quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:16 schreef nokwanda het volgende:sorry dat ik moet lachen
![]()
Maar je taal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is mijn beschaafde dinnetje nou?
Deze mongolide moeder haalt haar mongolide kind op acceptabele tijd binnen, checkt dan of alles bij huis staat, alle jassen aan de kapstok hangen etc.... en brengt haar mongolide kind dan lekker op tijd naar bed !quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:18 schreef SP het volgende:
je mongolide kind met tyfus heeft 'm in de vijver geparkeerd en houd angstvallig zijn waffel dicht.
'T is maar een optie....
Met wat oefening op taalgebruik zou je de ideale moeder zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Deze mongolide moeder haalt haar mongolide kind op acceptabele tijd binnen, checkt dan of alles bij huis staat, alle jassen aan de kapstok hangen etc.... en brengt haar mongolide kind dan lekker op tijd naar bed !
Deze mongolide moeder is namelijk niet van plan straatmongolen te kweken die over 30 jaar skelters jat !!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:30 schreef SP het volgende:
[..]
Met wat oefening op taalgebruik zou je de ideale moeder zijn![]()
Ik ga idd ook de buurt grondig uitkammen en de leverancier even bellen om te vragen of hij nog het 1 of ander herkenbare iets eronder/ er in gevreesd heeft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef ActualFantasy het volgende:
Kom je toevellig uit de buurt van veenendaal/ede ?
Mijn collega is daar een week terug precies hetzelfde overkomen. Hij heeft hem alleen wel weer teruggevonden door idd door de wijk te lopen en hem in de tuin van iemand anders te vinden.
Overgespoten en al, alleen waren ze een nogal herkenbare sticker vergeten op de stoelen van de skelter.
Voortaan je kind ook maar leren om zn skelter in de berging te zetten danquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Deze mongolide moeder haalt haar mongolide kind op acceptabele tijd binnen, checkt dan of alles bij huis staat, alle jassen aan de kapstok hangen etc.... en brengt haar mongolide kind dan lekker op tijd naar bed !
Deze mongolide moeder is namelijk niet van plan straatmongolen te kweken die over 30 jaar skelters jat !!
-10 voorspelbaar onorigineel en onzinnigquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:36 schreef M180 het volgende:
moet je maar niet in een pauperbuurt wonen he
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:36 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Voortaan je kind ook maar leren om zn skelter in de berging te zetten dan![]()
O wacht, hij heeft helemaal geen skelter meer
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:34 schreef 2Mini het volgende:
Mijn God Mirage... ga je mond spoelen.. ik wist helemaal niet dat jij et was, tot iemand mij daar attent op maakte..
anyway... sterf stuk ongeluk met je plakkende handjes!
vraag je gelijk wat overuren aanquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:39 schreef Oversight het volgende:
ik ga gewoon aangifte doen bij de politie...
die zullen m vast snel vinden...
* Oversight Telefoonnummer van skelterleverancier maar vast opzoekt...
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:16 schreef nokwanda het volgende:sorry dat ik moet lachen
![]()
Maar je taal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is mijn beschaafde dinnetje nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |