stuuruitslag van de motor gebruikt als je op het circuit rijdtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha jahhh echt wennen hoor!zon krap stuurhuis
![]()
Waarom hebben ze dat eigenlijk?, voorkoming van dat snelle wiebele op een recht end ofzo?
Zij welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Alsof je dat 'stuurhuis' cq de stuuruitslag van de motor gebruikt als je op het circuit rijdt
Of begrijp ik je nou verkeerd
Je moet toch wat doen om dit topic vol te krijgenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:26 schreef BazzieK het volgende:
Snap em nu, rest mij de vraag: who gives a fuck![]()
igg = iigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Igg leuk circuit om dat met nul ervaring allemaal tegelijk daar een circuitdag te doen.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je moet toch wat doen om dit topic vol te krijgen![]()
Clipons ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jongens jongens, laten we nou eerst vragen wat ze precies bedoelt met een krap stuurhuis?![]()
Rara, wie zal het weten ...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Clipons ?
Kleine uitslag van het stuur ?
![]()
Voor de stiekeme gleupers die zich inschrijven die helemaal geen noobies zijn!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik dacht dat het een opstap dag voor noobies was, waarom zetten ze dan zulke motoren ertussen
-XX- heeft een erg leuk dagje achter de rug zo te zienquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:00 schreef -XX- het volgende:
Na een lange nacht wakker liggen van de zinheid in vandaagGing de wekker alweer vroeg
![]()
5.15!, opgestaan, alles bij elkaar gezocht en gaan met die banaan!
De dag dat eens het hele gezin met elkaar op stap gingen wel naar het TT-assen.
Na 2 uur rijden, zoeken, en doen...kwamen we daar 15 min te laat de zaal binnen (wegens stomme routebeschrijving waar geen pent van klopt! ) waar ze al volop alles aan het uitleggen waren.... Ik ging met een rood hoofd zitten.
Na de uitleg en inschrijvingen begonnen de eerste ritten
Ik moest echt weer even schakelen voordat ik het circuit op wou, het ging gemakkelijk..., met de oefenmotor op de parkeerplaats:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was er helemaal klaar voorMet de SV 650 over het circuit knorren! (wat een geluid
damn..)
![]()
Maarja...ik stond daar!, iedereen in mij ploeg reed weg!
Ik kreeg hem niet...vooruit?Hij sloeg af
en weer
en weer
![]()
![]()
Bleek die schakeling andersom te zijnde 1 omhoog ipv naar beneden
![]()
![]()
[afbeelding]
Hij raade het me af om met de SV mee te rijden...
Wachtend op de andere sessie in de andere klassen werd ik opgeroepen, ik mocht achterop bij een wel en hunk die motor reed als Rossi!Wheelie, snel argh
Ik was me helmklepje vergeten dicht te doen..Dus mijn helm waaide bijna af!, me hoofd ook
!
[afbeelding]
Toen was ik eindelijk zelf weer aan de beurd, in de andere klassen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ging prima, lekker scheuren!!!!
![]()
[afbeelding]
Zelfs me wiel steigerde![]()
Alleen tja...1 bochtben ik gewoon 2 keer! Jawel
2 keer in de grindbak gereden! Ik weet niet welke bocht het is maar hij is erg gemeen
![]()
[afbeelding]
Er lagen wat grindjes in die bocht, ik zat op die grindjes te letten, en verloor daarom mijn kijk verder in de bochtwaardoor ik hem niet haalde... ( die motoren hebben echt een korte stuurweg
...)
[afbeelding]
Na deze sessie moest ik hem binnendoor rijdenwant ik was weer eens als laatste van dat circuit af...!
![]()
Haha vet noobischMaaaaaaar argh
zo besmet!
Het is een S helmpjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
-XX-![]()
Die helm is idd best eeuhrrr...groot. Welke maat heb je dan? Gewoon een S of M toch zei je?
Oh en fotoboek updeet![]()
![]()
En die pauper dan die je achterop neemt, Hicham zal je vast vertellen hoe dat verhaal echt zit.![]()
![]()
[..]
Daarom doet WB stoer, pas als je weet hoe je hard over een bepaald circuit of bepaalde bocht moet gaan worden die dingen leuk![]()
Wel plat dat Assen, totaal niet mijn ding, is gewoon verstand op 0 en vol gas, geen techniek
(![]()
)
Erg hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:19 schreef Worldbeater het volgende:
Verder wel de zon gezien dit jaar.![]()
[afbeelding]
De teringlijersquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor de stiekeme gleupers die zich inschrijven die helemaal geen noobies zijn!![]()
Dikke reetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Erg heNet een spook in een balonnenpak!
![]()
Zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Alsof je dat 'stuurhuis' cq de stuuruitslag van de motor gebruikt als je op het circuit rijdt
Of begrijp ik je nou verkeerd
Dat je de bocht niet haalde lag echt niet aan de motor hoor
En de noobies laten zich daardoor gek makenquote:
Jaja, verslagen schrijven kan ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
De meeste valpartijen op dit soort dagen komen niet doordat ze zich gek laten maken, maar omdat ze simpelweg niet precies weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:45 schreef -XX- het volgende:
En de noobies laten zich daardoor gek makenEn gaan zo hun grenzen verleggen, waardoorrrrrrr de meeste vallen ontstaan!
![]()
Tuurlijk wel, als je dan toch op een circuit bent moet je het wit uit je ogen rijdenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De meeste valpartijen op dit soort dagen komen niet doordat ze zich gek laten maken, maar omdat ze simpelweg niet precies weten waar ze mee bezig zijn.![]()
Zo hoorde ik laatst nog iets over een circuitdag, waarbij iemand halverwege of aan het einde van de bocht bijna van de motor gereden werd.
Alsof je ook niet gewoon op een recht stuk, of aan het begin van de bocht moet inhalen.![]()
Bijna iedereen zwabbert maar wat in het bochtenwerk, je kan niemand vertrouwen.
Het is de Fokking motoGP niet!!![]()
Niet iedereen heeft een TL1000 c.q. koppelbom (jij trouwens ook nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De meeste valpartijen op dit soort dagen komen niet doordat ze zich gek laten maken, maar omdat ze simpelweg niet precies weten waar ze mee bezig zijn.![]()
Zo hoorde ik laatst nog iets over een circuitdag, waarbij iemand halverwege of aan het einde van de bocht bijna van de motor gereden werd.
Alsof je ook niet gewoon op een recht stuk, of aan het begin van de bocht moet inhalen.![]()
Bijna iedereen zwabbert maar wat in het bochtenwerk, je kan niemand vertrouwen.
Het is de Fokking motoGP niet!!![]()
Lees ik hier: tot volgend jaar?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:01 schreef Gawaine het volgende:
Tuurlijk wel, als je dan toch op een circuit bent moet je het wit uit je ogen rijden![]()
Iedereen inhalen is toch ock mooien vooral buiten om
![]()
Op de wat betere niveau's....... maar ik hoor daar niet bij, en deed het dus uit mijzelf al niet... bleef er liever 2-3 rondjes achter hangen om het punt te zoeken dat het veilig kon. Voorrijder leren kennen, enz. Tja, retesnel is anders.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:03 schreef hicham het volgende:
Niet iedereen heeft een TL1000 c.q. koppelbom (jij trouwens ook niet), dus dan blijft er niets anders over dan in de bochten in te halen
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lees ik hier: tot volgend jaar?![]()
![]()
[..]
Op de wat betere niveau's....... maar ik hoor daar niet bij, en deed het dus uit mijzelf al niet... bleef er liever 2-3 rondjes
2-3 rondjes is toch al gauw meer dan een vierde van je sessie, bovendien heb je ook nog tijd verloren door 2 opwarmrondes dus daar gaat al de helft van je sessie... neeh, daar zou ik het geduld niet voor hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lees ik hier: tot volgend jaar?![]()
![]()
[..]
Op de wat betere niveau's....... maar ik hoor daar niet bij, en deed het dus uit mijzelf al niet... bleef er liever 2-3 rondjes achter hangen om het punt te zoeken dat het veilig kon. Voorrijder leren kennen, enz. Tja, retesnel is anders.Had in de tussentijd vast al de volgende kunnen inhalen. Ook ik haalde in.
![]()
![]()
Maar midden -en eind- bocht deed ik in ieder geval niet, alleen Bos Uit/Arie Luijendijk zat ik nogal eens iemand op zijn staart, om daarna een fractie van een seconde eerder gas te geven rechtuit.![]()
plus pitstop in de derde ronde voor het olie verversen ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:11 schreef hicham het volgende:
[..]
2-3 rondjes is toch al gauw meer dan een vierde van je sessie, bovendien heb je ook nog tijd verloren door 2 opwarmrondes dus daar gaat al de helft van je sessie... neeh, daar zou ik het geduld niet voor hebben
Eehquote:
Hmmmmmmzzzz...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:13 schreef Gawaine het volgende:
plus pitstop in de derde ronde voor het olie verversen ?![]()
moiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:13 schreef hicham het volgende:
EehHoe'st met jou, de streetfighter, je woning, je studie en je werk?
Heb je de zaakjes al een beetje op orde
So truequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
@XX:zal wel een hele ervaring zijn geweest
mwah dat lijkt me een sterk verhaalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmmmmmzzzz...
Als ik aan ZAC racen zou doen zou ik dat tussen de sessies door misschien wel overwegen.![]()
Maar ik hoorde van iemand die aan een dergelijke klasse meedoet, dat hij al 1.5 jaar dezelfde olie er in had.![]()
Great greatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:19 schreef talin77 het volgende:
ook maar weer eens een beetje input doen.
Het seizoen zit er weer op, was weer leuk, heeft weer veel gekost en de plannen voor volgend seizoen zijn er al weer.
[afbeelding]
beestje staat uit te rusten:
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens seizoen heeeel mischien op een Italiaans tweetakt beest, Februari testen in Cartagena en daarna verder zien, voor eigen fietsje is alweer een 2007 A-Kit in bestelling, daarna maar eens aan de bak met de heren van JHA racing uit Japan voor dezelfde steun als dit seizoen.
als alles doorgaat gaat deze met pensioen maar in de racerij is niets zeker.
Dus zolang ik nog niet aan de start sta met wat anders gaan we over een paar maandjes hier weer mee verder.
-MOTORHEAD- van MFquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwah dat lijkt me een sterk verhaal![]()
Ik niet, maar blauwquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Weet jij waar ik blauwe striping kan bestellen ?
Oiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:19 schreef talin77 het volgende:
ook maar weer eens een beetje input doen.
Het seizoen zit er weer op, was weer leuk, heeft weer veel gekost en de plannen voor volgend seizoen zijn er al weer.
[afbeelding]
beestje staat uit te rusten:
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens seizoen heeeel mischien op een Italiaans tweetakt beest, Februari testen in Cartagena en daarna verder zien, voor eigen fietsje is alweer een 2007 A-Kit in bestelling, daarna maar eens aan de bak met de heren van JHA racing uit Japan voor dezelfde steun als dit seizoen.
als alles doorgaat gaat deze met pensioen maar in de racerij is niets zeker.
Dus zolang ik nog niet aan de start sta met wat anders gaan we over een paar maandjes hier weer mee verder.
srryquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oi
Hoeveel CC is dat, 125of 250?![]()
![]()
![]()
En... op welk plek ben je geëindigd?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:19 schreef talin77 het volgende:
ook maar weer eens een beetje input doen.
Het seizoen zit er weer op, was weer leuk, heeft weer veel gekost en de plannen voor volgend seizoen zijn er al weer.
Probeer eens bij suomy-racing@wanadoo.nlquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Weet jij waar ik blauwe striping kan bestellen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |