En daar blijf ik bij want alle jezus gristus wat is firefox toch een overhypte baggerbrowser.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:53 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Geen idee aangezien firefox nogal sloom en kut is.

mijn standaard browser is FF,quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:25 schreef mschol het volgende:
[..]
tabs in ie7 is niet langzamer of slechter gedaan dan in FF...
ow en tabs zijn kut

Dat ja, ze zijn lelijk, onoverzichtelijk en werken maar half.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef redboyonline het volgende:
[..]
mijn standaard browser is FF,
doe IE7 open en klik dan maar eens op een link in msn
ipv dat IE7 die nieuwe link opend in een tab doet ie die link open in nieuw venster
als ik firefox opendoe en ik klik op een link in mirc ofzo dan doet FF site open in tab.
tabs zijn kut .... in IE7
Goede onderbouwing.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:37 schreef thedude0 het volgende:
[..]
En daar blijf ik bij want alle jezus gristus wat is firefox toch een overhypte baggerbrowser.

Dat is tegenwoordig alleen nog het geval bij de Frontpage-site over de kleindochters van tante trees. Maar datsoort sites zien er over het algemeen in IE ook niet uit, dus maakt het weinig verschil.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:37 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben overgestapt in de tijd dat IE nog geen popupblocker had e.d. Ook de plugins vind ik heel fijn. Daarna nooit meer overgestaptEr zitten natuurlijk wel nadelen aan de browser, zoals het bekende feit dat niet alle sites goed werken.

instellen is lastig blijkt maar weer..quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef redboyonline het volgende:
[..]
mijn standaard browser is FF,
doe IE7 open en klik dan maar eens op een link in msn
ipv dat IE7 die nieuwe link opend in een tab doet ie die link open in nieuw venster
als ik firefox opendoe en ik klik op een link in mirc ofzo dan doet FF site open in tab.
tabs zijn kut .... in IE7

In firefox niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
instellen is lastig blijkt maar weer..

hmm ik moet daar 10 menu;s door voordat ik tab instellingen kan vindenquote:

Ik heb even geteld, en in Fx is het ook 3 klikken, om precies te zijn. (tools -> options -> tabs, hoe makkelijk wil je het hebben?) Of (als je de query kent) ga je naar about:config en stel je het met 1 klik in.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm ik moet daar 10 menu;s door voordat ik tab instellingen kan vinden
in IE kost het me wel geteld 3 klikken...
(en dan nog, kennelijk zijn hier mensen die niet snappen dat je dingen kan instellen)

Slomer dan opera, geen speed dial, waardeloze downloadmanager en een slechte zoom functie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:30 schreef mcDavid het volgende:
Goede onderbouwing. [afbeelding][afbeelding]

DAT ligt echt aan je zelf... (en kan je de browser geen schuld aangeven)quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef ChRoNiC het volgende:
- werkt lekker snel
- IE tabs zijn bagger buiten dat ik de gehele layout van IE7 echt vreselijk vind
- RSS feeds in mn werkbalk zodat ik met 1 muisklik alle nieuwe berichten kan zien
- Addons
- Veilig, bij IE heb ik altijd wel spy/adware troep, terwijl ik met Firefox nooit ergens last van heb gehad.- Geen ActiveX troep
E.d. als ik nog even nadenk kan ik er nog wel meer opnoemen.

dan ben ik maar een 'noob' maar als ik op mijn postvak in klik gaat toch wel een nieuw venster open ipv een tab...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
instellen is lastig blijkt maar weer..

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1269quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:23 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Slomer dan opera, geen speed dial, waardeloze downloadmanager en een slechte zoom functie.

ja die heb ik ook, echt chill. Ook als ik FF open krijg ik alle tabs die ik open had voordat ik em afsloot. Das gewoon een plugin en volgens mij zijn er niet zoveel plugins voor IE kleine kans dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:12 schreef Viro het volgende:
Je hebt in FF de optie om de site's die je het meeste bezoek te laten openen als je FF opstart. K weet niet of die optie er ook al is bij IE.
Als ff crasht heb ik de keuze om sessie te herstellen of een nieuwe sessie te beginnen. Iets wat ik bij IE niet tegenkom. (correct me if im wrong)

Ik heb het zonder plugin.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:16 schreef ikJur het volgende:
[..]
ja die heb ik ook, echt chill. Ook als ik FF open krijg ik alle tabs die ik open had voordat ik em afsloot. Das gewoon een plugin en volgens mij zijn er niet zoveel plugins voor IE kleine kans dus

aaah nu snap ik waarom die steeds dubbel vraagt of ik m'n sessie wil voortzettenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb het zonder plugin.
Tools ==> Options ==> Main ==> When Firefox starts :
1. show my homepage
2. show a blank page
3. show my windows and tabs from last time <== deze heb ik dus gekozen![]()

quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:30 schreef ikJur het volgende:
[..]
aaah nu snap ik waarom die steeds dubbel vraagt of ik m'n sessie wil voortzetten![]()

das leuk maar als 90% van de wereld een andere browser gebruikt die het anders weergeeft heb je dus voor iedere (naja bijna iedere) bezoeker een kut site..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:18 schreef trancethrust het volgende:
Ik wil gewoon een browser hebben die doet wat ik schrijf in mn CSS, dat is alles eigenlijk.

Bij my homepage kan je ook meerdere URLS invoeren gescheiden met een | (pipe).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb het zonder plugin.
Tools ==> Options ==> Main ==> When Firefox starts :
1. show my homepage
Zoals zovaak zijn er weer meerdere oplossingen beschikbaarquote:www.fok.nl | www.nu.nl | www.webwereld.nl

<random> sex?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:45 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb een add-on die elke minuut een willekeurige zoekopdracht naar google stuurt. Laten ze nou nog maar eens een profiel van mij proberen te maken.

Zoekopdrachten die precies een minuut na elkaar verzonden zijn verwijderen uit de database en je hebt alsnog een perfect profiel van iemandquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:45 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb een add-on die elke minuut een willekeurige zoekopdracht naar google stuurt. Laten ze nou nog maar eens een profiel van mij proberen te maken.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |