Dat zal het dan uiteindelijk worden. Maar als de vaste schare niet gaat moet er eerst natuurlijk nog ff getwijfeld worden...quote:
Ja, en je bent nooit meer in onzin!quote:Op zondag 19 november 2006 03:30 schreef GotC het volgende:
Ik ben gister en vanavond naar Delft geweestEcht, ge-wel-dig!
Ik zag keijz om kwart over 2 op straat staan voor de ouwe droogquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:35 schreef keijz het volgende:
Oja vandaar
Voor mij iig ff rustig avondje Naaldwijk, morgen moet ik weer topfit zijn om te snowboarden!
En toen durfde je niks te zeggenquote:Op zondag 19 november 2006 12:04 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik zag keijz om kwart over 2 op straat staan voor de ouwe droog![]()
Mohhhhhh Keijz!!quote:Op zondag 19 november 2006 12:22 schreef wlsandman het volgende:
[..]
En toen durfde je niks te zeggen![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 12:25 schreef keijz het volgende:
Waarom zie ik nooit iemand van fok
Maar ik was dus in het Teejatur
En het was best wel oke eigelijk
Ik ook, en ik vond 't ook wel lachenquote:Op zondag 19 november 2006 12:25 schreef keijz het volgende:
Helemaal niks van gemerkt, maar het haagse matjes gehalte was weer ouderwets hoogquote:Op zondag 19 november 2006 12:35 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik ook, en ik vond 't ook wel lachen![]()
Was trouwens een gozer in de buurt van de ingang die keihard een glas tegen z'n kop kreeg gegooidheel z'n kop zat onder het bloed en shit .. brrr
viel mij deze keer ook onwijs op jaquote:Op zondag 19 november 2006 13:02 schreef keijz het volgende:
[..]
Helemaal niks van gemerkt, maar het haagse matjes gehalte was weer ouderwets hoog
De Tapperijquote:Op zondag 19 november 2006 14:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ben, via een omzwerving in de vorm van een verjaardag, uiteindelijk niet in Naaldwijk maar in Delft aanbeland.
Ben in de Stapperij en Speakers geweest.
Ik was in de Vquote:Op zondag 19 november 2006 14:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ben, via een omzwerving in de vorm van een verjaardag, uiteindelijk niet in Naaldwijk maar in Delft aanbeland.
Ben in de Stapperij en Speakers geweest.
Omdat ik veel te oud voor het Teejater benquote:Op zondag 19 november 2006 12:25 schreef keijz het volgende:
ik dacht dat daar alleen maar gothics enzo zatenquote:Op maandag 20 november 2006 15:57 schreef mr_cucumber het volgende:gelukkig heb ik in al mijn jaren Flaat pas 1,5 gothic binnen gezien, dus dat kan het niet geweest zijn. Zal vast een combinatie van bier met nog meer bier geweest zijn.
mr_cumbcumber zit nog in de ontkenningsfasequote:Op maandag 20 november 2006 16:17 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
ik dacht dat daar alleen maar gothics enzo zaten![]()
Waar is het eigenlijk? Wel in Naaldwijk toch?quote:Op maandag 20 november 2006 17:49 schreef mr_cucumber het volgende:
Ach, normaal normaal..wat is normaal
Maar de Flaat is dus serieus geen gothictoko ofzo. Gewoon een plaats waar je gezellig een biertje ken drinken en slap ouwehoert, maar dan met iets andere muziek dan men in het Teejater en de Ouwe draait.
Gelukkig zijn de 12 jarigen die na 1 breezer buiten hangt, boert, zuipt en ligt in de Stelling wel normaal.quote:Op maandag 20 november 2006 17:06 schreef dubidub het volgende:
Als je wel is dat volk ziet wat daar buiten hangt, boert, zuipt en ligt, danw eet ik een ding zeker en dat is dat het geen normale mensen zijn!
De vriend van een vriendin van me werkt erquote:Op maandag 20 november 2006 21:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De V![]()
![]()
Daar hebben ze pownetjs bitterballen garnituur
Zaterdag weer TJ tot 4 uur, dus zal wel weer een bende worden.quote:Op maandag 20 november 2006 20:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de 12 jarigen die na 1 breezer buiten hangt, boert, zuipt en ligt in de Stelling wel normaal.
Gast die ik ken via mn waterpolo werkt er ook. Of iig werkte, weet niet 100% zeker of ie er nog werkt.quote:Op maandag 20 november 2006 21:20 schreef GotC het volgende:
[..]
De vriend van een vriendin van me werkt erEn nu is het al zo ongeveer onze stamkroeg
Ik zeker niet danquote:Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zaterdag weer TJ tot 4 uur, dus zal wel weer een bende worden.
Ik ben van de partij
Denk t welquote:
Ja, tussen de Binnenhof en de kerk in.quote:Op maandag 20 november 2006 18:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Waar is het eigenlijk? Wel in Naaldwijk toch?
En wat voor lui komen er dan vooral? Skaters ofzo?
Je gaat mij niet wijsmaken dat daar skaters, punkers, metalfiguren lopen, maar ook breezers en mocro'squote:Op dinsdag 21 november 2006 10:10 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ja, tussen de Binnenhof en de kerk in.
En er komt eigenlijk van alles, over het algemeen vooral skaters, punkers, metalfiguren maar ook de gemiddelde tuinder/breezer/marokaan, iedereen is ook welkom zolang ze zich maar een beetje gedragen (en dat begrip is vrij ruim in de Flaat), het enige wat er niet komt zijn gothics
Niet standaard, maar zo op zijn tijd wel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:43 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat daar skaters, punkers, metalfiguren lopen, maar ook breezers en mocro's![]()
naja 1 mocro daar is 1 mocro minder in t teejater![]()
Bizar!quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:17 schreef GotC het volgende:
Omg! Ik word echt gek hier, de vader van een vriend van me is vanavond overleden! Gewoon zo'n 5 mensen in m'n omgeving die ineens binnen een paar dagen zijn overleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |