quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:52 schreef erkel het volgende:
Allemaal wel eens een acteerrolletje gehad?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Allemaal een zeldzame bloedgroep?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat hebben de volgende personen met elkaar gemeen?
James Cook
Theodore Roosevelt
Sylvia Plath
John Cleese
Roberto Benigni
Simon Le Bon
Scott Weiland
Vanessa Mae
Kelly Osbourne
Wie weet. Maar da's niet het antwoord dat ik zoek.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:56 schreef erkel het volgende:
Ze komen/kwamen allemaal uit een gegoed milieu, maar toch op een ander gebied zelf furore gemaakt?
Wattes??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@TSA: Enigma-widget geïnstalleerd, dat kwam er uit rollen
Hebben ze allemaal een vader die de achternaam wijzigde?
Oh jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hey...waar zijn de 10 geboden gebleven?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hey...waar zijn de 10 geboden gebleven?
Een klein programmaatje wat een Enigma na doet. Even testen of je het begreepquote:
Aha. Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een klein programmaatje wat een Enigma na doet. Even testen of je het begreep
Hebben ze allemaal een onderscheiding gekregen van het Britse koninklijk huis?
Nope. Ben een oer-Hollandse meid.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:05 schreef erkel het volgende:
Hun roots liggen in Engeland (en die van jou)
Fuck hey...en ik maar denken dat je een mannetje bentquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope. Ben een oer-Hollandse meid.
Neuh.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:07 schreef WooZ het volgende:
ze zijn allemaal wel eens het antwoord geweest op een vraag in de AKQ?
Ja damn, ik was ook gefoptquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck hey...en ik maar denken dat je een mannetje bent
Eerst Etcetcetc en nu jij![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
Fuck hey...en ik maar denken dat je een mannetje bent
Eerst Etcetcetc en nu jij![]()
quote:
Uh-huh. Maar dat zag ik nu pasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou, het staat toch echt in mijn profiel en fotoboek.
Neuh. De gemeenschappelijk eigenschap die we hebben, daar kunnen we eigenlijk weinig aan doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:09 schreef MaJo het volgende:
Ze hebben dezelfde studie gedaan?
Daar kan je wel wat aan doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Zelfde haarkleur?
Allemaal blank dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Daar kan je wel wat aan doen.
Nogmaals, ben oer-Hollands. Wie weet past een van jullie ook wel in het rijtje thuis, maar dat zou erg toevallig zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Allemaal van dezelfde afkomst?
Bedankt, mn speakers stonden nog vol openquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:11 schreef MaJo het volgende:
Oh willen jullie nog even hier op klikken? Ik ben jullie eeuwig dankbaar![]()
![]()
![]()
Roosevelt is ook van Nederlandse afkomst. En dat had van die anderen net zogoed kunnen zijn. Of verre Deense voorouders ofsoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nogmaals, ben oer-Hollands. Wie weet past een van jullie ook wel in het rijtje thuis, maar dat zou erg toevallig zijn.
Lekkere muziek hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Bedankt, mn speakers stonden nog vol open![]()
Nee, het is op zich wel iets leuks.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloedgroep was al genoemd, dan valt dat ook af... Suikerziekte?
Het viel te proberenquote:
Kunnen allemaal jullie tong vouwen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, het is op zich wel iets leuks.
Ik heb het de anderen nooit gevraagd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Kunnen allemaal jullie tong vouwen?
Van de rest weet ik het niet, maar ik ben rechtshandig. Ik had de vraag ook vanmiddag kunnen stellen, maar dan was 'ie minder leuk geweest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
Linkshandig?
Nachtblind?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Van de rest weet ik het niet, maar ik ben rechtshandig. Ik had de vraag ook vanmiddag kunnen stellen, maar dan was 'ie minder leuk geweest.
Scott Weiland heeft geen snor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie hebben/hadden allemaal een snor?
Maar die andere eigeschap waar de vraag over gaat heb je hen ook niets over gevraagdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb het de anderen nooit gevraagd.
Ik heb er 10.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:16 schreef Nesle het volgende:
Het zal vast iets vet voor de hand liggend iets zijn.
Jullie hebben 6 tenen.
Jij wel dus?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Scott Weiland heeft geen snor.
Ik had de vraag ook vanmiddag kunnen stellen, maar dan was 'ie minder leuk geweest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je geen hints ofso?s
Gemistquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat is er niet duidelijk aan mijn opmerking dat het niets lichamelijks is eigenlijk?
Omdat het leuk is lompe kernmerken op te noemen zolang er geen werkbare hints zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat is er niet duidelijk aan mijn opmerking dat het niets lichamelijks is eigenlijk?
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt geen flauw ideeIets leuks en het moet met ´s avonds te maken te hebben?
Niet heel specifiek, maar toch ook wel weer een beetje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef Nesle het volgende:
Gemist
Er is iets met donderdag/vrijdag?
Je bent dan waarschijnlijk nu jarig. Maar die heeft nembrionic ook al gezegdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet heel specifiek, maar toch ook wel weer een beetje.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie zijn allemaal NET jarig_
Dank u.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:21 schreef Nesle het volgende:
Ik gooi hem er gewoon in:P
Gefeliciteerd!!
Als ik nu voor paal sta
Dat zeg ik nu natuurlijk nog niet. Maar morgen ga ik naar mijn oma (stukkie taart brengen), en daar komt de Fok!stok te liggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:25 schreef erkel het volgende:
Ha ik zie net dat je de FokStok te pakken hebt gekregenIk heb ook ooit de eer gehad om hem in mijn handen gehad te hebben en ergens anders neer te leggen. Ik volg het al een tijdje niet meer, maar zal weer eens opletten of ie vlak in de buurt komt.
Waar ga je 'm neerleggen ??![]()
Waar hebben jullie het in hemelsnaam overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu natuurlijk nog niet. Maar morgen ga ik naar mijn oma (stukkie taart brengen), en daar komt de Fok!stok te liggen.
Stuur 'm maar weer terug richting het noorden, waar hij graag wat rondjes om de kerk maaktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu natuurlijk nog niet. Maar morgen ga ik naar mijn oma (stukkie taart brengen), en daar komt de Fok!stok te liggen.
Zie mijn sig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het in hemelsnaam over
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:33 schreef MaJo het volgende:
Het heeft te maken met welke schade de aardbeving aanricht. De ene schaal houd in dat de dakpannen eraf vliegen, de andere dat bomen uit de grond getrokken worden en weer een andere dat gebouwen instorten bijv.
Nee, hij blijft hier wel enigszins in de buurt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:29 schreef erkel het volgende:
Stuur 'm maar weer terug richting het noorden, waar hij graag wat rondjes om de kerk maakt![]()
FOK!stok door Nederland-spel deel 59! Erica De FokStokquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het in hemelsnaam over
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
32
Jeequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vragen over computers weet ik weer wel
Ik wil wel zo naar bed, dus er komt zometeen een niet al te moeilijke vraag over de Beatles
De totale sterkte van de aarbeving wel ja. Maar per schaal niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:41 schreef MaJo het volgende:
Het neemt dus exponentieel toe dan toch?
't Zal een bronprobleem zijn denk ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:45 schreef BoomSmurf het volgende:
Ik volg het effe niet meer hoor. Richter is logaritmisch met een bases van 10 (zojuist opgezocht), dat betekend dan toch dat de factor 10 is per 1 verschil op de schaal?
of was het nou 10 per 3... blergh!
Jeejquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is laat, en wilde slapen. Had even gemist dat daar ook lettertjes staan
Hoe dan ook, fout van mijn kant, en dus Yurithemaster +1
Dus.....quote:The magnitude of the earthquake is determined from the waves recorded by a seismograph. The scale used is logarithmic rather than linear - every increase in a point on the Richter scale is 10x more powerful than the previous one and releases about 31x more energy.
niet zeuren, ze zijn hier in huis in de derde week van augustus al begonnen met een 1,5 ton kostende verbouwing, zonder dat wij ook maar iets wisten. Lig ik tijdens de intro om half 6 in bed, beginnen ze om half 9 ineens een muur eruit te breken boven mij, zondat dat ik dus iets wistquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stomme bouwvakkers die vanochtend om 9 uur begonnen met een gat te boren op nog geen 2 meter van mijn deur af!
volgende keer gewoon allemaal neerslaan en als je vragen: Hawaii_Tim, wat doe je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stomme bouwvakkers die vanochtend om 9 uur begonnen met een gat te boren op nog geen 2 meter van mijn deur af!
Niemand?? hij maakte ook radioquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie is de broer van radio DJ Frank Dane
Neequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:59 schreef erkel het volgende:
Mike Starink??
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:03 schreef erkel het volgende:
Robert Jensen?
neequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:36 schreef BoomSmurf het volgende:
De zanger van Coldplay?
Neequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:49 schreef erkel het volgende:
Misschien ken je hem van "Daughters"
Geen idee wie dat is, plaatje gewoon ergens weggehaald. Maar ik ga pitten, stel maar nieuwe vraag als jullie verder willen. Ik zie morgen wel of iemand nog een poging heeft gewaagd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:59 schreef BoomSmurf het volgende:Volgens mij ken ik die gast links erachter ook ergens van... is die niet bassist of zo? En die rechts... nja, die lijken natuurlijk allemaal op elkaar!
(heb overigens de clip van Daughters nooit gezien, ben een radioluisteraar, en kijk eigenlijk zelden TV)
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is dat die Gaston die die prijzen uitreikt bij de Postcodeloterij of zoiets ?
Als Gaston de sleuteltjes geeft van een nieuwe BMW vind ik hem 5 minuutjes sympathiekquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Nee, deze Gaston is veel sympathieker![]()
Waarom is deze Gaston veel sympathieker?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Nee, deze Gaston is veel sympathieker![]()
Ik ben geen BMW-liefhebberquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:15 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Waarom is deze Gaston veel sympathieker?
Roofie denkt 't, jij zegt 'tquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:25 schreef Flitspaal het volgende:
Is het Guust Flater?
Niet juist.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Eva Longoria ?
Ze ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:47 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Zijn vriendin heet Louise Griffiths
Quyxz_ + 1
Nou ik vind dat ze dan mooi zelf mag gaan, de hoer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:55 schreef Jayhawk het volgende:
ze wil prostituees sturen naar uitgezonden militairen
je loopt achter met je avatarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, nu ik zie wie het punt pakt, heb ik meteen spijt dat ik mijn antwoord ge-edit heb.
Das ist gut.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:55 schreef Jayhawk het volgende:
ze wil prostituees sturen naar uitgezonden militairen
Zie je dan niet dat ik een nieuwe avatar heb? Ik wil je de link wel geven waar ik hem vandaan heb. Kan je weer lekker knutselen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee hoor, ben nog steeds anti-Jayhawk.
Nee hoor. Als ik die afbeelding hebben wil, zoek ik wel even op Google.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:01 schreef Jayhawk het volgende:
Zie je dan niet dat ik een nieuwe avatar heb? Ik wil je de link wel geven waar ik hem vandaan heb. Kan je weer lekker knutselen.
Hij vangt een electrisch veld opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:10 schreef Berkery het volgende:
Een haai pikt electrische stroompjes van zijn prooi op die ontstaan bij spierspanning.
Ik zat gisteren nog pokemons te radenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's géén ALGEMENE KENNIS hoor.
Da's ook geen algemene kennis. Toen heb ik ook gevraagd of het kon stoppen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog pokemons te raden
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:35 schreef cafca het volgende:
Barry
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:44 schreef cafca het volgende:
dat was weer zo'n "vaag iets blijven hangen in de donkere krochten van mijn geheugen" antwoord.
Bruce dan?
Bij Bruce begint mij ook iets te dagen. volgens mij is het goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:44 schreef cafca het volgende:
dat was weer zo'n "vaag iets blijven hangen in de donkere krochten van mijn geheugen" antwoord.
Bruce dan?
pffffquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:57 schreef cafca het volgende:
het is een psychologisch communicatiemodel, maar een bekende variant, genoemd naar de "uitvinder" hiervan.
Het staat bekend als devan
. Dat is de naam die ik wil horen
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's géén ALGEMENE KENNIS hoor.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:08 schreef macondo het volgende:
O'leary, TImothy
nadat macondo o'leary zei begon het me te dagenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:09 schreef cafca het volgende:
[..]
![]()
macondo +1
De roos van Leary is u niet bekend?
En dacht je nog even het punt binnen te slepen? Sure..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:10 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
nadat macondo o'leary zei begon het me te dagen
ik bedoel natuurlijk de postcode van het witte huisquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:25 schreef sjaak-ie het volgende:
witte huis
1568-1648quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:26 schreef RoofingBurner het volgende:
80-jarige oorlog was in 1600, bedoel je dat misschien?
Volkswagen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:22 schreef Jayhawk het volgende:
Als ik 1600 zeg dan zeggen jullie?
Alle plaatjes op AllMusic zijn zo klein bij deze groep.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:44 schreef Homdeck het volgende:
Kon je geen kleiner plaatje vinden?
hanson ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |