Natuurlijk 'Anouk', en dan eentje die tevens masseur isquote:Op zondag 23 september 2007 23:20 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het een prachtig huis hoor, oke, die vloerbedekking is gruwelijk maar als je die 5 miljoen kan schokken gooi je er toch meteen even een leuke binnenhuisarchitect tegenaan lijkt me zo.
Geniaal en treffendquote:Op zondag 23 september 2007 22:41 schreef Vivi het volgende:
En Cheryl tegen Anouk:
"Ik zeg het maar even voordat je over een aantal jaar de zoon van je ex neukt!"![]()
Die muziek viel me idd ook wel op. Je moet echt letten op muziek bij deze serie. Wel goed gevonden trouwens...kom je niet vaak tegen dat de muziek nog iets verteld ookquote:Op zondag 23 september 2007 22:24 schreef E.T. het volgende:
En dat Willemijn naar Evert keek.. Ze lieten alle 'broken hearted' zien in hun ellende..
De muziek is echt een serieuze speler in de serie, welke vaak net ff meer vertelt dan de beelden en dialogen.
Geweldig jaquote:Op zondag 23 september 2007 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Martin met die pastoor.
"Onze gotische glas in lood-partij is aan een restauratie toe."
"Ja lekker dubbelglas, thermopane!"
Misschien is dat ook wel deel van de grap. Het arme Gooische vrouwtje moet kleiner gaan wonen, terwijl het gewoon een iets kleiner huis, maar nog steeds ontzettend riante villa is even verderop het laantje...quote:Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat nieuwe, kleinere huis van Willemijn oogt trouwens nog behoorlijk luxe. Zou me niet verbazen als ze, wat de opnamen betreft, gewoon uit het oorspronkelijke huis moesten (misschien verkocht of zo). Want verder is die verhuizing niet echt functioneel in het verhaal.
Het is nog wel leuk, maar idd, deze aflevering en eigenlijk de vorige ook zijn wel een beetje gezapig.quote:Op zondag 30 september 2007 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Eens met vivi en gs... en waarom Cheryl aan het zoeken was naar de hond is mij een raadsel?
Wat ook niet leuk uitgewerkt was, is de relatie Tom/Cheryl.
Het moet wel beter worden hoor
Volgens mij heeft ze gezien dat Claire die check achterover druktequote:Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Het einde beloofde toch wel wat. Hoe Tipi Wan de gasten zo bekeek en alles in slow motion ging...
Ja dat geloof ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef Mikani het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gezien dat Claire die check achterover drukte.
Yepquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef Mikani het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gezien dat Claire die check achterover drukte.
morgenavond dacht ikquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:12 schreef Vivi het volgende:
Wanneer wordt het nu precies herhaald? Ik kan het vanaaf niet zien namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |