abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50687570
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 08:53 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Geen idee aangezien firefox nogal sloom en kut is.
En daar blijf ik bij want alle jezus gristus wat is firefox toch een overhypte baggerbrowser.
pi_50687572
Ik ben overgestapt in de tijd dat IE nog geen popupblocker had e.d. Ook de plugins vind ik heel fijn. Daarna nooit meer overgestapt Er zitten natuurlijk wel nadelen aan de browser, zoals het bekende feit dat niet alle sites goed werken.
pi_50688519
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:25 schreef mschol het volgende:

[..]

tabs in ie7 is niet langzamer of slechter gedaan dan in FF...

ow en tabs zijn kut
mijn standaard browser is FF,
doe IE7 open en klik dan maar eens op een link in msn
ipv dat IE7 die nieuwe link opend in een tab doet ie die link open in nieuw venster

als ik firefox opendoe en ik klik op een link in mirc ofzo dan doet FF site open in tab.

tabs zijn kut .... in IE7
pi_50689317
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef redboyonline het volgende:

[..]

ipv dat IE7 die nieuwe link opend in een tab doet ie die link open in nieuw venster

als ik firefox opendoe en ik klik op een link in mirc ofzo dan doet FF site open in tab.

Dat ja, ze zijn lelijk, onoverzichtelijk en werken maar half.
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:37 schreef thedude0 het volgende:

[..]

En daar blijf ik bij want alle jezus gristus wat is firefox toch een overhypte baggerbrowser.
Goede onderbouwing.
pi_50689429
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:37 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben overgestapt in de tijd dat IE nog geen popupblocker had e.d. Ook de plugins vind ik heel fijn. Daarna nooit meer overgestapt Er zitten natuurlijk wel nadelen aan de browser, zoals het bekende feit dat niet alle sites goed werken.
Dat is tegenwoordig alleen nog het geval bij de Frontpage-site over de kleindochters van tante trees. Maar datsoort sites zien er over het algemeen in IE ook niet uit, dus maakt het weinig verschil.
pi_50689551
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef redboyonline het volgende:

[..]

instellen is lastig blijkt maar weer..
pi_50689584
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef mschol het volgende:

[..]

In firefox niet.
pi_50689644
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:37 schreef mcDavid het volgende:

[..]

In firefox niet. [afbeelding]
hmm ik moet daar 10 menu;s door voordat ik tab instellingen kan vinden
in IE kost het me wel geteld 3 klikken...

(en dan nog, kennelijk zijn hier mensen die niet snappen dat je dingen kan instellen)
pi_50690164
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm ik moet daar 10 menu;s door voordat ik tab instellingen kan vinden
in IE kost het me wel geteld 3 klikken...

(en dan nog, kennelijk zijn hier mensen die niet snappen dat je dingen kan instellen)
Ik heb even geteld, en in Fx is het ook 3 klikken, om precies te zijn. (tools -> options -> tabs, hoe makkelijk wil je het hebben?) Of (als je de query kent) ga je naar about:config en stel je het met 1 klik in.

En feit blijft dat je in Fx véél meer zelf in kunt stellen dan in IE. Om niet te zeggen álles.

[ Bericht 3% gewijzigd door mcDavid op 21-06-2007 14:03:02 ]
pi_50691226
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:30 schreef mcDavid het volgende:
Goede onderbouwing. [afbeelding][afbeelding]
Slomer dan opera, geen speed dial, waardeloze downloadmanager en een slechte zoom functie.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:53:24 #101
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_50692475
IE7, FF2, Opera... allemaal veel te bloated. Safari FTW
pi_50692731
- werkt lekker snel
- IE tabs zijn bagger buiten dat ik de gehele layout van IE7 echt vreselijk vind
- RSS feeds in mn werkbalk zodat ik met 1 muisklik alle nieuwe berichten kan zien
- Addons
- Veilig, bij IE heb ik altijd wel spy/adware troep, terwijl ik met Firefox nooit ergens last van heb gehad.
- Geen ActiveX troep

E.d. als ik nog even nadenk kan ik er nog wel meer opnoemen.
pi_50694695
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef ChRoNiC het volgende:
- werkt lekker snel
- IE tabs zijn bagger buiten dat ik de gehele layout van IE7 echt vreselijk vind
- RSS feeds in mn werkbalk zodat ik met 1 muisklik alle nieuwe berichten kan zien
- Addons
- Veilig, bij IE heb ik altijd wel spy/adware troep, terwijl ik met Firefox nooit ergens last van heb gehad.- Geen ActiveX troep

E.d. als ik nog even nadenk kan ik er nog wel meer opnoemen.
DAT ligt echt aan je zelf... (en kan je de browser geen schuld aangeven)

de keren dat ik spy of adware krijg klik ik ergens op ja of install...
automatische installaties KAN niet meer..
pi_50695185
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef mschol het volgende:

[..]

dan ben ik maar een 'noob' maar als ik op mijn postvak in klik gaat toch wel een nieuw venster open ipv een tab...
  Redactie Frontpage donderdag 21 juni 2007 @ 17:14:47 #105
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50697447
ik vind FF zovee sneller dan IE
en die addons zijn super
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50698117
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:23 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Slomer dan opera, geen speed dial, waardeloze downloadmanager en een slechte zoom functie.
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1269
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/201

De snelheid is overigens met versie 2.0 een stuk beter geworden iig.
pi_50698856
Wat een nutteloze discussie. De één vind IE fijner en de ander FF en weer een ander Opera. So what? Ze hebben allemaal wel hun voor en nadelen, maar vind FF zeker wel fijn werken, in ieder geval fijner dan IE, met name als je een beetje aan het devven bent of ergens snel de source van wil zien. In IE moet je met notepad door de code zoeken en in FF heb je het mooi met highlights, en je kan zelfs iets selecteren en van die selectie de bron zien.

IE heeft niet echt voordelen vind ik.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_50714316
die plugins maken het voor mij duidelijk dat ik bij ff blijf.

soms irriteert me iets en dan denk ik zou er een plugin voor zijn en hoppekee weer wat extra gebruiksgemak

[ Bericht 23% gewijzigd door ikJur op 22-06-2007 01:04:49 ]
0023
pi_50714673
Je hebt in FF de optie om de site's die je het meeste bezoek te laten openen als je FF opstart. K weet niet of die optie er ook al is bij IE.

Als ff crasht heb ik de keuze om sessie te herstellen of een nieuwe sessie te beginnen. Iets wat ik bij IE niet tegenkom. (correct me if im wrong)
pi_50714793
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:12 schreef Viro het volgende:
Je hebt in FF de optie om de site's die je het meeste bezoek te laten openen als je FF opstart. K weet niet of die optie er ook al is bij IE.

Als ff crasht heb ik de keuze om sessie te herstellen of een nieuwe sessie te beginnen. Iets wat ik bij IE niet tegenkom. (correct me if im wrong)
ja die heb ik ook, echt chill. Ook als ik FF open krijg ik alle tabs die ik open had voordat ik em afsloot. Das gewoon een plugin en volgens mij zijn er niet zoveel plugins voor IE kleine kans dus
0023
pi_50714860
Ik wil gewoon een browser hebben die doet wat ik schrijf in mn CSS, dat is alles eigenlijk.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_50714918
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:16 schreef ikJur het volgende:

[..]

ja die heb ik ook, echt chill. Ook als ik FF open krijg ik alle tabs die ik open had voordat ik em afsloot. Das gewoon een plugin en volgens mij zijn er niet zoveel plugins voor IE kleine kans dus
Ik heb het zonder plugin.

Tools ==> Options ==> Main ==> When Firefox starts :
1. show my homepage
2. show a blank page
3. show my windows and tabs from last time <== deze heb ik dus gekozen
pi_50715108
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef Viro het volgende:

[..]

1. show my homepage
2. show a blank page
3. show my windows and tabs from last time <== deze heb ik dus gekozen
aaah nu snap ik waarom die steeds dubbel vraagt of ik m'n sessie wil voortzetten
0023
pi_50715152
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:30 schreef ikJur het volgende:

[..]

aaah nu snap ik waarom die steeds dubbel vraagt of ik m'n sessie wil voortzetten
pi_50717045
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:18 schreef trancethrust het volgende:
Ik wil gewoon een browser hebben die doet wat ik schrijf in mn CSS, dat is alles eigenlijk.
das leuk maar als 90% van de wereld een andere browser gebruikt die het anders weergeeft heb je dus voor iedere (naja bijna iedere) bezoeker een kut site..
pi_50717737
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef Viro het volgende:

[..]

1. show my homepage
Bij my homepage kan je ook meerdere URLS invoeren gescheiden met een | (pipe).
quote:
Zoals zovaak zijn er weer meerdere oplossingen beschikbaar
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2007 @ 08:45:24 #117
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_50717886
Ik heb een add-on die elke minuut een willekeurige zoekopdracht naar google stuurt. Laten ze nou nog maar eens een profiel van mij proberen te maken.
pi_50720252
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:45 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb een add-on die elke minuut een willekeurige zoekopdracht naar google stuurt. Laten ze nou nog maar eens een profiel van mij proberen te maken.
<random> sex?
pi_50720546
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:45 schreef NorthernStar het volgende:
Zoekopdrachten die precies een minuut na elkaar verzonden zijn verwijderen uit de database en je hebt alsnog een perfect profiel van iemand
pi_50720568
En anders gebruiken ze toch gewoon google analytics om iemand te tracken, zelfs fok gebruikt het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')