DAT ligt echt aan je zelf... (en kan je de browser geen schuld aangeven)quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef ChRoNiC het volgende:
- werkt lekker snel
- IE tabs zijn bagger buiten dat ik de gehele layout van IE7 echt vreselijk vind
- RSS feeds in mn werkbalk zodat ik met 1 muisklik alle nieuwe berichten kan zien
- Addons
- Veilig, bij IE heb ik altijd wel spy/adware troep, terwijl ik met Firefox nooit ergens last van heb gehad.- Geen ActiveX troep
E.d. als ik nog even nadenk kan ik er nog wel meer opnoemen.
dan ben ik maar een 'noob' maar als ik op mijn postvak in klik gaat toch wel een nieuw venster open ipv een tab...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
instellen is lastig blijkt maar weer..
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1269quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:23 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Slomer dan opera, geen speed dial, waardeloze downloadmanager en een slechte zoom functie.
ja die heb ik ook, echt chill. Ook als ik FF open krijg ik alle tabs die ik open had voordat ik em afsloot. Das gewoon een plugin en volgens mij zijn er niet zoveel plugins voor IE kleine kans dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:12 schreef Viro het volgende:
Je hebt in FF de optie om de site's die je het meeste bezoek te laten openen als je FF opstart. K weet niet of die optie er ook al is bij IE.
Als ff crasht heb ik de keuze om sessie te herstellen of een nieuwe sessie te beginnen. Iets wat ik bij IE niet tegenkom. (correct me if im wrong)
Ik heb het zonder plugin.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:16 schreef ikJur het volgende:
[..]
ja die heb ik ook, echt chill. Ook als ik FF open krijg ik alle tabs die ik open had voordat ik em afsloot. Das gewoon een plugin en volgens mij zijn er niet zoveel plugins voor IE kleine kans dus
aaah nu snap ik waarom die steeds dubbel vraagt of ik m'n sessie wil voortzettenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb het zonder plugin.
Tools ==> Options ==> Main ==> When Firefox starts :
1. show my homepage
2. show a blank page
3. show my windows and tabs from last time <== deze heb ik dus gekozen![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:30 schreef ikJur het volgende:
[..]
aaah nu snap ik waarom die steeds dubbel vraagt of ik m'n sessie wil voortzetten![]()
das leuk maar als 90% van de wereld een andere browser gebruikt die het anders weergeeft heb je dus voor iedere (naja bijna iedere) bezoeker een kut site..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:18 schreef trancethrust het volgende:
Ik wil gewoon een browser hebben die doet wat ik schrijf in mn CSS, dat is alles eigenlijk.
Bij my homepage kan je ook meerdere URLS invoeren gescheiden met een | (pipe).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb het zonder plugin.
Tools ==> Options ==> Main ==> When Firefox starts :
1. show my homepage
Zoals zovaak zijn er weer meerdere oplossingen beschikbaarquote:www.fok.nl | www.nu.nl | www.webwereld.nl
<random> sex?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:45 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb een add-on die elke minuut een willekeurige zoekopdracht naar google stuurt. Laten ze nou nog maar eens een profiel van mij proberen te maken.
Zoekopdrachten die precies een minuut na elkaar verzonden zijn verwijderen uit de database en je hebt alsnog een perfect profiel van iemandquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:45 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb een add-on die elke minuut een willekeurige zoekopdracht naar google stuurt. Laten ze nou nog maar eens een profiel van mij proberen te maken.
misschien die van een paranoia bandbreedte misbruiker ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:45 schreef NorthernStar het volgende:
Wat zeg je nou? Dat 90% surft met IE6? Dat is apart, want het percentage mensen dat met Firefox surft, ligt rond de 25%.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:47 schreef mschol het volgende:
[..]
das leuk maar als 90% van de wereld een andere browser gebruikt die het anders weergeeft heb je dus voor iedere (naja bijna iedere) bezoeker een kut site..
Ten eerste wat Tijn zegt, het percentage andere browsers ligt veel hoger. Ik heb ook statistieken gezien die aangeven dat c.a. 48% "alternatieve" browsers gebruikt. En als je CSS werkt in firefox, werkt hij gegarandeerd in álle browsers, op Internet exploder na. Vervolgens ben je dan nog ongever even veel (of meer) tijd kwijt om de boel in IE ook draaiend te krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:47 schreef mschol het volgende:
[..]
das leuk maar als 90% van de wereld een andere browser gebruikt die het anders weergeeft heb je dus voor iedere (naja bijna iedere) bezoeker een kut site..
Kijk watvoor forums hij modereertquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
misschien die van een paranoia bandbreedte misbruiker ?
die 90% was een voorbeeldje en absoluut geen opgezocht getal...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ten eerste wat Tijn zegt, het percentage andere browsers ligt veel hoger. Ik heb ook statistieken gezien die aangeven dat c.a. 48% "alternatieve" browsers gebruikt. En als je CSS werkt in firefox, werkt hij gegarandeerd in álle browsers, op Internet exploder na. Vervolgens ben je dan nog ongever even veel (of meer) tijd kwijt om de boel in IE ook draaiend te krijgen.
Bovendien is het bewerken van een CSS veel makkelijker met de development-plugins voor firefox.
[..]
Kijk watvoor forums hij modereert
en dat betekend dus ook niksquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
die 90% was een voorbeeldje en absoluut geen opgezocht getal...
en statistieken van 48% alternatieve browsers?
laat ik het zo zeggen, ik ken de eigenaar van een grote webshop en daar komen stats uit van slechts 10% alternative browsers...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef mschol het volgende:
laat ik het zo zeggen, ik ken de eigenaar van een grote webshop en daar komen stats uit van slechts 10% alternative browsers...
ik weet zeker van niet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]ik denk dat die webshop-eigenaar een leuke extra omzet laat liggen
Nee, daarvoor gebruiken we de comment-bug van IE altesamen met commentaar in de trant van: "Dit is voor compatibiliteit met brakke IE". Verder natuurlijk ook je best doen om zo lelijk mogelijke fixes voor IE te kiezen zodat mensen denken "hey wow, in browser X ziet t dr echt veel beter uit dan in IE, kut IE!!" alhoewel dat nooit echt zou gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:47 schreef mschol het volgende:
[..]
Echt onzin, sinds ik FireFox gebruik het ik er nooit meer last van en met IE daarvoor wel. En ik druk nooit op ja of op rare dingen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:46 schreef mschol het volgende:
[..]
DAT ligt echt aan je zelf... (en kan je de browser geen schuld aangeven)
de keren dat ik spy of adware krijg klik ik ergens op ja of install...
automatische installaties KAN niet meer..
nee geen onzin...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:13 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Echt onzin, sinds ik FireFox gebruik het ik er nooit meer last van en met IE daarvoor wel. En ik druk nooit op ja of op rare dingen.
Mijn ervaring daarmee is compleet anders, met IE6 had je vaak als je spyware scande na een tijd je toch wel wat van die kleine files. Zonder ergens op ja te klikken. Met Firefox scan ik nog amper.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nee geen onzin...
ik heb sinds IE6 nooit meer iets "in de achtergrond" geinstalleerd zien worden, de standaard settings hielden de meest wazige dingen (die onder win98 schering en inslag waren) prima tegen...
Dat is dan ook het énige vóórdeel van IE. Het staat op iedere computer en iedere noob weet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef redboyonline het volgende:
[..]
enige reden waarom IE zoveel gebruikt word is omdat je het standaard bij windows krijgt.
en voor US is het aol
In Opera kun je de openstaande tabs gewoon met de muis verplaatsen, kan dat inmiddels ook in FF? Ik vind het allebei wel prettige browsers, maar Opera heeft een flexibiliteit die ik in het verleden bij FF altijd miste.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
vanwege het snelzoeken op allerlei sites in de adresbalk en omdat je heel simpel in pagina's zelf kunt zoeken.
beide dingen mankeren nog in ie7. daarin werkt de tabvolgorde ook kut.
Dat kan inmiddels ook bij firefox ja (alleen nog niet naar een 'apart venster' op bijv. je 2e scherm, zoals bij opera).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:05 schreef Lkw het volgende:
[..]
In Opera kun je de openstaande tabs gewoon met de muis verplaatsen, kan dat inmiddels ook in FF? Ik vind het allebei wel prettige browsers, maar Opera heeft een flexibiliteit die ik in het verleden bij FF altijd miste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |