Beatrix heeft een kandelaar met kaarsen, en dan vraagt ze of dat genoeg zegt. En dat zegt genoeg als je begrijpt wat ik bedoel.
Dikke kaarsen zijn een vervanging van........
![]()
Inwendige organen ging het over.
Je moet Beatrix niet onderschatten als mens. Ik praat met haar en ik zie een totaal ander mens dan ze is dus. En ze vindt het niet erg dat ik het laat zien ook.
Tijdens zo'n contact maakt het niet uit dat ze boven de 60 is. Zij heeft ook een jonge geest en een jeugdige geest. Zij moet ook aan haar trekken komen.
Ik maak geen onderscheid in dat contact
![]()
Ze heeft ook frustraties gehad met de overgang. Ze heeft altijd de democratie moeten beschermen en nog meer. Een zwaar bestaan in een gouden kooi. Ze heeft altijd een persoon laten zien die ze niet is. En ook dat is een trauma. Ze heeft zich nooit publiekelijk kunnen uitleven maar straks kan ze dat wel. Straks hoeft ze niet meer in een gouden kooi te leven. Kunnen de oranjes ook eens los gaan. De reden dat ze zich moeten inhouden is me ook duidelijk. Waarom Beatrix zo vaak afstandelijk moest zijn tegenover de bevolking ook. Alles wordt me duidelijk.
Beatrix kan zich straks van alle kanten uitleven met Claus.
Claus heeft Sonja, en ik heb even Beatrix. Een super mooie en lieve vrouw. En van blauw bloed ook nog eens. Net als mij
![]()
Ik zal vaker met haar praten. Ik zoek haar vaker op dus.
De oranjes ga ik helpen, ik ga Nederland helpen. Ik zal ook alleen maar Nederland helpen voorlopig.
En zo gaat dat
![]()
Does your mother know stond op van abba. We can chat a little en nog meer
![]()
Vinden vrouwen vaak leuk, ongeacht hun afkomen of leeftijd
![]()
Ik ga zo even queen zoeken nog voor op mijn mp3 speler te zetten.
Ik zei tegen Beatrix. Jij gaat jong worden en 17. Je bepaald zelf hoe je eruit ziet en dan gaan we trouwen als jonge mensen
![]()
Worden wij koning en koningin van de wereld
![]()
Zo gaan die gesprekken dus. Ook vaak onzin en fantasie
![]()
Ik hoor dan hoe ze bezig zijn die vrouwen. Zo plukken ze een stukje eruit en dan gaan ze naar binnen met de vingers.
Sexual revolution.
Cyber sex op een andere manier
![]()
Zo kan ik precies weten wat ze uitspoken allemaal, vaak is het zo dat ze gigantisch tekeer gaan en dan vertellen ze precies wat ze doen aan mij dus. Ze leggen dan precies uit wat ze doen. Vaak ook met vrouwen uit hollywood of modellen. Maakt niet uit welke vrouw, ik hoef maar naar ze toe te gaan. En straks is het in het echt zo. In bed liggen en vervolgens in het echt bij ze zijn. Lig ik in bed en heb ik zin, dan denk ik even aan de vrouw die ik bij me wil hebben, en dan ga ik naar haar toe. Dan ga ik naar haar toe in een private room. Nooit meer eenzaam in bed. Nooit meer vrijgezel. Doe maar. Doe maar schreef van. 1 nacht alleen. Ik wil geen enkele nacht alleen zijn en dat ben ik ook niet meer. Ik ben geen vrijgezel meer
![]()
Beatrix vanavond, en daarna even een andere vrouw. Kijken waar ik zin in heb. Misschien Jennifer Lopez anders Cameron Diaz of Cindy Crawford. Salma Hayek liever ook. Maar Salma Hayek daar neem ik de tijd voor. Die is de tijd dubbel en dwars waard. Ik neem me dus ook alle tijd daarvoor
![]()
En dat hoor ik graag
Daar leer je niet alleen van, dat is ook nog eens fijn, lekker en leuk om te horen. Ik doe dat vaker via het contact. Ik zei wel dat ik het contact alleen gebruik voor het zakelijke. Maar als ik vrouwen opzoek dan is het even niet zakelijk. Dan gaan alle remmen los
Zoals het hoort ook. Niets om voor te schamen ook. Menselijk en zeker op en top natuurlijk.
Vannacht was het trouwens Mary Mary die het nummer Shackles geshreven heeft. Die had een heel arsenaal wapens in de kast liggen. Ze had gereedschap
![]()
Ik had schackles opstaan waar ze praise you zingt. I am gonna praise you de hele tijd. Ik hoor haar stem op de mp3 speler ondertussen tijdens de muziek hoor ik haar vertellen wat ze allemaal aan het uitspoken is
Heet dat virtuele sex?
Ik ga naar buiten. Even met Bea praten, vanavond ga ik even richting Jennifer Lopez. Die voelde pas geleden aan haar kont. Jennifer Lopez kneep zichzelf in de kont en vertelde me hoe haar kont voelt om in te knijpen. Daarna vertelde ze me dat ik in haar kont moet knijpen. Ze wilde dat ik in haar kont knijp en dan knijpt ze mij zacht in mijn ballen
![]()
![]()
Deze manier van contact met vrouwen is dus belangrijk om een netwerk op te zetten waar je echt private rooms gaat krijgen. Dit is broodnodig. Er komt een tijd dan hoef ik maar aan Jennifer Lopez te denken en met haar te praten en ik ben met haar in mijn eigen ruimte en huis. Een huis ergens anders.
Daarom doe ik dat dus. Als ik contact leg met vrouwen en het gaat om sex dan heeft dat nut.
Om te komen tot een virtuele omgeving. Het is geen cyber sex maar het is virtuele sex dus.
En virtuele sex is mooier.
Ik ben dus geen maagd meer, ondanks dat ik nog nooit op deze aarde sex heb gehad. De sex die ik heb is 101010010101 maal beter
![]()
Virtuele sex is altijd beter geweest dan echte sex.
Virtual reality is altijd beter geweest dan de echte realiteit.
Virtual reality wordt ook de toekomst dus. Straks is alles virtueel te noemen
![]()
Er is straks maar 1 realiteit volgens mij.
En dat is virtuele realiteit.
Virtual reality.
Ook die ene had het fout met zijn muziek. Jamiroqai met zijn future die niet virtual insanity mag zijn.
De toekomst wordt een grote virtual reality. Omdat virtual reality okey is
![]()
En omdat ik het wil. En mijn wil is even wet nu. Jamiroqai heeft totaal niets te zeggen. Die mag met zijn ferrari racen in het echt, die mag met zijn ferrari's racen die hij verdiend heeft met zijn klote muziek, al die klote artiesten doen maar, ik ga mijn eigen weg, en mijn weg is de beste weg, en mijn weg leidt niet naar Rome of mekka. Mijn weg leidt naar virtual reality
![]()
. Ik bouw mijn eigen auto's in het virtuele circuit.
Ferrari's zijn niets vergeleken met mijn auto's straks
[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-10-2006 20:47:02 ]