Nee, nog nietquote:
geeft ook rommel trouwens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Toch niet bij een cd'tjesboer, dat moet je bij een juwelier doen.
Waarom was dat een jostiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, ze hebben die jostie gevonden
http://www.nu.nl/news/863(...)r_dood_gevonden.html
Omdat dat veel meer opbrengt, en dan kan hij gewoon dat spel voor die paar euro meer bij Bol. bestellen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heeft ie nou weer aan juwelen
Of hebben ze bij jullie juwelier ook dat spel
Daar is ergens een topic van, van iemand die die gozer miste toch?quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat dat veel meer opbrengt, en dan kan hij gewoon dat spel voor die paar euro meer bij Bol. bestellen natuurlijk.
Moet ie wel weer eerst een auto stelen, die ramkraak plegen, juwelen zien te verkopen via een heler, geld op zijn rekening storten, etcquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat dat veel meer opbrengt, en dan kan hij gewoon dat spel voor die paar euro meer bij Bol. bestellen natuurlijk.
ooh ja, da's waar ook.. staat misschien nog wel in mijn ATquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is ergens een topic van, van iemand die die gozer miste toch?
Daar is over nagedachtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat ook nergens dat het een josti was hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is ergens een topic van, van iemand die die gozer miste toch?
zo kwam ie bij mij over toen ik voor het eerst die foto zag. Maar goed, hij's dus dood. Case closedquote:
Naar de lommerd brengen, zal toch wel genoeg opbrengen voor dat spelletjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ie wel weer eerst een auto stelen, die ramkraak plegen, juwelen zien te verkopen via een heler, geld op zijn rekening storten, etc
Ze weten nu iig waar ie isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo kwam ie bij mij over toen ik voor het eerst die foto zag. Maar goed, hij's dus dood. Case closed![]()
Zou dat werken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Naar de lommerd brengen, zal toch wel genoeg opbrengen voor dat spelletje.
Bestaat dat eigenlijk nog?
Ik heb geen idee, ik heb het nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat werken?
Hoi, ik heb hier 25 horloges, willen jullie die kopen?
Tha_T zal het vast wel laten weten als het gelukt isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb het nog nooit gedaan.
geen idee,... wie weet meldde ik het toen ook alquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat ook nergens dat het een josti was hoor.
Ik heb Bol.com al lastig gevallenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tha_T zal het vast wel laten weten als het gelukt is
Niet zulke goede ervaringen ermeequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Al zie ik Bol.com ook nog wel in staat om me te mailen dat ze die niet meer verkopen
Mhwoa, heb mijn dag nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet zulke goede ervaringen ermee
doe esquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:54 schreef Tha_T het volgende:
Eik zou ik een weblog moeten beginnen ofzo
Pardonquote:
tja, zo vergaat het de meeste logs geloof ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
1 log in de paar weken kan geen levensvatbaarheid hebben
Fijn altijd dat soort lerarenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa, heb mijn dag niet. kom ik op school. Eerste uur les (om 08.45) had ik diskettes nodig maar ja, die was ik uiteraard vergeten
. "Ga diskettes kopen en eerder wil ik je niet zien". Kom ik dus om 08.55 binnen maar ja geen reet open dus. Blijkt dat de winkel pas 09.45 open gaan
.
08.45. Ik heb mijn diskettesdus ik ga terug naar de les en zeg: "Wat moet ik ermee doen?" Zegt die leraar: "Nou, leg ze maar opzij. We gaan eerst wat toetsen doen. Ik zou maar opschieten want het zijn 4 toetsen en de rest is al begonnen"
HEB IK DIE HELE KLOTE DISKETTES NIET NODIG. Flikker![]()
.
En nu weer dat gezeik met MediaMarkt dus ik heb er geen vertrouwen in nee
quote:
Doe wat je niet laten kan danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moet hij es nou weer doen
Ik zou 's ook nog okay vindenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon echt nederlands gebruiken, dus eens ipv es!
Is dat zoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Alhoewel het wel stoer klinkt natuurlijk
tja, als iedereen dat es deedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon echt nederlands gebruiken, dus eens ipv es!
misbruik van es dusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, maar officieel is 's een koppelteken die je niet zo mag gebruiken
Tuurlijk ga ik dat doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan dan
Ik word anders liever gewoon gen***t dan 'gedaan', zeg maar...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat "es doen" wel stoer klinkt in de meest overdrachtelijke zin van het woord![]()
quote:
Alleen zitten wij niet in een 6e wereld land hier hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Als je hier zegt 'ik zoek vlees' (op z'n Indonesisch dan), dan kijken ze je raar aan, zie je een 'vlinder in de avond', dan is het een hoer. Dan komt dat 'es doen' ook maar bescheten over.
ge-ster-d?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik word anders liever gewoon gen***t dan 'gedaan', zeg maar...
Lastig hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Als je hier zegt 'ik zoek vlees' (op z'n Indonesisch dan), dan kijken ze je raar aan, zie je een 'vlinder in de avond', dan is het een hoer. Dan komt dat 'es doen' ook maar bescheten over.
Niet alleen bejaardenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
Oh My Buddha,
ze moeten bejaarden echt verbieden om auto te rijden
Let eens op, ik was eerst jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.webwereld.nl/a(...)erwinkel-binnen.html
tjonge, kijk toch eens uit oma
Mijn moeder heeft me geleerd dat straattaal uitslaan niet netjes is, 't is censuur die sterretjesquote:
Dus je moeder beperkt jouw vrijheid van meningsuitingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me geleerd dat straattaal uitslaan niet netjes is, 't is censuur.
Nee, mijn moeder heeft getracht me netjes op te voedenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je moeder beperkt jouw vrijheid van meningsuiting
quote:
Getracht, jij werkt dus tegenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder heeft getracht me netjes op te voeden.
Je zit nou toch wel thuis te internetten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zat al een pagina verder, en teruggaan kost een minuut![]()
ooh, censuur... ik dacht al, wat een rare manier van voortplantingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me geleerd dat straattaal uitslaan niet netjes is, 't is censuur die sterretjes.
Ze is redelijk geslaagd hoor, soms gedraag ik me best aardigquote:
jeps, werkt prima zolang ik maar niet verwacht dat het snel gaat en zo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zit nou toch wel thuis te internetten?
zeg dan "de liefde bedrijven" ofzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me geleerd dat straattaal uitslaan niet netjes is, 't is censuur die sterretjes.
Soms gedraag je je best aardig zelfs nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze is redelijk geslaagd hoor, soms gedraag ik me best aardig.
En hee, ik ben niet op mijn 17de zwanger geraakt zoals zij(anti-conceptie is okay
).
De liefde bedrijvenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zeg dan "de liefde bedrijven" ofzo.
Met de sterretjes schiet je toch niets op
Het is er iig, de snelheid komt misschien ooit nog wel eens dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, werkt prima zolang ik maar niet verwacht dat het snel gaat en zo.![]()
Tjee, dus het valt zelfs anderen opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms gedraag je je best aardig zelfs nog
Goed hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjee, dus het valt zelfs anderen op.
dit is wireless, er is al 3G, maar daar heb ik nog niet naar gekeken. Kabelboer komt volgende maand enquete doen om te zien wie er allemaal wil, hopende op 10 aanmeldingen ga ik er vanuit dat er dus ook kabel (tv/internet) komt begin volgend jaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is er iig, de snelheid komt misschien ooit nog wel eens dan.
Ah, vandaar mijn aversie, ik ben niet romantischquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:50 schreef indahnesia.com het volgende:
de liefde bedrijven klinkt wel erg romantisch.
En ze zijn nog steeds bezig, gaat lekker daar ook weerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/863(...)len_%28video%29.htmlalweer 1 jaar geleden die rellen.. tjonge.. gaat rap.
Regel dat dan eensquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd voor een biertje, maar ze zijn nog steeds op.
tja, dan wordt het gewoon neuken inderdaadquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, vandaar mijn aversie, ik ben niet romantisch.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dan wordt het gewoon n**ken inderdaad![]()
afschieten gewoon, op voorhand alquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ze zijn nog steeds bezig, gaat lekker daar ook weer
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, volgens mij is het net zo lekker
.
Gewoon alle Fransen ineens dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
afschieten gewoon, op voorhand al![]()
Ik zie geen probleemquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon alle Fransen ineens dan?
quote:
Mooi zo, dan kan indah meteen beginnenquote:
Kan dat niet omgewisseld, zondag word ik geacht sociaal te doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt:? Die staat niet in het programma boekje hoor,
zondag wel weer dan
Dat moet je even navragen bij de directie dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan dat niet omgewisseld, zondag word ik geacht sociaal te doen.
zondag is ook goed, en morgen dan? wat doen we daarmee?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt:? Die staat niet in het programma boekje hoor,
zondag wel weer dan
Jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
sociaal doen op zondag.. whehe..
Morgen gaat gewoon niet door, is geannuleerdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zondag is ook goed, en morgen dan? wat doen we daarmee?
Opzich is dat niet erg,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Mijn schoonvader viert zijn 70ste verjaardag
.
Prettig weekend indahquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:29 schreef indahnesia.com het volgende:
In ieder geval gefeliciteerd es
de mazzel
En de 4 grootste eetcritici daar vonden het ook lekker?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:21 schreef es70 het volgende:
Ik heb pofferkoeken gebakken.
Pat had nl. een poosje geleden poffertjesmix gekocht in plaats van de poffertjes die op het lijstje stonden (kant en klaar dus). Maar ik bezit geen poffertjespan
.
Het was nog lekker ook. En dat wil heel wat zeggen, want ik lust geen pannekoeken, en dit zag eruit als een pannekoek, maar smaakte als een poffertje
.
Die vonden het te weinig, ik neem dus aan van welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de 4 grootste eetcritici daar vonden het ook lekker?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Die vonden het te weinig, ik neem dus aan van wel.
Ik houd ze mooi slankquote:
Er lopen veel te veel blubbervette (kleine) kinderen rondquote:
Daar let ik dus niet op,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Er lopen veel te veel blubbervette (kleine) kinderen rond.
Damn, ik heb echt geen zak te doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig is het niet te stil hier vanavond
Daarom deed ik het welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Damn, ik heb echt geen zak te doenmaar om dat nou te vermelden hier
pwnd dudequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:51 schreef arnold-d het volgende:
zo, ik fietste net naar huis.. en vond dat mijn stuur wel heel erg trilde..
hij trilt al wel een tijdje, maar nu wat erger.
ik stop ff om te kijken of er een bout los zit etc, maar is mijn voorvork gebarst, van me normale fiets.
Het is dat de SP zo anti-leger is anders zou ik ook op SP stemmen. Heb ik op de gemeenteraads-verkiezingen ook gedaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:51 schreef FerryB het volgende:
Stemwijzer voor mij was verrassend. Ik ben sowieso van plan om op de SP te stemmen maar deze kwam best laag te staan:
PvdA
Groenlinks
D66
Christen Unie
SP
VVD
...
..
.
hm..ik doe hooguit me eigen zak, maar ik zit nou ook nie echt te wachten om jou zak te doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:49 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb zelfs zo weinig te doen dat ik de Stemwijzer ingevuld heb. Blijkt dat ik ook nog eens CDA moet gaan stemmen. Hoe bedoel je een kutdag?
Waarom nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
tot volgende week vrijdag dus?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:38 schreef FerryB het volgende:
Juist ja. Dit topic ben ik eerder geweest. Om precies te zijn; precies een week geleden. Dit is dan ook meteen mijn 2e bezoek aan het forum.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:51 schreef FerryB het volgende:
Stemwijzer voor mij was verrassend. Ik ben sowieso van plan om op de SP te stemmen maar deze kwam best laag te staan:
PvdA
Groenlinks
D66
Christen Unie
SP
VVD
...
..
.
Waarschijnlijk wel jaquote:
Toepasselijke ondertitelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hm..ik doe hooguit me eigen zak, maar ik zit nou ook nie echt te wachten om jou zak te doen![]()
![]()
Ow vast wel. Persoonlijke voorkeur ofzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom niet. Er wordt hier wel vaker melding gemaakt van 'gaten in de ozonlaag'* vervelen
.
* ŠFles
Toch wel raar eik. "normaal gesproken" zou dat toch andersom moeten zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:02 schreef FerryB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja
Ik zit niet zo gek vaal achter de pc. Alleen op vrijdag avond en zaterdag als ik niet uitga
je gemiddelde postsnelheid gaat wel omhoog nu hoor, dat wordt een aantal weken niet komenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:06 schreef FerryB het volgende:
Ik vind 1 avond in de week even helemaal niets doen onder het genot van een biertje met een heerlijke techno set aan echt heerlijk. Als ik dat niet doe dan overleef ik de rest van de week niet
Haha daar kijk ik niet eens naar maar dat zal wel hard gaan jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je gemiddelde postsnelheid gaat wel omhoog nu hoor, dat wordt een aantal weken niet komen
Het begon met lurken en nu heb ik meer als 25.000 posts achter mijn naamquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:20 schreef FerryB het volgende:
[..]
Haha daar kijk ik niet eens naar maar dat zal wel hard gaan ja
ach ja... sommigen hebben 100.000zoveel posts, daar ben je wel als je 80 bentquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:20 schreef FerryB het volgende:
[..]
Op een ander forum ( ik heb ff gechecked) heb ik er nu 7487. Dat is sinds 2001quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ach ja... sommigen hebben 100.000zoveel posts, daar ben je wel als je 80 bent![]()
spemmertquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het begon met lurken en nu heb ik meer als 25.000 posts achter mijn naam
Hier ook, ik heb alleen een 'paar' posts meer als jij (en korter geregistreerd én niet blauw geweest)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het begon met lurken en nu heb ik meer als 25.000 posts achter mijn naam
toch maar tot aanschaffen overgegaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi!
Ik zit een beetje af te pilzen na de modelspoorbeurs
Hoop geld uitgegeven, maar zeer tevreden. Hoop mooie karretjes aangeschaft
Verveling is geloof ik centraal vanavondquote:
109quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:20 schreef FerryB het volgende:
[..]
met lama's op tv ,verveel je je nie hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Verveling is geloof ik centraal vanavond.
Heb je je bierwagentje al binnenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi!
Waarom, het is niet exclusief voor Amerika dus Meki is gewoon domquote:
Ik ken Meki niet, ik ging alleen ff kijken omdat je erover mopperdequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:44 schreef Frutsel het volgende:
Meki maakt het zelf wel exclusief voor de VS en de joden/israeliers krijgen toch de schuld![]()
en dat ie dom was, dat was al bekend![]()
ach ja...zit wel eens vaker in NWS en in zijn vaarwaterquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ken Meki niet, ik ging alleen ff kijken omdat je erover mopperde.
Ik op sterven na dood, komen we samen toch gemiddeld uitquote:
quote:
Jajajaja, gaf alleen een voorbeeldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb alleen een 'paar' posts meer als jij (en korter geregistreerd én niet blauw geweest).
Mooi toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi!
wil je wat van mn energie hebben? kan ik tenmisnte ook slapen zometeenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik op sterven na dood, komen we samen toch gemiddeld uit.
Ik heb al tijden geen energie, maar slapen lukt ook niet echtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wil je wat van mn energie hebben? kan ik tenmisnte ook slapen zometeen
Ik heb geen 'uit'knop meegeleverd gekregenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:01 schreef FerryB het volgende:
Dan heb je veel dingen aan je hoofd.
Reden nummer 1 van niet goed in slaap komen is dat je over allelij zaken inzit waardoor je hersenen geen rust krijgen om in slaap te komen.
hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen energie, maar slapen lukt ook niet echt. Willen slapen en 2 tot 3 uur later nog wakker liggen is buitengewoon frustrerend
.
Dat is het idd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen 'uit'knop meegeleverd gekregen.
Ik ben al aan het ontbinden, start kennelijk bij de blaasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoe herkenbaar
en dan was er op editie NL vanavond nog het bericht dat je van te weinig slaap dood kan gaan...
![]()
OMG weer een verkrachting van de bovenste plank zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef Tha_T het volgende:
wtf? Hoor ik nu op TMF een mix van Johnny Cash' Ring of Fire?
Ik slaap al jaren slecht, maar de laatste tijd is het weer bar en boosquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:07 schreef FerryB het volgende:
[..]
Dat is het idd.
Dat kun je niet zomaar even uitzetten.
Ik heb er zelf ook een tijd last van gehad. Zeker 2 jaar wel door verschillende omstandigheden.
Ah, Fruts is er gelukkig nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef Frutsel het volgende:
Dario G heeft een nieuwe single, genaamd Ring of Fire...
is ut die?
whehehequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben al aan het ontbinden, start kennelijk bij de blaas.
Ik ben gewoon naar februari aan het toeleven, eventjes er helemaal uit.
Zo klonk het wel iigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
OMG weer een verkrachting van de bovenste plank zeker.
Ow is dat die sukkel met zijn parijs? Fok hemquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef Frutsel het volgende:
Dario G heeft een nieuwe single, genaamd Ring of Fire...
is ut die?
En Marcquote:
Ik ga niet meer vroeg naar bed, dan lig ik alleen maar nog langer wakkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe![]()
ach ja... gisteren sliep ik om 3 uur nog niet, lag er om 22.00 uur in
dat idee heb ik altijd volgehouden maar ja..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer vroeg naar bed, dan lig ik alleen maar nog langer wakker.
Slaap goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat idee heb ik altijd volgehouden maar ja..
ik ga in elk geval nu maar offline, nog beetje tv kijken
dag mensen![]()
Hoi mamquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer vroeg naar bed, dan lig ik alleen maar nog langer wakker.
Trustequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat idee heb ik altijd volgehouden maar ja..
ik ga in elk geval nu maar offline, nog beetje tv kijken
dag mensen![]()
pi = 3.14159265quote:
Da's geen garantie voor een heleboel extra posts. Althans, niet zoals ik moddequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb alleen een 'paar' posts meer als jij (en korter geregistreerd én niet blauw geweest).
En... Dat is goed, of nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
Er is een nieuwe cd,
MeatLoaf - Bad Out Of Hell III
Ligt het aan mij of is die al langer uit? Want die heb ik echt al een tijdje terug gedownload en weggeflikkerdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
Er is een nieuwe cd,
MeatLoaf - Bad Out Of Hell III
Ik weet niet hoe je moddequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:23 schreef Tha_T het volgende:
Om er toch even op terug te komen
[..]
Da's geen garantie voor een heleboel extra posts. Althans, niet zoals ik modde
quote:
Ik blow niet (meer), en drinken ook met mate. Ik heb de verantwoordelijkheid voor 4 kinderen, als er iets met ze zou gebeuren terwijl ik high of zat ben vergeef ik dat mezelf nooitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:23 schreef FerryB het volgende:
Niet dat je dit advies moet opvolgens maar voor mij wertke het altijd om een halve of soms maar een paar haartljes van een blow te roken. Ik sliep meteen omdat ik met mijn vervelende gedachten afdwaalde naar iets heel anders.
Netjes !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik blow niet (meer), en drinken ook met mate. Ik heb de verantwoordelijkheid voor 4 kinderen, als er iets met ze zou gebeuren terwijl ik high of zat ben vergeef ik dat mezelf nooit.
Ik ben niet in vorm, heb 'm er (min of meer) mee weg laten komenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Er weet weer iemand de slechtste zet van het bord te vinden
Al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toch maar tot aanschaffen overgegaan?
*zich meent te herinneren dat je twijfelde of je er aan zou beginnen
Kusje dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben niet in vorm, heb 'm er (min of meer) mee weg laten komen.
Dat weet ik nog niet, vond het wel opvallendquote:
Zag net de reclame ervan, dus zou er al langer kunnen zijn hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is die al langer uit? Want die heb ik echt al een tijdje terug gedownload en weggeflikkerd
Ik zit hier gewoon op een bureaustoel achter m'n pc'tje. Of ik hier hetzelfde ben als irl moet je maar aan Fles (of Qutie) vragenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef FerryB het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag op fora en in chatboxen. Hoe en waar zitten mensen waarmee je 'chat' achter de pc. Wie zijn het en hoe zijn zij als je ze onder 4 ogen spreekt.![]()
Ah joh, zou niet de eerste keer zijn vandaagquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Er weet weer iemand de slechtste zet van het bord te vinden
Preciesquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben niet in vorm, heb 'm er (min of meer) mee weg laten komen.
Kusje van jou, altijdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kusje dan?
beppen we morgen wel verder, ja?
Een van de categorie 'onkruid vergaat niet' volgens mijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, vond het wel opvallend
Ik heb ook een rotstoel eigenlijk, ik wil zo'n balquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:31 schreef FerryB het volgende:
Ik zit bijvoorbeeld in de woonkamer op een houten hernia stoel die nog steeds vervangen moet worden in een erg rommelig pc hoekje wat totaal niet past bij de rest van de leege 'strakke' kamer.
Hoe? Op een bureastoel die naar achter kan kantelenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef FerryB het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag op fora en in chatboxen. Hoe en waar zitten mensen waarmee je 'chat' achter de pc. Wie zijn het en hoe zijn zij als je ze onder 4 ogen spreekt.![]()
Je hebt gewoon mazzel gehadquote:
Ah ok. Ik dacht al even dat er iets mis gingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag net de reclame ervan, dus zou er al langer kunnen zijn hoor
Of is al vergaan maar komt terugquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Een van de categorie 'onkruid vergaat niet' volgens mij.
Het liefst zit ik op een zitzak met laptop. Maarrrr...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook een rotstoel eigenlijk, ik wil zo'n bal.
Tuurlijk gaat er niets misquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ah ok. Ik dacht al even dat er iets mis ging
Ik heb 'm laatst nog op tv gezien, zag er nog niet vergaan uitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of is al vergaan maar komt terug
Zo downloadde ik laatst nog iets van de Foo Fighters. Wie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of is al vergaan maar komt terug
Dat is dus het terugkomen hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb 'm laatst nog op tv gezien, zag er nog niet vergaan uit.
Via wat download je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zo downloadde ik laatst nog iets van de Foo Fighters. Wie?![]()
Ik zeg toch al dat ik niet in vorm benquote:
Ligt eraan wat ik moet hebben. Maar alle bronnen op een rij; DC++, Torrentazos, Filetopia, eMule.quote:
Eerst maar eens afwachten hoe dit gaat klinkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zeg toch al dat ik niet in vorm ben.
Hij ziet er nu een stuk beter uit dan in de 'Paradise...' periode, goed gelukt dus(hoewel het nooit een lekker ding zal worden).
Ik niet meerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hoe? Op een bureastoel die naar achter kan kantelen
Waar? Maastricht![]()
Wie? Tim 20 jaar, uit maastricht dus. Momenteel nog naar schoolgaand
Hoe ik ben onder 4 ogen? Dunno. Daar vraag ik niet zo snel naar
En werkt dat een beetje?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik moet hebben. Maar alle bronnen op een rij; DC++, Torrentazos, Filetopia, eMule.
(Van populair naar minst populair)
quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:41 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik hoop zelfs nķg ouder te worden
.
Ik vind alles en nog redelijk snel ook nog. Het "probleem" met usenet/nieuwsgroepen is dat het verdomde omslachtig is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En werkt dat een beetje?
Ik gebruik hier de nieuwsgroepen, het beste tot nu toe
De slechtste move heb ik al gedaan vandaag en ik wil hem niet overtreffen dus ik hou wijselijk mijn mond. Niet dat ik iets afkrakends wilde posten thoughquote:
Kleine stapjes, ik ga eerst gewoon voor 37 en dan zie ik wel weerquote:
Omslachtigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik vind alles en nog redelijk snel ook nog. Het "probleem" met usenet/nieuwsgroepen is dat het verdomde omslachtig is.
Gewoon gaan voor de 217 johquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Kleine stapjes, ik ga eerst gewoon voor 37 en dan zie ik wel weer.
Oh, rotopmerkingen over mijn leeftijd zit ik dan weer niét meequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De slechtste move heb ik al gedaan vandaag en ik wil hem niet overtreffen dus ik hou wijselijk mijn mond. Niet dat ik iets afkrakends wilde posten though
Ja met PAR en shit. Ik wil gewoon zoeken en op download klikken. Alles wat ik meer moet doen is omslachtigquote:
Die tijd heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:46 schreef FerryB het volgende:
Ik haal bijna al mijn muziek uit de winkel
Vond je het echt zo´n rotopmerking? Excuse moiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, rotopmerkingen over mijn leeftijd zit ik dan weer niét mee.
Ja, als het goede muziek is koop ik ook altijd een echte versie in de winkel alleen komt er zo weinig goeds op de marktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:46 schreef FerryB het volgende:
Ik haal bijna al mijn muziek uit de winkel
Echt niet, dan hoop ik toch echt al heel wat jaartjes een tuintje op mijn buik te hebben/verast te zijn hoorquote:
Ach, als ik zo goede files heb. En door alles goed te hebben staan is het ook niet omslachtig meer, je moet het alleen wel 1 keer goed doen eerst.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja met PAR en shit. Ik wil gewoon zoeken en op download klikken. Alles wat ik meer moet doen is omslachtig
kan niet, komt door wat ze nog gaan uitvindenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt niet, dan hoop ik toch echt al heel wat jaartjes een tuintje op mijn buik te hebben/verast te zijn hoor.
Ik hou van niet allerdaagse house muziek wat opzich ook best moeilijk te verkrijgen is maar sinds al die webshops er zijn haal ik alles uit het buiten land. Ik kan eigenlijk wel alles vinden wat ik graag wil hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Vond je het echt zo´n rotopmerking? Excuse moi
[..]
Ja, als het goede muziek is koop ik ook altijd een echte versie in de winkel alleen komt er zo weinig goeds op de markt
Dat valt wel mee hoor, ik krijg alleen zwaar jeuk als anderen dan mijn kinderen 'mam' tegen me zeggen (in welke context dan ook). Hier wil ik vooral geen mam zijn ofzo... Nou ja, whateverquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Vond je het echt zo´n rotopmerking? Excuse moi
Geen goed plan, voor je honderdste moet je plaats makenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kan niet, komt door wat ze nog gaan uitvinden
Ik ga slapen denk ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, ik krijg alleen zwaar jeuk als anderen dan mijn kinderen 'mam' tegen me zeggen (in welke context dan ook). Hier wil ik vooral geen mam zijn ofzo... Nou ja, whatever.
Roger, als in begrepenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, ik krijg alleen zwaar jeuk als anderen dan mijn kinderen 'mam' tegen me zeggen (in welke context dan ook). Hier wil ik vooral geen mam zijn ofzo... Nou ja, whatever.
True maar voor games en such is usenet wel helemaal geweldig en daar hoor je me dan ook niet over klagenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, als ik zo goede files heb. En door alles goed te hebben staan is het ook niet omslachtig meer, je moet het alleen wel 1 keer goed doen eerst.
Niks mis mee dusquote:
Zelfs dat vind ik al veels te oudquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen goed plan, voor je honderdste moet je plaats maken.
Ik kruip gewoon stiekem snachts een klein beetje dichter naar je toequote:
filmpje?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:52 schreef Tha_T het volgende:Slaap goed Fles
Heb jij btw dat filmpje gezien waarin je vermeld wordt?
Klojoquote:
Lekker warm en knusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kruip gewoon stiekem snachts een klein beetje dichter naar je toe
Gewoon
Ik hoef ook niet zo nodig honderd te worden hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik al veels te oud
Dan heb ik mijzelf allang voor een trein gerold als het nodig is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet zo nodig honderd te worden hoor.
Ik ga ook maar een poging ondernemenquote:
Fiets lassen, is er wat kapot dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:38 schreef arnold-d het volgende:
Hoi, ik ga zo mijn fiets lassen.. en om 11uur werke![]()
Die zijn leuk idd flesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gisteren een mooi Fleischmann personenrijtuigje gekocht
Voor maar 10 euro![]()
En er zitten zelfs mannetjes in![]()
![]()
En de Cherry on Top of the Cake: Er zit ook nog licht in![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Erg tevreden mee
Hoiquote:
Hoiquote:
Daar is het toch weekend voorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Hoi. Omdat het al bijna middag is en ik nog maar een half uurtje geleden uit mijn bed ben komen rollen
.
Weekendquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:20 schreef es70 het volgende:
Hoi. Omdat het al bijna middag is en ik nog maar een half uurtje geleden uit mijn bed ben komen rollen
.
Na half 3 heb ik de klok niet meer gezien, dus ik heb een goeie nacht gehadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is het toch weekend voor
En heb je wel geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |