Gezellig met de rest van het Westlandquote:Op woensdag 1 november 2006 12:22 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar ik dit jaar op vakantie ga. Verleden jaar Blanes, nu hoorde ik al in de wandelgangen Kreta al een aantal keer vallen..
Over Vluchtenburg nog niks gehoord, toen maar eens vaker de 's-Gravenzander lezen
Ik ook niet, geef mij maar zon zee strand en relaxenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:53 schreef dubidub het volgende:
Wintersport![]()
Daar heb ik nou absoluut niets mee
wanneer zat jij dan Blanes?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:41 schreef GotC het volgende:
Wij gaan volgens mij volgende zomer naar Griekenland, afgelopen zomer Blanes
Welke kamer(s) zaten jullie?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:42 schreef PieterBas het volgende:
Grappig, Ik zat in eind juli in hetzelfde appartement
2 dagen geen water gehad, 3 dagen 1 extra appartement gehad
Lang weekendje Barcelona gehad, door een staking
Ik ken wel een meisje wat ook vorige week naar Turkije ging met vrienden. Komt ook uit sgravenzandequote:Op woensdag 1 november 2006 18:45 schreef chrisgyan het volgende:
Ik ben vorige week teruggekomen van een weekie Turkije. All-inclusive, helemaal super. Alles erop en eraan.
Leuke was ook weer, sta je in de disco met je maten, zie je een groep Nederlanders gezellig uit hun dak gaan. Dus ik zeg tegen me maten: 'Volgens mij komen die bij ons uit de buurt'. Dus ik loop naar ze toe, blijken ze dus allemaal uit Nalek en 's Gravenzande te komenBlijken gewoon in hetzelfde hotel te zitten ook nog...3000 kilometer van de Glazen Stad vandaan.
Die Turken zeggen nu ook allemaal 'Moh' en 'Helemaal goud'![]()
We hebben vrijkaartjes voor Hollywoodquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:41 schreef keijz het volgende:
Nou, ik weet nog niet wat ik ga doen vanavond maar alcoholvrij zal het niet worden
Alleen die jump-area daar is rlxt!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:56 schreef wlsandman het volgende:
[..]
We hebben vrijkaartjes voor Hollywood![]()
Ik wil ook wel graag een keertje naar Outland, schijnt best een leuke tent te zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:28 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Alleen die jump-area daar is rlxt!!![]()
Ik ga misschien naar Outland vanavond. Anders maar gewoon naar naaluk. Werd gisteravond zonder reden 't Teejater uitgezetIk stond voor de uitgang te wachten op m'n jas die iemand anders had. Voel ik ineens de hand van een uitsmijter op mn schouders, en trok me zo naar buiten
![]()
hij had geluk dat ik in een goeie bui was anders had ik 'm zo neergeslagen![]()
Tis echt een barre tentquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik wil ook wel graag een keertje naar Outland, schijnt best een leuke tent te zijn![]()
Vanavond staat er Explosive Car Tunig on Tour op het programma![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:36 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Tis echt een barre tent1 x stonden er 2 danseressen op een blok op de dansvloer die elkaar helemaal gingen onderspuiten met slagroom
op het laatst hadden ze he-le-maal niks meer aan
![]()
En vanavond idd Jumpwil er op zich wel heel graag heen. Maar je bent toch al snel 40/50 euro kwijt voor zo'n avondje
Niet helemaal waar natuurlijk, want ik ben ten slotte student en dan wordt je geacht arm te zijn en dat ben ik dan natuurlijk ookquote:
het is dan ook mijn uitspraakquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:34 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk, want ik ben ten slotte student en dan wordt je geacht arm te zijn en dat ben ik dan natuurlijk ook![]()
wat draaiden ze dan?quote:Op zondag 5 november 2006 12:00 schreef GotC het volgende:
Stelling was..okay gister. Maar die muziek..Echt hoor, als je tot 4 uur open bent, ga dan niet die crap draaien maar gewoon van alles en nog wat
Happy hardcore, de he-le tijd.. Ben tot 2 uur gebleven, daarna naar R'dam gegaan voor t eerst!quote:
Wij waren ook naar Rdam, Cafe de Beursquote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Happy hardcore, de he-le tijd.. Ben tot 2 uur gebleven, daarna naar R'dam gegaan voor t eerst!Was keigaaf
Ik vond het eigelijk wel gezelligquote:Op zondag 5 november 2006 21:14 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Wij waren ook naar Rdam, Cafe de Beurs![]()
Allemaal kutstudenten, en op vertoon van je ov-kaart kon je gratis naar binnen![]()
Het was ook een super-avondquote:Op zondag 5 november 2006 21:15 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik vond het eigelijk wel gezellig
En we zouden eerst daar alleen maar wat gaan drinken he
he???quote:Op zondag 5 november 2006 21:17 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Het was ook een super-avond![]()
Op station Delft met dat winkelwagentje bij de patatboer naar binnen proberen te rijden![]()
hahahaha, daar wordt echt áltijd rotzooi getrapt!quote:Op zondag 5 november 2006 21:17 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Het was ook een super-avond![]()
Op station Delft met dat winkelwagentje bij de patatboer naar binnen proberen te rijden![]()
haha volgens mij ben ik van jouw nog leiding geweest op de scoutingquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:28 schreef Agorias het volgende:
Nog mensen van isw tiendweg hier trouwens?
Ben jij ook scoutingleiding geweest?quote:Op maandag 6 november 2006 10:14 schreef vats het volgende:
[..]
haha volgens mij ben ik van jouw nog leiding geweest op de scouting
Ik zat bij 's-Gravenzande, maar daar ben ik een paar jaar geleden gestopt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:03 schreef dubidub het volgende:
Liejannuh, welke scoutinggroep zit je dan
Die heeft de juiste naam aangenomen ;-)quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:21 schreef keijz het volgende:
Rob Veenman is wel oke hoor
En DJ Fiasco.. tja
Juistemquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:43 schreef keijz het volgende:
Wlsandman heeft geloof ik ook op de scouting gezeten
's-Gravenzande is ook al ¤25 en voor de VIP ¤50,-.. VIP-kaarten zijn inclusief hapje, drankje en toegang tot VIP-gedeelte..quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
20 e voor pauper Dj's
Waarom zijn westlandse feesten altijd zo duur?
Zoalsquote:Op woensdag 8 november 2006 12:20 schreef Gebleekte het volgende:
Ik ga denk maar eens wat origineels zoeken om oud en nieuw te vieren ipv in het westland!
Dat moet ik dus nog effe zoekenquote:
Gelukkig heeft bier niet maar één definitiequote:Op woensdag 8 november 2006 15:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Scouting = bier
Dus je vind bier ranzig? Pauper![]()
![]()
Speciaal voor GotC:quote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef GotC het volgende:
We hebben het wel veul over bier en uitgaan enzo in dit topic, zijn Westlanders dan zo erg?
Mja, dan kan je vrijdag weer bieren ehhhh vieren dat je tentamenweek is afgelopenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Speciaal voor GotC:
Ik heb nu tentamenweek![]()
Pff, ik heb tijdens mijn stage zelf tentamensquote:Op woensdag 8 november 2006 20:21 schreef GotC het volgende:
TentamenweekNice. Ik heb al 2 jaar geen tentamens meer gehad, zit niet in m'n opleiding
Maar idd, gewoon op vrijdag effe voltanken
wtfquote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Pff, ik heb tijdens mijn stage zelf tentamens![]()
Vandaag bijvoorbeeld, een tentamen van 16:30 tot 18:00, hoe verzinnen ze het![]()
Ik wilde nog via Delft naar huis gaan vandaag, gelukkig niet gedaan danquote:Op woensdag 8 november 2006 20:30 schreef wlsandman het volgende:
Was trouwens nog 1 of andere bommelding ofzo op Delft![]()
Er reden op een gegeven moment helemaal geen bussen meer, en de trams stonden zelfs midden op de weg stil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |