Beetje laat maar toch een reactie. Ik heb een boekje gekocht, spelen met je baby heet het, geloof ik. Hierin staan allemaal spelletjes / oefeningen die je met je jonge baby kunt doen en die effect hebben op de ontwikkeling. Ik vind het een heel inspirerend boekje. Ik kan het nu even niet vinden op bol.com, ik zoek het later wel even op. Maar er staan ook andere boekjes die zo heten. In het boekje wat ik heb staan per maand spelletjes die je kunt doen. Als je wat wilt weten dan hoor ik het nog wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
In hoeverre kun je een jonge baby iets leren?
jaaa, trappelzak, alleen dat woord alquote:Op maandag 6 november 2006 17:58 schreef cattie het volgende:
Milagro, bedoel je niet gewoon een slaapzakje/trappelzakje?
Voorbeeldje:
[afbeelding]
Ja, mijn schuimpje!quote:Op maandag 6 november 2006 20:36 schreef milagro het volgende:
[..]
jaaa, trappelzak, alleen dat woord al
en dan net zo'n schuimpje als op de foto erin![]()
jouw schuimpje?
Te klein..quote:
Daarbij gaf Kendahl geen kik, niet dat hij het leuk vond... maar hij was heel flink. Dat is hij over het algemeen wel. Het eerste prikje deed echt zeer, hij trok een pruillipje. Het tweede prik deed natuurlijk nog steeds zeer, maar toen werd hij ook echt boos! Hij liep rood/paars aan... Gelukkig was mama er en kreeg hij veelquote:Op maandag 6 november 2006 23:51 schreef Neuk het volgende:
Prikjes op babies zijn niet leuk. Brent heeft vandaag de hielprik gehad. Als ik er aan denk doen mijn borsten weer pijn
Fons piepte even en dronk gewoon verder.quote:Op maandag 6 november 2006 23:51 schreef Neuk het volgende:
Prikjes op babies zijn niet leuk. Brent heeft vandaag de hielprik gehad. Als ik er aan denk doen mijn borsten weer pijn
Sylviequote:Op dinsdag 7 november 2006 09:31 schreef Vivi het volgende:
Mbt het inbakeren waar hier zo lustig over wordt gesproken vond ik dit ook wel een leuke site
www.bakerzak.nl
Ow..en een quote van de site
Ik ben dol enthousiast over de bakerzak, Damian draagt hem al sinds hij 5 weken is en sindsdien zijn we overtuigd van de werking ervan. Baby´s worden er echt rustiger van en slapen ´s nachts lekker door, tenminste dat is onze ervaring!
Sylvie van der Vaart-Meis
Je kunt zelfs een alerter instellen zodat je er op voorbereid bentquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:37 schreef Jarno het volgende:
Die sprongetjes zijn hier ook aardig berucht ja..
Da's bij ons niet echt nodig hoor, is moeilijk te missen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:40 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Je kunt zelfs een alerter instellen zodat je er op voorbereid bent![]()
sprongenwekker
Het hield in dat Kendahl vooral met zijn onderlijf naar één kant lag, wat ik dus zag en de arts niet. Sowieso lag alles op de tafel ook schots en scheef... zo zou ík niet kunnen werken, hoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:25 schreef PM-girl het volgende:
PV, een navel uit het midden, dat maakt toch niets uit denk ik?
ze liggen toch dwang in 2 rolletjes?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Het hield in dat Kendahl vooral met zijn onderlijf naar één kant lag, wat ik dus zag en de arts niet. Sowieso lag alles op de tafel ook schots en scheef... zo zou ík niet kunnen werken, hoor!![]()
Maargoed, het is nu toch gelukt? No problemo!
Doe maar! Eva gaat op wintersportquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:00 schreef Vicky het volgende:
Leuk Belana!! Past iede kleertjes, die ik gestuurd had, al?
Hmm ik gelof dat ik weer wat dingen in het vraag en aanbod kinderspullen moet gaan zetten. Heb ook nog 2 van die winterpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |