Ik doelde meer op het opdringen van een geloof of bepaalde denkbeelden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je zegt van, laat iedereen zijn eigen ding doen op zijn eigen manier. Ik ben het daar niet mee eens.
Mensen mogen alle vrijheid hebben, maar zorgen ze voor een besmetting dan moet die besmetting weg.
Ook bedrijven die een besmetting zijn dus. Je hebt ondernemingen die een besmetting zijn. En je hebt Nazi's die een besmetting zijn. De KKK is ook een besmetting.
Je kunt niet iedereen zomaar alles laten doen. Mensen met gezond verstand die kun je ultieme vrijheid geven, omdat die mensen toch juist en goed weten te handelen.
Ik ben voorstander van vrijheid blijheid in de grootste zin van het woord en dat is dus ook mogelijk. Geen controle is mogelijk. Totaal geen controle is mogelijk. Geen controle is echter pas mogelijk als ieder mens gezond verstand heeft op deze wereld.
Dan pas is geen controle nodig. Tot die tijd moet de zaak beheerst worden. Je kunt pas alle remmen los gooien als ieder mens zijn grenzen weet.
Je kunt daarbij ook grenzen blijven verleggen. Grenzen zijn nodig dus. Grenzen zijn waarschijnlijk altijd nodig. Het mooie aan grenzen is dat het niet uit de hand loopt. En nog mooier aan grenzen dat is dat je ze kunt verleggen. Grenzen kun je blijven verleggen. Zonder grenzen kun je je grenzen niet verleggen. Grenzen zijn ook nodig om te bouwen.
Enigma - Push the limits
Ik zei van alle remmen losgooien, dat is mogelijk binnen grenzen dus. Alle remmen los binnen een grens-gebied. Dan zijn de grenzen de remmen. Zul je als mens zijnde nooit crashen
dankquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Sara je bent een grote zeur
Je zeurt alleen maar.
Je zeurt en doet niets aan je situatie. Zo schiet dat dus totaal niet op.
neequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:31 schreef senesta het volgende:
Woon je nog bij je ouders Sara?
het gaat over trajectbegeleiding naar werk toequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:36 schreef senesta het volgende:
Ik zag in het wuustwezel topic waar je woonde, is een mooi gebouw![]()
Wel heel erg groot zeg.
Moeilijk gesprek vandaag?
Het is toch nooit nodig om naar de kerk te gaan???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:31 schreef sararaats het volgende:
het is gewoon warm buiten
*pluk*
ik moest eigenlijk lachen bij de zin "Wat is er aan de hand met gelovigen die zich groeperen met 500,000 mensen en vlaggen met zich meedragen en gewoon vanaf de hele wereld komen om te kijken naar een clown in wit pak. Zijn die mensen ziek in de kop????"
meneer pastoor is een witte clown en de nonnen zijn pinguins
ik weet er alles van want was vroeger misdienaar
ik ga alleen naar de kerk als ik het nodig vind
Zuipenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:13 schreef sararaats het volgende:
Passoa,appelsiensap, TUC koekjes
in een doos
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:08 schreef sararaats het volgende:
toink
ik ben even een mooie vrouw aan het opsnollen
opsnollen betekent hetzelfde dan opzoeken
Ik heb haar naam weggehaald dus, maar ik stoor me dus gewoon. Ik stoor me geweldig aan de zorg. Haar naam is weg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:23 schreef senesta het volgende:
Lieve dromenvanger is het wel zo slim om hier namen neer te zetten?
Lijkt me cool!!!!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:13 schreef Metro2005 het volgende:
mogge
straks naar de fantasy en gothic beurs in rijswijk
Ja hoor, alles okayquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag Lilith
Alles okey
Ik ben even op dreef. Huuuu Perd. Galoperen ben. Ik ben in galop nu
En ben ik in galop dan blijf ik in galop
Nooit meer uit galop komen. Ik ga galoperen
Even weg weer
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja hoor, alles okay![]()
Als je nu eens thee zou drinken in plaats van al dat bier en energie drank?
Wordt je een stuk rustiger, hoef je niet steeds te galopperen, hou je ook nog wat energie over![]()
Ik heb geen moeite hoor met jouw kritiek op astrologiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben er weer
Senesta, weet je wat het met jou is volgens mij. Je kunt er niet tegen dat ik een hekel heb aan mensen die horoscopen willen schrijven. Je kunt er niet tegen dat ik kritiek heb op jou droombaan. Dat is het eieren eten.
Je moet beseffen dat ik kritiek mag uitten op alles wat me niet aanstaat. Dat recht heeft ieder mens.
Ga gerust door met je opleiding, maar echt toekomst zit er niet in.
Ik zorg zelf dat de stress weggaat dus.
Ik weet precies wat mensen bezielt. Ik heb grote kritiek op jou droom-baan. En jij kunt daar niet mee leven.
Je hoeft je niet aangesproken te voelen, ga gewoon lekker door met je opleiding. Ik lees die horoscopen toch niet. Misschien dat andere mensen in die onzin geloven. Heeft je toekomstige baan toch een klein beetje toegevoegde waarde.
Het is geen hekel aan mensen die astrologie studeren, ik vind het onzin. Hekel heb ik niet. Ik schrijf op wat onnodig is op deze wereld. En astrologie is onnodig. Astrologie heb je niets aan als je weet hoe je zelf moet leven.
Ik laat mijn zienswijze toch zienquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite hoor met jouw kritiek op astrologie![]()
Je mag vinden van astrologie wat je wilt, daar is iedereen vrij in, één van mijn beste vriendinnen vind het de gootste lariekoek die er is, en we kunnen het altijd samen prima vinden![]()
Ik vind het jammer dat je je steeds persoonlijk aangevallen voelt als er een opmerking is die bedoeld is als goed advies of als andere zienswijze op een idee van jou.
Mensen vragen hier altijd naar je als je er niet bent, ik vind het altijd leuk om je stukjes te lezen, en ik vind het ook leuk om erover te praten met je.
Alleen de laatste tijd lijkt het wel alsof er steeds minder ruimte is voor een ander in jouw verhaal.
Natuurlijk mag jij een mening hebben, ik zou niet anders willen.
Maar dat geld ook voor een ander, en het leuke van dit forum is toch juist om met elkaar van zienswijze te wisselen?
Er waren trouwens laatst een hoop mooie foto's gemaakt weer van mars geloof ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles komt goed
Ik ben dus nog steeds een tweeling. 1 juni 1977 geboren.
Alleen vraag ik me af wat tweeling betekend. Ik voer inderdaad een innerlijke strijd. Ik voer een innerlijke strijd en ook dat is goed. Mijn innerlijke strijd maakt mij dus sterker. Als je je hele leven een innerlijke strijd hebt moeten voeren, dan krijg je gewoon kracht.
Al die ellende die ik heb gehad, dat is het mooiste in mijn leven geweest
Lang leven de ziektes en alle ellende
Omdat alle ellende straks gewoon voor vreugde gaat zorgen
Ieder voordeel heeft een nadeel
Mensen die hun hele leven in een rolstoel hebben moeten zitten, ook dat heeft nut.
Omdat die mensen de eerste zijn die gaan vliegen
En dat gaat gebeuren. Mensen die nooit hebben kunnen lopen, die hebben zo liggen uitkijken naar het lopen. Die zullen straks lopen zoals lopen bedoeld is. Die vliegen zo naar mars en terug
Ik ga zal mijn email eens bekijken, ik log zelden in op googlemail. Dus ik neem je advies ten hartequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nee posten doe ik niet vaak, deed ik ook al niet toen ik alleen user was , maar verder ben ik er bijna heel de dag![]()
Nog een tip (nee geen advies) lees eens met wat regelmaat je email.
En balans is waar alles om draait tochquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:51 schreef Dromenvanger het volgende:
En met de gedachte aan het wonder. Steek ik nu een sigaar op
Brand biertje erbij. En totale rust in de kop.
Rest in peace
De "Ruzie" tussen lilith en mij heeft mij rust gebracht.
Bedankt Lilith![]()
Bedankt dat je even deed ingrijpen. Zorgt alleen maar voor balans
Balans draait alles omquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En balans is waar alles om draait toch![]()
Wat heb jij een leuke Avatarquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:07 schreef nokwanda het volgende:
ik ben te melig vanochtend
ja he!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wat heb jij een leuke Avatar![]()
Morge allemaal![]()
in karikatuurvorm. John is vanaf nu mijn stripheldquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:20 schreef nokwanda het volgende:
ik wilde net even stoppen met lachen om een slok koffie te pakken maar die kwam er zo ongever via mijn traanbuisjes weer uit
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Meid toch !
* Mirage is ook weer in het land der levenden![]()
jaaaaaaaaa die telefoon van mij is al net zo erg als mijn mail...quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef Mirage het volgende:
ik denk dat ik de komende 2 weekjes even de post in de gaten hou... even wat bankafschriften verduisteren ofzo
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ach...... is zo weer terugverdiend
Hou oooohhhooop. Zo houdt het hikken en schudden noooooit meer opquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:41 schreef nokwanda het volgende:
keek os niet raar op gister over je bagage?
Skeletons from MY closetquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij keek naar de koffer... hij keek naar mij... hij keek nog eens naar de koffer... trok zijn wenkbrauw op : " ik ben benieuwd naar wat daar allemaal in zit"
ik hoop maar dat ze hun parachute bij hebbenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef senesta het volgende:
Psies!!!, en als ze ons niet geloven stappen ze maar uit!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:36 schreef Mirage het volgende:
*pot antipsychotica in de kring zet*ik geloof dat steeds meer mensen in ouwehoer hier baat bij zouden hebben (ikzelf incl hoor)
Maar hemel !!! mensen...kweet gewoon niet wat ik moet zeggen of hoe....
maar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben niet gek,
ik ben een
VLIEIEIEHIEIEIEGTUIG !!!!!!
Katrien Duck?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
weet je wie ik in m'n droom gezoend heb?
groeten,
spons
Rita verdonk?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik hoop maar dat ze hun parachute bij hebben
zet mij maar bij de categorie: halvegare
weet je wie ik in m'n droom gezoend heb?
groeten,
spons
Heb het in een topic apart gezet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:33 schreef Ashavan het volgende:
sure. Heb geen idee welk stuk het is maar zie ik dan wel
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:27 schreef Mirage het volgende:
@DV.... een 4e zoon....![]()
We zullen zien![]()
@nokwanda... ik heb zojuist een cadeautje gekregen...
"Toy joy"
bubble g-stick deep purple![]()
volgens mij heeft hij me gemist
![]()
Nou ja.. je raakt er tenminste niet zwanger van
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:31 schreef nokwanda het volgende:
je moet vaker hier komen.
Oeps..... foute woordkeus
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:33 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
idd
het is idd wat jij denkt denk ik...
waterproof multispeed g-spot vibrator
staat eronder.
quote:
Moet ik het pakketje alvast voor je inpakken?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Ach...... als ik alsnog dat pakkeetje in kom pakken in Nijmegen om het mee naar huis te nemen,
kan ik de inhoud iig goed verwennen
Welnee... hij is bang dat jij hem doodmaaktquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:36 schreef Mirage het volgende:
misschien heeft die opmerking aan de foon daarover deze actie wel getriggerd !!!
De scheet... hij is bang dat ik wat te kort kom
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik het pakketje alvast voor je inpakken?![]()
in een potje
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee... hij is bang dat jij hem doodmaakt
wil wel een poging doen om het in kranten goed in te pakken tegen het breken, hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben een deksel... waar is het potje ???
Robbie vindt het enigzins bedreigend zegt iequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wil wel een poging doen om het in kranten goed in te pakken tegen het breken, hoor.
U roept, wij draaien![]()
Vertel hem dan dat het maar een klein potje isquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
Robbie vindt het enigzins bedreigend zegt ie
Wat mij betreft mag je het potje vast inpakken![]()
![]()
huh? nee, die bedoel ik nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:51 schreef Ashavan het volgende:
Je blijft van Starseed af. Die is al bezet
eikes nee, das een lelijke molquote:
Breng haar niet op ideeenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:51 schreef Ashavan het volgende:
Je blijft van Starseed af. Die is al bezet
ergens en nergensquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:06 schreef nokwanda het volgende:
een lelijke mol? wheeheheheeee, een lelijke mol! hahahhaaahahaaahahaahahaa, ja, dat klopt.
waar haal je het woord vandaan?![]()
Ja.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:08 schreef sararaats het volgende:
ik ben in de war?
Ik geloof zeker dat het merendeel van de mensjes hier er baat bij zou hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is dat voor spul????
Lekker spul om rustig van te worden???
Spanning is goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik geloof zeker dat het merendeel van de mensjes hier er baat bij zou hebben
Doe mij dat paarse ding maar.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik geloof zeker dat het merendeel van de mensjes hier er baat bij zou hebben
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Doe mij dat paarse ding maar.....
En toen zocht ik een leuke foto van Thing uit the adams familyquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Doe mij dat paarse ding maar.....
Maar die is ook geweldig...quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En toen zocht ik een leuke foto van Thing uit the adams family
Ik denk dat die het ook wel goed zou doenquote:
Steeds als ik jouw avatar zie komt bij mij de vraag naar boven hoe horizontaal jodelen klinktquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En toen zocht ik een leuke foto van Thing uit the adams family
Dat klinkt niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:58 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Steeds als ik jouw avatar zie komt bij mij de vraag naar boven hoe horizontaal jodelen klinkt![]()
Hoi!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:51 schreef Metro2005 het volgende:
halloeven een hoop bijgelezen.
Mirage heeft een vibo gehad
Sararaats is (verbazingwekkend genoeg) verliefd op een ander
ashavan wil doelloos aanmodderen
en ik ben aan het bijkomen van een uur extra slapenen ben hard op zoek naar een efteling kaartje voor zaterdag
![]()
jepjepquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:51 schreef Metro2005 het volgende:
shamequote:Op maandag 30 oktober 2006 13:13 schreef Mirage het volgende:
Godskolere, mongolide jattende tyfuslijers STERF
Dat is balen, misschien via marktplaats of iets dergelijks?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:23 schreef Metro2005 het volgende:
A.s. zaterdag is de efteling alleen open voor groependus ik kan geen kaartje kopen bij de efteling
fotoquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
jepjep
op Beth Broderick
damn, she's hot
zondag was de laatste dag.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:51 schreef Metro2005 het volgende:
Mirage heeft een vibo gehad
ashavan wil doelloos aanmodderen
en ik ben aan het bijkomen van een uur extra slapenen ben hard op zoek naar een efteling kaartje voor zaterdag
![]()
Sorry, kan er niet warm van wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
je wilt een foto?
je krijgt een foto
[afbeelding]
efteling is open voor groepen op zaterdag en zondag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
zondag was de laatste dag.....
Nu is t wachten op de winterefteling
Geloof ik...
Ow... Ik dacht dat afgelopen zondag sluiting van het seizoen was.... Medewerkers hadden ook een feestje na 18.00 hoorde ik overal....quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
efteling is open voor groepen op zaterdag en zondag.
Dus je kunt niet via de reguliere weg een kaartje kopenen ik wil graag nog iemand meenemen
Ben niet de enige. Schrok zelfs een beetje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Sorry, kan er niet warm van worden![]()
* Metro2005 zoekt nog gulle donateursquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:25 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Ben niet de enige. Schrok zelfs een beetje.
Zit te dubben. Zal ik wachten tot de ps3 uitkomt of wachten tot de xbox360 in prijs daalt en hem dan kopen?
Ach ik denk dat het een helehoop zegt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:25 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Ben niet de enige. Schrok zelfs een beetje.
Zit te dubben. Zal ik wachten tot de ps3 uitkomt of wachten tot de xbox360 in prijs daalt en hem dan kopen?
En wat moet dat zeggen dan? Ben zelf met de Nintendo's opgegroeid en afhankelijk van de spellen die exlusief op de WII uitkomen zal ik hem in de toekomst wellicht ook aanschaffen. Eerst maar eens de hoofdconsole uitkiezen. De DSLite vind ik ook een leuk apparaatje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach ik denk dat het een helehoop zegt.
Ik ben aan het sparen voor de wii![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:26 schreef sararaats het volgende:
ik ben van gedachte veranderd
ik ben nog steeds verliefd op Annemie Van der Voort
ik heb vroeger iets uitgespookt met haar
ik kan er niets aan doenquote:
Mijn god zeg , laat je nakijken ofzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen
ze kent me beter dan wie dan ook
Annemie Van der Voort - Lemmy Face
En als je nou niet ophoudt met dit geklepzeik kunnen ze mij straks ook een pilletje geven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen
ze kent me beter dan wie dan ook
Annemie Van der Voort - Lemmy Face
blame mequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:04 schreef Ashavan het volgende:
Verder sluit ik me bij de rest aan mbt dat gezeur over verliefheid en de dwaze uitingen ervan die hier getoond zijn de laatste paar dagen.
Mag ik vragen waarom jij in therapie bent ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
blame me
ik heb teveel energie
maar goed, ik kan heus nog iets anders typen
bijvoorbeeld dit:
yada yada yada gizzle gizzle 12345
Wuustwezel is een gat in de ozonlaag, de boertjes hangen allemaal te bengelen aan hun parachute
gna, als ik typ gaat er een steek van gekte door me heen
jeugdtrauma'squote:Op maandag 30 oktober 2006 16:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij in therapie bent ?
(en wie jou doorgestuurd heeft)
Iemand waar je verliefd op wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
jeugdtrauma's
en je raadt nooit wie me doorverwezen heeft
warmquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Iemand waar je verliefd op was?
weet ik welquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
iig zijn wij hier geen therapeuten
" raadspelletjes" a la " wie is het vandaag die ik volledig ga benoemen op het internet".quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
iig zijn wij hier geen therapeuten
mja, dat kan natuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:25 schreef Mirage het volgende:
Wordt er verwacht dat je met het verwerken van de jeugdtrauma's ook wat meer grip op jezelf krijgt wat zelfdiscipline en wispelturigheid (in de liefde en de zoek naar een moederfiguur) krijgt ?
Of staat dat er los van ?
(of ervaar je dat niet eens als probleem en wordt daar (nog) niet aan gewerkt ? )
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hee Mirage zag net een foto van jou en je niewe aanwist in F en F, wat een scheet![]()
er is maar 1 vrouw die alles van me weetquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
" raadspelletjes" a la " wie is het vandaag die ik volledig ga benoemen op het internet".
Het is denkbaar dat betreffende personen dat niet prettig vinden Sara.
Je noemt hier de plaatsnaam waar je woont, je noemt voor en achternamen van verschillende mensen, vertelt van alles over ze.... een telefoonboek en je weet waar ze wonen en hebt hun telefoonnnummer....
Wat voorzichtiger met prive info omgaan lijkt mij gepaster.
En, veel puppy streken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:39 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
t is een scheet en ze doet het super !!!
quote:
geeeeeen ideeequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:46 schreef Ashavan het volgende:
Mirage is je avatar afkomstig van een film?
*spurt naar F&F*quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als er een ongelukje gebeurd pak ik een wcrol om het op te ruimen.
Scheur stuk af, zet rol op salontafel... ruim ongelukje op, wil nog wat wcpapier pakken...
*misgrijpt*
mevrouw ligt dan onder de salontafel, met onschuldige ogen naar mij te kijken, voorpoten op de grond, kontje iets omhoog... oortjes rechtop... en maar kwispelen..... en overal wc papiert is een echte pup...
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als er een ongelukje gebeurd pak ik een wcrol om het op te ruimen.
Scheur stuk af, zet rol op salontafel... ruim ongelukje op, wil nog wat wcpapier pakken...
*misgrijpt*
mevrouw ligt dan onder de salontafel, met onschuldige ogen naar mij te kijken, voorpoten op de grond, kontje iets omhoog... oortjes rechtop... en maar kwispelen..... en overal wc papiert is een echte pup...
hmmm....we kunnen eens brainstormen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
geeeeeen ideee![]()
Maar ik ben nog niet helemaal tevreden..
Ik zoek een mooie avatar, vrij rustig maar met iets meer kleur denk ik...
of toch net iets anders... geen idee....
heb jij een idee ?
Als je zo'n plaatje verkleind... is hij dan nog duidelijk/mooi ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:55 schreef Ashavan het volgende:
[..]
hmmm....we kunnen eens brainstormen.
[afbeelding]
[afbeelding]
oei maar ik vind hem toch goed gelukt...quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:06 schreef Ashavan het volgende:
Valt tegen. Fok! gebruikt een 60x60 en dat geeft niet echt veel ruimte om mee te werken.
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:23 schreef Ashavan het volgende:
Hmmm kijk eens wat ik nog meer tegen kwam toen ik op Ninja aan het googlen was. Het is paars en besproken in dit topic
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:29 schreef Ashavan het volgende:
Kan behoorlijk wat hebben. So share and I see what I can do
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:35 schreef Ashavan het volgende:
Mirage had jij laatst niet ook op een motor gezeten?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |