Ja, jij hebt het over mij omdat ik blauw ben en een andere mening heb dan jij graag hoort. Maar ja dan heb jij pech want mijn mening ga ik niet veranderen.quote:Op zondag 12 november 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
Nee, niet iedereen. Ik heb het over JOU.
Nee, SCH heeft het echt alleen over mij dat post ie toch zelfquote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef du_ke het volgende:
Nee eerder iedereen die hier post zoals jij het doet. Niveau Meki en Yeremy.
En hoeveel mensen ergeren zich aan jou? En je moet andere mensen niet jou mening in de mond leggen.quote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk dat veel meer users zich aan hem ergeren. En jij ook, wees eerlijk
Erg laag iddquote:Op zondag 12 november 2006 22:26 schreef Het_hupt het volgende:
Damn, that's low
Ik erger me niet zo gauw ergens aan. Het lijkt me verder ook niet bijster relevant of ik, als persoon, me ergens aan erger of wel?quote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel duidelijk dat veel meer users zich aan hem ergeren. En jij ook, wees eerlijk
Overigens, hier nog even over, over wat ik zei over het speelkwartiertje. Dat was een toespeling op de gebruikelijke zondagavondrel en was niet bedoeld als aanval.quote:Op zondag 12 november 2006 22:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga slapen.
Maar ik vind het echt vervelend dat dat 77-ventje zo zijn gang kan gaan hier met al zijn kwaadaardigheid en vooral domheid, maakt me echt razend af en toe.
Ik vind je van dat niveauquote:Op zondag 12 november 2006 22:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]Nee, SCH heeft het echt alleen over mij dat post ie toch zelf
[..]
Oh SCh kan ook zeer irritant zijn maar heeft vaak nog wel wat inhoud.quote:En hoeveel mensen ergeren zich aan jou? En je moet andere mensen niet jou mening in de mond leggen.
[..]
Dat sloeg o.a. op jouw niveau he?quote:Erg laag idd![]()
Vaak? Laten daar de meningen over verdeeld zijnquote:Op zondag 12 november 2006 22:41 schreef du_ke het volgende:
Oh SCh kan ook zeer irritant zijn maar heeft vaak nog wel wat inhoud.
Nee, over jou steek onder de gordelquote:Op zondag 12 november 2006 22:41 schreef du_ke het volgende:
Dat sloeg o.a. op jouw niveau he?
Sorry Akkersloot ik ben in Pol alleerst een user. Dus ik laat het aan het besluit van de POL mods die zijn er tenslotte voorquote:Op zondag 12 november 2006 22:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Pssst, Martijn. Zou jij misschien als niet linkse mod (i.t.t. sidekick en L_V) mijn topic Pol. Is iemand intolerant noemen juist intolerantie ? weer willen openen?
Of is het onder POL echt normaal om voor neo-fascist uitgemaakt te moeten worden. En de vraag of iemand die anderen voor intolerant uitmaakt zelf geen intolerante trekjes vertoont is toch een politiek gerelateerde discussie ?
Gezien een ruime meerderheid (die overigens aan het slinken is, de verhouding 3:1 is inmiddels 1:1 geworden) vooralsnog voor L_V is deze discussie dus geen persoonlijke vete.
Domme vraag.quote:Op zondag 12 november 2006 22:40 schreef Drugshond het volgende:
Slaat de linkse verzuring toe ?
stond het deurtje van het hondehokje weer open?quote:Op zondag 12 november 2006 22:40 schreef Drugshond het volgende:
Slaat de linkse verzuring toe ?
aan mij heeft het niet gelegen, moet je bij yvonne zijnquote:Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind het wel een beetje raar dat de rechtse mods zo overheersen hier op POL. Dat zet wel echt een stempel op de sfeer.
Dat mods zich politiek mogen uitspreken is prima maar de balans is wel echt zoek. Ook omdat Sidekick heel erg op de achtergrond opereert.
Geen stoot onder de gordel hoorquote:Op zondag 12 november 2006 22:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Vaak? Laten daar de meningen over verdeeld zijn![]()
[..]
Nee, over jou steek onder de gordel
Kinderen hebben altijd gelijk: Balkenende meest irritant.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef Napalm het volgende:
CDA laat uitkeringen het meest stijgen
alweer een yeremy topic wat alweer prima in de bestaande topics had gepast. Kan die geen verbod krijgen op het openen van pol topics?
Je wilt niet weten hoe erg er hier gekankerd is op de linkse moderatiequote:Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind het wel een beetje raar dat de rechtse mods zo overheersen hier op POL. Dat zet wel echt een stempel op de sfeer.
Dat mods zich politiek mogen uitspreken is prima maar de balans is wel echt zoek. Ook omdat Sidekick heel erg op de achtergrond opereert.
Zijn ze een keer in de evenwicht, dan is er ineens sprake van overheersing! Boehoe!!quote:Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef Genverbrander het volgende:
Tja, iemand moet zich bezig houden met het bannen van rechte usersquote:Dat mods zich politiek mogen uitspreken is prima maar de balans is wel echt zoek. Ook omdat Sidekick heel erg op de achtergrond opereert.
Wat gaat jou huur Kosten (CDA Laat Huren Stijgen)quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef Napalm het volgende:
CDA laat uitkeringen het meest stijgen
alweer een yeremy topic wat alweer prima in de bestaande topics had gepast. Kan die geen verbod krijgen op het openen van pol topics?
Hoezo? Vertel es?quote:Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
aan mij heeft het niet gelegen, moet je bij yvonne zijn
Wat is er mis met dit topic? Moet er hier een censuur komen op kritiek op Balkenende?quote:Op zondag 12 november 2006 23:18 schreef Napalm het volgende:
[..]
Kinderen hebben altijd gelijk: Balkenende meest irritant.
Ze werft de linkse rakkers voor POL. Vanwege d'r andere activiteiten hebben enkele admins dat even overgenomen.quote:
Die schofterige huurwet is minstens 20 topics waard.quote:Op zondag 12 november 2006 23:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wat gaat jou huur Kosten (CDA Laat Huren Stijgen)
Zn tweeede topic al over dit onderwerp.
In hemelsnaam doe er wat aan.![]()
Met 3 mods sla je eigenlijk altijd wat naar 'links' of naar 'rechts' uit. Met Aoristus cq. Harry_sack/SK/ik was het SP/PvdA/VVD globaal. Nu is het PvdA/VVD/VVD, globaal.quote:Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef Genverbrander het volgende:
Nou ja het is toch zo? Martijn_77 is irritant rechts, ExtraWasKracht is gewoon rechts en Sidekick is links maar die zie je zelden.quote:Op zondag 12 november 2006 23:22 schreef Arneauxxx het volgende:
[..]
Ze werft de linkse rakkers voor POL. Vanwege d'r andere activiteiten hebben enkele admins dat even overgenomen.
Is er een keer een POL-mod niet links, dan is er uiteraard sprake van een rechtse overheersing...
Hoezo is Aoristus dan weggegaan?quote:Op zondag 12 november 2006 23:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Met 3 mods sla je eigenlijk altijd wat naar 'links' of naar 'rechts' uit. Met Aoristus/SK/ik was het SP/PvdA/VVD globaal. Nu is het PvdA/VVD/VVD, globaal.
Sinds wanneer is Martijn_77 aangesteld als POL-modquote:Op zondag 12 november 2006 23:22 schreef Genverbrander het volgende:
Nou ja het is toch zo? Martijn_77 is irritant rechts, ExtraWasKracht is gewoon rechts en Sidekick is links maar die zie je zelden.
Martijn is hier geen modquote:Op zondag 12 november 2006 23:22 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nou ja het is toch zo? Martijn_77 is irritant rechts, ExtraWasKracht is gewoon rechts en Sidekick is links maar die zie je zelden.
Hij is niet uit eigen wil weggegaan. Als hij er wat over wil zeggen dan staat hem dat natuurlijk vrij, maar het lijkt me niet mijn plaats om daar veel over te zeggen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:23 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hoezo is Aoristus dan weggegaan?Die vind ik juist zo sympathiek.
Ohw dus Martijn hoort bij CUL!quote:Op zondag 12 november 2006 23:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Martijn is hier geen mod. Chewie wel maar die is net als Sidekick maar weinig aanwezig. Sizzler gastmodt nog wel een beetje op z'n tijd is wel rechts inderdaad.
Is dat dan belangrijk om te weten?quote:Op zondag 12 november 2006 23:26 schreef Genverbrander het volgende:
En Chewie is dus VVD?
Tsk doe es niet zo cynisch man.quote:Op zondag 12 november 2006 23:27 schreef Arneauxxx het volgende:
Trouwens, wat boeit het welke politieke voorkeur een mod heeft.
Zolang hij maar goed modereert, dat telt. Of maakt dat juist lastig voor jullie propaganda-kanaaltje?
De meeste pollers zijn rechts hoorquote:Op zondag 12 november 2006 23:20 schreef Arneauxxx het volgende:
[..]
Zijn ze een keer in de evenwicht, dan is er ineens sprake van overheersing! Boehoe!!![]()
[..]
Tja, iemand moet zich bezig houden met het bannen van rechte users.
Er is overigens echt geen sprake van een overheersing door rechtse mods. Uitgezonderd WGR dan. Mocht er trouwens in jouw gedachtewereld zoiets wel het geval zijn, troost jezelf dan met het feit dat de meeste POL'ers links zijn..
quote:Op zondag 12 november 2006 23:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oh, lol, je wist niet dat Martijn van CUL was.
Ja hoe kan dat eigenlijk?quote:Op zondag 12 november 2006 23:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
De meeste pollers zijn rechts hoor.
Dat zijn toch 2 verschillende onderwerpen?quote:Op zondag 12 november 2006 23:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wat gaat jou huur Kosten (CDA Laat Huren Stijgen)
Zn tweeede topic al over dit onderwerp (http://forum.fok.nl/topic/935854).
In hemelsnaam doe er wat aan.![]()
Die ontwikkelt zichquote:Op zondag 12 november 2006 23:29 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja hoe kan dat eigenlijk?Wat is er met de linkse jeugd gebeurd?
Ze zijn er met het oog op de aankomende verkiezingen wel wat te weinig naar mijn ideequote:Op zondag 12 november 2006 23:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Tsk doe es niet zo cynisch man.![]()
Nee ik dacht dat Martijn_77 hier mod was met zijn zeikerige rechtse oneliners de hele tijd, maar dat is dus gelukkig niet zo.Dan ben ik al een stuk tevredener met de situatie, want geen van de POL-mods is echt heel nadrukkelijk aanwezig.
Valt reuze mee volgens mijquote:Op zondag 12 november 2006 23:30 schreef Arneauxxx het volgende:
[..]
De vaste POL-gasten zijn links hoor.
wordt oud en egoïstischer bedoel je.quote:
Ach ik ben allang blij dat er geen schmutzige CDA'er tussen zit.quote:Op zondag 12 november 2006 23:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zijn er met het oog op de aankomende verkiezingen wel wat te weinig naar mijn idee.
Er zou wel wat meer links geluid mogen komen inderdaad. De meerderheid van de vaste users is toch echt VVD of rechts daarvan. Er zijn een stuk of 3 fanatieke CDA'ers. En ook best een aantal linske users maar dat zijn er toch echt minder dan de rechtse.quote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef Arneauxxx het volgende:
[..]
Voor jou is het inderdaad nog niet genoeg.
Ik financier al jarenlang de publieke omroep. Dan ben je wel brutaal als je nog steeds tegen mij zit te klagen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef du_ke het volgende:
Er zou wel wat meer links geluid mogen komen inderdaad. De meerderheid van de vaste users is toch echt VVD of rechts daarvan. Er zijn een stuk of 3 fanatieke CDA'ers. En ook best een aantal linske users maar dat zijn er toch echt minder dan de rechtse.
Beduidend minder. Voel me soms best wel alleen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zou wel wat meer links geluid mogen komen inderdaad. De meerderheid van de vaste users is toch echt VVD of rechts daarvan. Er zijn een stuk of 3 fanatieke CDA'ers. En ook best een aantal linske users maar dat zijn er toch echt minder dan de rechtse.
Volgens mij is Chewie nog wel tot het CDA te bekeren.quote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ach ik ben allang blij dat er geen schmutzige CDA'er tussen zit.VVD, dat blijven toch een beetje de makkers van paars.
Maar wie was je vroeger in POL? Is wat handiger in de discussie, al die nieuwe namen de hele tijdquote:Op zondag 12 november 2006 23:36 schreef Arneauxxx het volgende:
[..]
Ik financier al jarenlang de publieke omroep. Dan ben je wel brutaal als je nog steeds tegen mij zit te klagen.
Wat nou vroeger? Ik ben net geregistreerd joh.quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef du_ke het volgende:
Maar wie was je vroeger in POL? Is wat handiger in de discussie, al die nieuwe namen de hele tijd.
Hoe weet je dan dat de moderatie niet in evenwicht was?quote:Op zondag 12 november 2006 23:41 schreef Arneauxxx het volgende:
[..]
Wat nou vroeger? Ik ben net geregistreerd joh.
Klikkerdeklik.quote:Op zondag 12 november 2006 23:37 schreef Genverbrander het volgende:
Beduidend minder. Voel me soms best wel alleen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |