Maar Evert woont toch in Wassenaar?quote:Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij stond ze naar Evert te kijken...maar dat vond ik ook een beetje onduidelijk. Wat was daar dan de gedachte achter
Wel als strijd-middel tussen Evert en Willemijn toch, met oog op de kinderen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat nieuwe, kleinere huis van Willemijn oogt trouwens nog behoorlijk luxe. Zou me niet verbazen dat ze wat de opnamen betreft gewoon uit het oorspronkelijke huis moesten (misschien verkocht of zo). Want verder is die verhuizing niet echt functioneel in het verhaal.
Even de cast opgezochtquote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Roderick is IRL de zoon van Ernst trouwens!
ja kloptquote:Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat nieuwe, kleinere huis van Willemijn oogt trouwens nog behoorlijk luxe. Zou me niet verbazen als ze, wat de opnamen betreft, gewoon uit het oorspronkelijke huis moesten (misschien verkocht of zo). Want verder is die verhuizing niet echt functioneel in het verhaal.
Het huis van de Morero's schijnt IRL ook te koop te hebben gestaan. Die zullen in de serie wellicht dus ook nog wel verhuizen.
O wat een vreselijk huis tochquote:Op zondag 23 september 2007 22:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja klopt
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=bfd14eca-7f6a-43a1-9680-857bc3c3eb54&objecttype=
Nou, ik zeg er geen nee tegen andersquote:Op zondag 23 september 2007 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat een vreselijk huis tochDie groene vloerbedekking!
Ik ook niet, om het snel weer door te verkopen. * ril*quote:Op zondag 23 september 2007 22:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, ik zeg er geen nee tegen anders
Ik loop ook niet warm voor de combi groen met zalmroze, typsich begin jaren 90. Maar tapijt kan eruit en muren kunnen worden overgeschilderdquote:Op zondag 23 september 2007 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook niet, om het snel weer door te verkopen. * ril*
En die marmeren vloer kan er best uit inderdaad, en de gevel met die wanstaltige voordeur kan worden vervangen, alsmede de wenteltrap en het glazen plateau ergens boven. En dan hebben we het gewoon niet over het toegangshekquote:Op zondag 23 september 2007 23:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik loop ook niet warm voor de combi groen met zalmroze, typsich begin jaren 90. Maar tapijt kan eruit en muren kunnen worden overgeschilderd![]()
Natuurlijk 'Anouk', en dan eentje die tevens masseur isquote:Op zondag 23 september 2007 23:20 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het een prachtig huis hoor, oke, die vloerbedekking is gruwelijk maar als je die 5 miljoen kan schokken gooi je er toch meteen even een leuke binnenhuisarchitect tegenaan lijkt me zo.
Geniaal en treffendquote:Op zondag 23 september 2007 22:41 schreef Vivi het volgende:
En Cheryl tegen Anouk:
"Ik zeg het maar even voordat je over een aantal jaar de zoon van je ex neukt!"![]()
Die muziek viel me idd ook wel op. Je moet echt letten op muziek bij deze serie. Wel goed gevonden trouwens...kom je niet vaak tegen dat de muziek nog iets verteld ookquote:Op zondag 23 september 2007 22:24 schreef E.T. het volgende:
En dat Willemijn naar Evert keek.. Ze lieten alle 'broken hearted' zien in hun ellende..
De muziek is echt een serieuze speler in de serie, welke vaak net ff meer vertelt dan de beelden en dialogen.
Geweldig jaquote:Op zondag 23 september 2007 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Martin met die pastoor.
"Onze gotische glas in lood-partij is aan een restauratie toe."
"Ja lekker dubbelglas, thermopane!"
Misschien is dat ook wel deel van de grap. Het arme Gooische vrouwtje moet kleiner gaan wonen, terwijl het gewoon een iets kleiner huis, maar nog steeds ontzettend riante villa is even verderop het laantje...quote:Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat nieuwe, kleinere huis van Willemijn oogt trouwens nog behoorlijk luxe. Zou me niet verbazen als ze, wat de opnamen betreft, gewoon uit het oorspronkelijke huis moesten (misschien verkocht of zo). Want verder is die verhuizing niet echt functioneel in het verhaal.
Het is nog wel leuk, maar idd, deze aflevering en eigenlijk de vorige ook zijn wel een beetje gezapig.quote:Op zondag 30 september 2007 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Eens met vivi en gs... en waarom Cheryl aan het zoeken was naar de hond is mij een raadsel?
Wat ook niet leuk uitgewerkt was, is de relatie Tom/Cheryl.
Het moet wel beter worden hoor
Volgens mij heeft ze gezien dat Claire die check achterover druktequote:Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Het einde beloofde toch wel wat. Hoe Tipi Wan de gasten zo bekeek en alles in slow motion ging...
Ja dat geloof ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef Mikani het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gezien dat Claire die check achterover drukte.
Yepquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef Mikani het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gezien dat Claire die check achterover drukte.
morgenavond dacht ikquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:12 schreef Vivi het volgende:
Wanneer wordt het nu precies herhaald? Ik kan het vanaaf niet zien namelijk
Oh, dank je Ivetjequote:Op zondag 7 oktober 2007 21:45 schreef ivetje het volgende:
Hoe kan Claire in hemelsnaam terug smsen naar een prive-nummer
Herhaling is op maandag om 20.30 op rtl8
Ja, en dat zit hem ook vooral in de kleine dingetjes of gewoon in het over-acting.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Malherbe speelt Willemijn zo briljant. Ik gelóóf haar gewoon
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en dat zit hem ook vooral in de kleine dingetjes of gewoon in het over-acting.
Dat kruiden hakken
Hoe kan je überhaupt vanaf een prive-nummer smsen...dat kan gewoon nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:45 schreef ivetje het volgende:
Dat kan wel hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:45 schreef ivetje het volgende:
Hoe dan? Ben wel heel benieuwd. Eigen nummer meezenden uitzetten heeft geen zin, net nog geprobeerd thuisquote:
ik weet dat bepaalde telefoons die ondersteuning hebben om te ontvangen en te smsenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:00 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hoe dan? Ben wel heel benieuwd. Eigen nummer meezenden uitzetten heeft geen zin, net nog geprobeerd thuisEn als je als prive-nummer iets zent heeft de telefoon waar het smsje naartoe gaat geen nummer, dus kan je er toch ook niet heen smsen
Je hebt altijd een telefoonnummer nodig iig
Dat vroeg ik me ook af... Het leek of er iets in de krant stond, maar kon niet zien wat..quote:
Misschien is ze gefotografeerd met Tom?quote:Op maandag 8 oktober 2007 07:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af... Het leek of er iets in de krant stond, maar kon niet zien wat..
Samsung heeft het iig niet, dus was gewoon een foutquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik weet dat bepaalde telefoons die ondersteuning hebben om te ontvangen en te smsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in Gooische Vrouwen?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:02 schreef MadGuy het volgende:
Stond er in één of ander roddelblaadje ook niet foto's vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in Gooische Vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schitterendquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en dat zit hem ook vooral in de kleine dingetjes of gewoon in het over-acting.
Dat kruiden hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |