Ook niets mis meequote:
Bier drinken? Moeten wij niet ergens heen?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef wlsandman het volgende:
Alleen morgen nog ff stage lopen, en vrijdag weer ff een ouderwets dagje in de tuin werken+ bier drinken
![]()
Behalve dan een stoel warm houden.. Momenteel vrij weinig.. Mijn stagebegeleider is momenteel een beetje gestressed omdat er vrijdag een aandeelhouders vergadering is, dus heb nog vrij weinig begeleiding gehad..quote:
Mijn telefoonschermpje is net te klein om filmpjes te kijken.. Aangezien ik nu door Spangen met de bus moet.. laat ik lekker mijn mobieltje in mijn binnenzak zitten..quote:Op maandag 13 november 2006 21:22 schreef keijz het volgende:
Film kijken in het OV?
Ik heb genoeg aan m'n iPod en telefoon met internet
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn telefoonschermpje is net te klein om filmpjes te kijken.. Aangezien ik nu door Spangen met de bus moet.. laat ik lekker mijn mobieltje in mijn binnenzak zitten..
Ik hoef toch niet te rijdenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:27 schreef keijz het volgende:
[..]
Bier drinken? Moeten wij niet ergens heen?
Als jij weleens in bus 30 zit dan heb ik je zien zitten met je PSPquote:Op maandag 13 november 2006 21:14 schreef GotC het volgende:
Voor de mensen met een PSP (), je kan nu aaaaaaaallemaal films kopen bij de Bart Smit, voor 10 eu per stuk
. (Moet toch wat doen in het OV?
)
Vanavond geen pils(wtf?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef dubidub het volgende:
Zo, vanavond pils, morgen scheikunde + werken + pils + savonds familiegedoe (= pils), altijd wel lachen
Dat ben ik dan jaquote:Op donderdag 16 november 2006 16:01 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Als jij weleens in bus 30 zit dan heb ik je zien zitten met je PSP
waar was dat dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:43 schreef vipergts het volgende:
Het weekend begint bij mij al sensationeel, Wil ik naar mijn ouders gaan komen er 2 ambulances aanrijden, kom ik terug staat er politie, een grijze burger astra (politie) en een Vito. Ze zijn nog aan het bouwen en het veranderd hier al in een getto
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik reed maandagmiddag rond een uur of 4 over de galgenweg ter hoogte van de cool company op weg naar een vriend. Allemaal bende daar, politie, trauma heli stond er nog, ambulance net weg, brandweer stond net schoon te spuiten, kapotte fiets in de berm.
Wist ik veel wat er aan de hand was. Later die middag hoorde ik het gruwelijke verhaal van de 15jarige Lianne uit Hoek van Holland.
quote:Een 15-jarige meisje uit Hoek van Holland is dinsdagavond in een Haags ziekenhuis overleden, nadat ze eerder op de dag was aangereden door een vrachtwagen op de Galgeweg in Naaldwijk.
Het meisje reed over het fietspad van de Galgeweg en werd aangereden door een vrachtauto, welke werd bestuurd door een 40-jarige man uit Oudekerk aan de IJssel. De chauffeur kwam vanuit een uitrit en zag daarbij het voorlangs rijdende meisje over het hoofd.
De traumahelicopter is ter plaatse geweest om assistentie te verlenen. Het meisje werd met spoedtransport en in zorgwekkende toestand vervoerd naar een ziekenhuis in Den Haag, maar overleed hier later op de avond.
De technische ongevallen dienst van Politie Haaglanden heeft onderzoek verricht naar de toedracht van het ongeval. De 40-jarige vrachtwagenchauffeur is voor nader verhoor overgebracht naar bureau Westland. De Galgeweg is vanaf de Heenweg een tijdlang afgesloten geweest voor alle verkeer.
nee, het probleem is dat als er een ambulance/trauma helictoper is aangekomen en die constateerd op de plek van het ongeluk dat de ongelukkige overleden is, dan mag de ambulance/traume helicopter deze persoon nietmeer vervoeren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:48 schreef Liejannuh het volgende:
Bizar man! Ik zag ze woensdagmiddag ook reconstrueren en kan me heel goed voorstellen dat die chauffeur dat meisje niet heeft gezien.
Wat betreft het moment van overlijden, volgens mij mag dat officieel alleen door een arts worden vastgesteld en in een ambulance of trauma helikopter zitten geen artsen.
Overigens, de vrachtwagen had een groep van fietsers die enkele meters vóór het meisje fietsten wél gezien. Het blijft dus een vaag gebeuren en vandaar die lange reconstructies en extra onderzoeken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:48 schreef Liejannuh het volgende:
Bizar man! Ik zag ze woensdagmiddag ook reconstrueren en kan me heel goed voorstellen dat die chauffeur dat meisje niet heeft gezien.
Wat betreft het moment van overlijden, volgens mij mag dat officieel alleen door een arts worden vastgesteld en in een ambulance of trauma helikopter zitten geen artsen.
Dat was het idd. Wet op de lijkbezorging e.d.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee, het probleem is dat als er een ambulance/trauma helictoper is aangekomen en die constateerd op de plek van het ongeluk dat de ongelukkige overleden is, dan mag de ambulance/traume helicopter deze persoon nietmeer vervoeren.
9/10 keer bij een zwaar ongeval als dit kunnen de zinnen 'onderweg overleden' 'later die avond bezweken' etc vrij vertaald worden als 'ter plekke overleden maar toch meegenomen door de ambulance'.
Ja, zeker als het zo dicht bij je komt als nu.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat was het idd. Wet op de lijkbezorging e.d.
Nouja, het blijft ellendig.
Ben ik de enige, of gaan jullie na dergelijke berichten ook extra opletten bij uitritten en overal waar je als fietser snel over het hoofd wordt gezien?
Niet meer Easy Rider daar Robquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:21 schreef ThaRooP het volgende:
En dat is ongeveer 100 meter van me huis :/
Al de 2e in korte tijd die is aangereden op de galgeweg
Dat geldt sowieso voor fietsers in het algmeen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:27 schreef dubidub het volgende:
Ik hoorde het ja. Ik kan me het voorstellen, dat als die man stopt, dat zei net rechts van zijn raam reed. Hij kijkt links (Links-rechts-links), dan rechts (onderhand rijd dat meisje in zijn dode hoek), daarna weer links (ziet niks) en trapt op het gas. Het was een kipper, zo'n ding met 5 assen, als je daar onder komt heb je het denk niet zo fijn. Daarnaast vind ik dat er wel overgereageerd wordt. Nou moeten 'opeens' alle in- en uitritten op de galgeweg veiliger enzo. Beetje de sloot dempen andat het kalf verdronken is. Het is gewoon pure pech hoe het gebeurt is, wat niet weg neemt dat het wel erg is dát het gebeurd is. Ik vind trouwens ook dat de fietsers die daar rijden, soms echt als een dooie op hun fiets zitten. Ipod in den oren en voor je uit staren maar. Een beetje anticiperen op wat er om je heen gebeurd, doen ze niet meer. Je bent niet onschendbaar als je fietser ben, wat sommigen wel denken. Ik zat in 's Gravenzande bij Medische Training (voor m'n knieën) en fietste die weg 4x per week en ik ben wel een paar keer bijna aangereden door andere fietsers die als zoutzakken op hun fiets zitten.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:44 schreef wlsandman het volgende:
Ik kan me de plek niet echt voor de geest halen omdat ik er bijna nooit kom, maar zoals jullie het situeren lijkt het me gruwelijk wat er gebeurd moet zijn.![]()
je bedoelt iets naar rechts op het plaatje, voor de rest heb je idd gelijk ;-)quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:58 schreef dubidub het volgende:
[..]
[afbeelding]
Linksboven is het huis van Jan Olsthoorn. In het midden, dat grote oranje vlak, is zijn schuur. Daartegenover ligt de CoolCompany. Die hebben 2 uitritten, 1 tegenover die schuur van Jan en een een stukje naar links op het plaatje. Ik denk dat het bij die laatste gebeurd is, want het was een kipper en ze zijn daarachter aan het bouwen.
De kroeg?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
je bedoelt iets naar rechts op het plaatje, voor de rest heb je idd gelijk ;-)
Vanavond nog niet zeker wat ik ga doen. Ben nog hectisch bezig een inzuipplek te regelen maar er zijn wat afzeggingen![]()
Dat zal het dan uiteindelijk worden. Maar als de vaste schare niet gaat moet er eerst natuurlijk nog ff getwijfeld worden...quote:
Ja, en je bent nooit meer in onzin!quote:Op zondag 19 november 2006 03:30 schreef GotC het volgende:
Ik ben gister en vanavond naar Delft geweestEcht, ge-wel-dig!
Ik zag keijz om kwart over 2 op straat staan voor de ouwe droogquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:35 schreef keijz het volgende:
Oja vandaar
Voor mij iig ff rustig avondje Naaldwijk, morgen moet ik weer topfit zijn om te snowboarden!
En toen durfde je niks te zeggenquote:Op zondag 19 november 2006 12:04 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik zag keijz om kwart over 2 op straat staan voor de ouwe droog![]()
Mohhhhhh Keijz!!quote:Op zondag 19 november 2006 12:22 schreef wlsandman het volgende:
[..]
En toen durfde je niks te zeggen![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 12:25 schreef keijz het volgende:
Waarom zie ik nooit iemand van fok
Maar ik was dus in het Teejatur
En het was best wel oke eigelijk
Ik ook, en ik vond 't ook wel lachenquote:Op zondag 19 november 2006 12:25 schreef keijz het volgende:
Helemaal niks van gemerkt, maar het haagse matjes gehalte was weer ouderwets hoogquote:Op zondag 19 november 2006 12:35 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik ook, en ik vond 't ook wel lachen![]()
Was trouwens een gozer in de buurt van de ingang die keihard een glas tegen z'n kop kreeg gegooidheel z'n kop zat onder het bloed en shit .. brrr
viel mij deze keer ook onwijs op jaquote:Op zondag 19 november 2006 13:02 schreef keijz het volgende:
[..]
Helemaal niks van gemerkt, maar het haagse matjes gehalte was weer ouderwets hoog
De Tapperijquote:Op zondag 19 november 2006 14:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ben, via een omzwerving in de vorm van een verjaardag, uiteindelijk niet in Naaldwijk maar in Delft aanbeland.
Ben in de Stapperij en Speakers geweest.
Ik was in de Vquote:Op zondag 19 november 2006 14:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ben, via een omzwerving in de vorm van een verjaardag, uiteindelijk niet in Naaldwijk maar in Delft aanbeland.
Ben in de Stapperij en Speakers geweest.
Omdat ik veel te oud voor het Teejater benquote:Op zondag 19 november 2006 12:25 schreef keijz het volgende:
ik dacht dat daar alleen maar gothics enzo zatenquote:Op maandag 20 november 2006 15:57 schreef mr_cucumber het volgende:gelukkig heb ik in al mijn jaren Flaat pas 1,5 gothic binnen gezien, dus dat kan het niet geweest zijn. Zal vast een combinatie van bier met nog meer bier geweest zijn.
mr_cumbcumber zit nog in de ontkenningsfasequote:Op maandag 20 november 2006 16:17 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
ik dacht dat daar alleen maar gothics enzo zaten![]()
Waar is het eigenlijk? Wel in Naaldwijk toch?quote:Op maandag 20 november 2006 17:49 schreef mr_cucumber het volgende:
Ach, normaal normaal..wat is normaal
Maar de Flaat is dus serieus geen gothictoko ofzo. Gewoon een plaats waar je gezellig een biertje ken drinken en slap ouwehoert, maar dan met iets andere muziek dan men in het Teejater en de Ouwe draait.
Gelukkig zijn de 12 jarigen die na 1 breezer buiten hangt, boert, zuipt en ligt in de Stelling wel normaal.quote:Op maandag 20 november 2006 17:06 schreef dubidub het volgende:
Als je wel is dat volk ziet wat daar buiten hangt, boert, zuipt en ligt, danw eet ik een ding zeker en dat is dat het geen normale mensen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |