Hoe dan? Ben wel heel benieuwd. Eigen nummer meezenden uitzetten heeft geen zin, net nog geprobeerd thuisquote:
ik weet dat bepaalde telefoons die ondersteuning hebben om te ontvangen en te smsenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:00 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hoe dan? Ben wel heel benieuwd. Eigen nummer meezenden uitzetten heeft geen zin, net nog geprobeerd thuisEn als je als prive-nummer iets zent heeft de telefoon waar het smsje naartoe gaat geen nummer, dus kan je er toch ook niet heen smsen
Je hebt altijd een telefoonnummer nodig iig
Dat vroeg ik me ook af... Het leek of er iets in de krant stond, maar kon niet zien wat..quote:
Misschien is ze gefotografeerd met Tom?quote:Op maandag 8 oktober 2007 07:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af... Het leek of er iets in de krant stond, maar kon niet zien wat..
Samsung heeft het iig niet, dus was gewoon een foutquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik weet dat bepaalde telefoons die ondersteuning hebben om te ontvangen en te smsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in Gooische Vrouwen?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:02 schreef MadGuy het volgende:
Stond er in één of ander roddelblaadje ook niet foto's vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in Gooische Vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schitterendquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en dat zit hem ook vooral in de kleine dingetjes of gewoon in het over-acting.
Dat kruiden hakken
En anders morgenavond op RTL 8. Dat ga ik doen dus.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik was uit eten. Niet veel gemist dus?
Bij RTL is het altijd gewoon online te bekijken toch?
Ah oké! Thanks voor de tip!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:04 schreef MadGuy het volgende:
[..]
En anders morgenavond op RTL 8. Dat ga ik doen dus.
Beppie Melissenquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:13 schreef bloodymary het volgende:
Nee, volgens mij niet Jose, maar zij speelde wel de hoofdzuster in dat verzorgingstehuis, een van de laatste seizoenen was dat.
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden. Was het echt zo'n domper?quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:35 schreef PLAE@ het volgende:
Voor de eerste reclame was het goed. Daarna werd het matig en uiteindelijk slecht
Het enige leuke was nog ff Claire.
Maar dit seizoen valt tot nu toe een beetje tegen volgens mij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:44 schreef PLAE@ het volgende:
Nee zo'n ramp was het ook weer niet hoor. Het is gewoon niet helemaal wat je gewend bent na de 1e reclame.
Beppie Melissen, dan heb ik het toch goed gezien, inderdaad Jose van Oboema.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |