Naar Rdam via Naaldwijk met de bus?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Yeah, vanaf 8 december gaan ze weer alles omgooien, je kan alleen op DH CS komen via Leyenburg. 202 naar R'dam blijft wel, ik ga wel eerst naar R'dam en dan met de trein naar Den Haag.. Er zijn wel veel protesten tegen al dit gedoe,
![]()
OV is nergens leuk hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:48 schreef GotC het volgende:
Mijn volgende opleiding wordt idd ook niet meer in Den Haag, ben het OV in DH zo zat
Das waarquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:16 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
OV is nergens leuk hoor![]()
Maar idd. Ik ben van hier naar het Segbroek college een vol uur onderweg. Ik moet 2 keer overstappen voor zo'n klein tyfusstukje![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef keijz het volgende:
[...]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:28 schreef ThaRooP het volgende:
Weet iemand wanneer ze die kaartjes verkopen voor het nieuwjaar feest in de lier of heeft iemand een website ervan?
http://www.rightnextdoor.nl/quote:We hebben het voor elkaar gekregen. Wij gaan de feesten in de sporthal organiseren aan het eind van het jaar.
Noteer vast in je agenda:
Zaterdag 30 december de toedeloe-2006-party met oa DJ's wipneus en pim
Zondag 31 december oudejaarsnacht de Môôôh 2007 party. We hebben een optie lopen op DJ Kicken en DJ Rob Vermeer. Zorrug dat je er bij bent!
Veilenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef keijz het volgende:
Nou ehmmm, hoe doen de veilingprijzen het?
Dank!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:14 schreef wlsandman het volgende:
[..]
[..]
http://www.rightnextdoor.nl/
Waar de kaartverkoop is kan ik zo gauw niet vinden... beter lezen![]()
Kaartverkoop gaat plaatsvinden op zaterdag 11 november in Rightnextdoor vanaf 15.00 uur.
We moeten binnenkort toch ook maar weer gaan denken over zomervakantie hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:00 schreef wlsandman het volgende:
Pff, gaat eigenlijk snel zo dit jaar![]()
Kheb het gevoel dat ik net van kreta af kom, en dan nu al weer nadenken over oud & nieuw![]()
Gezellig met de rest van het Westlandquote:Op woensdag 1 november 2006 12:22 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar ik dit jaar op vakantie ga. Verleden jaar Blanes, nu hoorde ik al in de wandelgangen Kreta al een aantal keer vallen..
Over Vluchtenburg nog niks gehoord, toen maar eens vaker de 's-Gravenzander lezen
Ik ook niet, geef mij maar zon zee strand en relaxenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:53 schreef dubidub het volgende:
Wintersport![]()
Daar heb ik nou absoluut niets mee
wanneer zat jij dan Blanes?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:41 schreef GotC het volgende:
Wij gaan volgens mij volgende zomer naar Griekenland, afgelopen zomer Blanes
Welke kamer(s) zaten jullie?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:42 schreef PieterBas het volgende:
Grappig, Ik zat in eind juli in hetzelfde appartement
2 dagen geen water gehad, 3 dagen 1 extra appartement gehad
Lang weekendje Barcelona gehad, door een staking
Ik ken wel een meisje wat ook vorige week naar Turkije ging met vrienden. Komt ook uit sgravenzandequote:Op woensdag 1 november 2006 18:45 schreef chrisgyan het volgende:
Ik ben vorige week teruggekomen van een weekie Turkije. All-inclusive, helemaal super. Alles erop en eraan.
Leuke was ook weer, sta je in de disco met je maten, zie je een groep Nederlanders gezellig uit hun dak gaan. Dus ik zeg tegen me maten: 'Volgens mij komen die bij ons uit de buurt'. Dus ik loop naar ze toe, blijken ze dus allemaal uit Nalek en 's Gravenzande te komenBlijken gewoon in hetzelfde hotel te zitten ook nog...3000 kilometer van de Glazen Stad vandaan.
Die Turken zeggen nu ook allemaal 'Moh' en 'Helemaal goud'![]()
We hebben vrijkaartjes voor Hollywoodquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:41 schreef keijz het volgende:
Nou, ik weet nog niet wat ik ga doen vanavond maar alcoholvrij zal het niet worden
Alleen die jump-area daar is rlxt!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:56 schreef wlsandman het volgende:
[..]
We hebben vrijkaartjes voor Hollywood![]()
Ik wil ook wel graag een keertje naar Outland, schijnt best een leuke tent te zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:28 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Alleen die jump-area daar is rlxt!!![]()
Ik ga misschien naar Outland vanavond. Anders maar gewoon naar naaluk. Werd gisteravond zonder reden 't Teejater uitgezetIk stond voor de uitgang te wachten op m'n jas die iemand anders had. Voel ik ineens de hand van een uitsmijter op mn schouders, en trok me zo naar buiten
![]()
hij had geluk dat ik in een goeie bui was anders had ik 'm zo neergeslagen![]()
Tis echt een barre tentquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik wil ook wel graag een keertje naar Outland, schijnt best een leuke tent te zijn![]()
Vanavond staat er Explosive Car Tunig on Tour op het programma![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:36 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Tis echt een barre tent1 x stonden er 2 danseressen op een blok op de dansvloer die elkaar helemaal gingen onderspuiten met slagroom
op het laatst hadden ze he-le-maal niks meer aan
![]()
En vanavond idd Jumpwil er op zich wel heel graag heen. Maar je bent toch al snel 40/50 euro kwijt voor zo'n avondje
Niet helemaal waar natuurlijk, want ik ben ten slotte student en dan wordt je geacht arm te zijn en dat ben ik dan natuurlijk ookquote:
het is dan ook mijn uitspraakquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:34 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk, want ik ben ten slotte student en dan wordt je geacht arm te zijn en dat ben ik dan natuurlijk ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |